וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: מסעדה הפועלת 24/7 בהיכל התרבות

6.12.2011 / 12:38

במתחם היכל התרבות המתחדש נפתחה מסעדת רגב הים תיכונית שתפעל 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שתל אביב נחשבת כעיר ללא הפסקה, לא רבות המסעדות בה שמציעות תפריט מעניין, 24 שעות - 7 ימים מסביב לשעון. לאתגר הזה מכוונת מסעדת רגב בהיכל שנפתחה השבוע להרצה בהיכל התרבות המתחדש בתל אביב.

מאחורי המסעדה עומד נחי לאור שייסד את רשת אפרופו, איש העסקים שי רגב ויואב בר, שף מסעדת מאראבו. במטבח, מבשל השף דוד גולוואסר (פסטיס, מאראבו) כאשר חלק נוסף וקטן מהתפריט יהיה באחריות השף נחי אלקין (ממסעדת נחי ובטי ברמות), ויתמקד בספציאליטה שלו הכוללים חלקי פנים, תבשילים שונים ועוד. בצוות הקולינרי תיקח חלק גם הקונדיטורית נאווה בן יקיר (ג'ירף, ניקו) שאמונה על הקינוחים.
במסעדה חלל רחב, בר מאובזר וכן פסנתר, שיתרום לאווירה ה"היכל תרבותית". במהלך ימי ההרצה פתוח החלל הפנימי בלבד אולם במהלך תחילת חודש דצמבר, עם סיום ההרצה, יפתח גם חלקה החיצוני של המסעדה בחצר.

המקום מהווה שילוב של בית קפה – מסעדה - בר עם ארוחות בוקר, צהריים או ערב המוגשות במהלך כל שעות היממה. בין השעות 15:00-18:00 מוגש "High Tea" בדומה למלונות יוקרה בסגנון Five O'clock Tea. בנוסף, סביב הבר ישנו מסוע ועליו צלחות ועליהן המנות הראשונות, הטעימות והמנות של נחי אלקין, והלקוח יכול לקחת ממנו את המנות בהן הוא חפץ בחופשיות.

תפריט המסעדה הים תיכוני שם דגש על דגים המופיעים ברוב המנות המוגשות. תפריט ההרצה הזמני מחולק למספר קטגוריות: 'ראשונות' כמו מרק קרם כרובית (28 שקלים), סלק קונפי מבושל בשמן זית, גבינת בלו בוואריה וטונה (32 שקלים), 'עיקריות' כמו קדרה מן הים במחבת עם שרימפס, קלמרי, מולים, סרטן כחול וביסק סרטנים (98 שקלים), 'טעימות טעימות' כמו שיפוד קוקי סן ז'אק (44 שקלים), פלמידה לבנה עם פלפלים כבושים, עגבניות ונבטי אפונת שלג (45 שקלים), ארוחות בוקר כמו פריטטת שרקוטרי עם שני סוגי נקניקיות, תפוח אדמה ובצל בתוספת לחם וחמאה (45 שקלים), וחלקו של נחי אלקין: טחול עוף מבושל עם במיה תבלינים ויין אדום בתוספת לחם וחמאה (36 שקלים), תבשיל זנב שור עם תבלינים, לחם וחמאה (38 שקלים) ועוד.

רגב בהיכל. היכל התרבות, תרס"ט 4 א', תל אביב. 03-5289289. לא כשר.

שעות פתיחה: ימי ההרצה א'-שבת 12:00-00:00 מיד לאחר סיום ההרצה (סוף דצמבר) תהיה פתוחה לקהל הרחב 24 שעות מדי יום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רגב בהיכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully