וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוכן סנדביצ'ים בתל אביב: שוס של כריך

6.9.2011 / 6:19

המונה טועם סנדביץ' אגדי עם נקניקיה וביצה מקושקשת בדוכן שטויות במיץ במיקום הזוי וקטנטן בתל אביב

על צידו של גרם מדרגות בדרך למקומות יותר חשובים, שוכנת לה פיסת ריצפה שבד''כ לא עושים איתה כלום, כמיטב המסורת התל אביבית העכשווית של ניצולת שטח מדהימה, עומדת עליה סנדביצ'יה פשוטה וחכמה.

שלטים צבעוניים מנסים ומצליחים למשוך את העין, כל המקום מכוסה בהם, בעוד אתה לפעמים חוסם את הדרך לאנשים בדרכם לתוך הבניין עצמו, כולם מחכים בסבלנות לסנדביץ' המשביע והטעים.

סנדביץ' של שטויות במיץ. קובי רובין
שטויות במיץ/קובי רובין

כל השליחים התל אביביים מכירים את המקום של אהרון, טיפוס משעשע בפני עצמו שמנסה, באמת מנסה לזרז את השירות לאחוזי התזזית הדו גלגליים, שלא לומר נהגי מונית, שתמיד נראים כאילו מישהו רודף אחריהם עם אקדח והם רק בורחים ממנו.

הלקוחות שמגיעים מקבלים מאהרון את היחס הכי חם בהתחשב בכמות העבודה שיש. אפשר לומר בוודאות שכל מקום שבו חולקים מידע לא חיוני ללא תכלית מכיל אחוז גברים מאוד גבוה. ולכן, אם יש זמן, אהרון ימלא את חלל גרם המדרגות בשיחה על נושאים ומידע לא חיוני. כמו שצריך.

מבחר הסנדביצ'ים מרשים מעצם העובדה שיש גם לחם מלא, חביתות ירק וחביתות רגילות, נקניק לסוגיו ואפילו יש גם כריכים לממהרים באמת שכבר ארוזים אבל בד''כ עדיין חמים דרך הניילון הנצמד. יש גם מיצים טבעיים, אבל אנחנו באנו לאכול.

הסנדביץ' הכי שוס (10 שקלים) של המקום מבחינתי הוא זה המזכיר את הימים כשלאמא לא היה מספיק זמן או כוח לסובב את המטבח באוויר, אז הייתה לוקחת נקניקיות זולות וטעימות בלי שום התחכמויות ומבלגנת להם את הצורה עם ביצים ושמה על השולחן בתוספת המשפט הכרזה '' זה טעים, תאכלו''.

אהרון עושה בדיוק אותו דבר ומגיש על צלחת עץ יחד עם סלט קטנטן, עוד כמה סלטים שונים,כרוב וקצת חריף, הכי טעים כשזה הכי פשוט.


שטויות במיץ. רחוב יצחק שדה 40, תל אביב. 052-2420411.

לא, לא כשר. שאומר מבחינתי שכל המוצרים כמובן כשרים אבל אין הכשר, למרות שאין סיכוי כמעט שלא תראו מישהו ירא שמיים אוכל במקום.

שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-15:30



לכל הביקורות - אוכל רחוב

דוכן שטויות במיץ. קובי רובין
דוכן שטויות במיץ/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully