וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: פסטיבל טעם העיר חוזר

13.5.2012 / 7:15

פסטיבל עדות עם חצ'פורי ומפרום, תפריט יפני ללא גלוטן ביאמטויה ומחווה למסעדות ירושלמיות בפרידה קאלו. כל האירועים הקולינריים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאייה ים תיכונית בטעם העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל טעם העיר ה-16

פסטיבל טעם העיר יתקיים זו השנה ה-16 בגני יהושע בפארק הירקון בתל-אביב. בפסטיבל יתארחו עשרות מסעדות שיציעו את מנות הדגל שלהן במחירים מוזלים (25 עד 35 שקל), כמו כן יתארחו מעדניות, מחלבות וחקלאים שיציעו את מרכולתם. בין המסעדות המשתתפות: יפו תל אביב של חיים כהן, רוקח 73 של אייל לביא, אדורה של אבי ביטון, אלבאבור של חוסם עבאס, דארנא, הנמל 24, הסינית האדומה, אגאדיר, דיקסי ועוד.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 14-17 במאי החל מהשעה 17:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אניולוטי קרם תירס במל ומישל/מערכת וואלה!, צילום מסך

התפריט החדש של מל ומישל בתל אביב

מסעדת מל ומישל מתחדשת בתפריט קיץ שרקח השף יוגב ירוס. בין המנות החדשות: קוקטייל בלאדי מרי מעגבניות איטלקיות עם שרימפס כבוש (44 שקלים), אסקרגו (שבלולי יער) ממולא בראגו פטריות וחמאת שום (56 שקלים), דג ים סיציליאני על סלט שומר, תפוז ואוכמניות בגראפה (132 שקלים). עוד נוספו מנות פתיח קטנות כמו בייבי קלמרי בתחמיץ בלסמי לבן (22 שקלים), קרפצ'ו סלק עם גורגונזולה ובלסמי (18שקלים).

כמו כן, נחנך תפריט טעימות ערב הכולל לחם, מנת פיקולה לבחירה, ראשונה לבחירה ועיקרית במחיר 120 שקלים לסועד.

מל ומישל. רחוב בן יהודה 155, תל אביב. 03-5293232

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרקוטרי בלה צ'אמפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט שרקוטרי בלה צ'אמפה התל אביבית

ברשת לה צ'אמפה הקטלונית הפכו את חודש מאי לחודש שרקוטרי. במהלכו, יציעו ברשת מבחר בשרים שטופלו על ידי שרקוטייר הרשת רני בן עמי.

בתפריט: נקניקי ברזאולה, קופה, סינטה כבושה, חזה אווז כבוש, פרושוטו (8-32 שקלים ל-100 גרם), נתחים ושיפודים כמו שייטל, פלדה, פקנייה, המבורגרים, נקניקיות (70-160 שקלים לק"ג) ועוד. מגוון הבשרים יוגשו בתפריט, במקביל לשירותי הקצב הפרטי, קבלת בשר בהתאמה אישית. ניתן לטעום לפני הבחירה ולהזמין במשלוח עד הבית.

לה צ'אמפה. רחוב נחלת בנימין 52 תל אביב. רחוב הארבעה 16, תל אביב. כיכר דיזנגוף תל אביב. להזמנות בשר 054-7440837

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצ'פורי במסעדת דודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל עדות במסעדת דודה ברמת השרון

במהלך החודש הקרוב יתקיים בביסטרו דודה פסטיבל עדות שיציג מדי שבוע תפריט מנות ממטבח עדתי באינטרפרטציה עכשווית. בין התאריכים 13-17 במאי יתארח המטבח הגרוזיני עם מנות חצ'פורי, חינקאלי, פילאף ועוד. בשבועות שאחריו ייתארחו לפי הסדר המטבח הטריפוליטאי עם טבחה, מפרום וקוסקוס; מנות הונגריות עם מרק חמוציות קר ובצקניות, סלט מטיאס וגולאש; המטבח הירושלמי עם מעורב ירושלמי וסופריטו.

בנוסף, לרגל השקת תפריט העדות, יקבלו אורחי המסעדה במתנה בקבוק יין בכל הזמנת בקבוק יין במסעדה (90 שקלים).

דודה - ביסטרו עברי. רחוב הבנים 27, הוד השרון. 09-7452748

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי גבינת עיזים בפרידה קאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום ירושלים בפרידה קאלו שבתל אביב

השף יואב בלימן חוגג את ערב יום ירושלים במסעדת פרידה קאלו. ביום שבת, 19 במאי יוגש לצד התפריט הקבוע תפריט מנות הדגל של מסעדות ירושלמיות, עם אינטרפטציה אישית של השף. בתפריט בהשראת מסעדת קבלייר, מחבת שרימפס ביין לבן (51 שקלים), בהשראת מסעדת ארקדיה: קרפצ'יו חצילים (41 שקלים), בהשראת מחניודה: פולנטה בצנצנת (48 שקלים), בהשראת השף הירושלמי שלום קדוש: טורטליני כרישה בקרם אפונה (45 שקלים) ועוד.

פרידה קאלו. רחוב לילינבלום 43, תל אביב. 03-5660481

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמה הורמאקי במסעדה יאמטויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ללא גלוטן ביאמטויה שבהוד השרון

בימים אלה משיקה מסעדת יאמטויה תפריט יפני ללא גלוטן. בין המנות סלט פסטה מקמח אורז ברוטב סורי גומה עם שעועית ירוקה, פטריות שמפיניון, עגבניות שרי ופטרוזיליה (42 שקלים), נמה הרומאקי: מנת עלי בייבי, מלפפון, גזר, בצל ירוק וצנוברים בתוספת אבוקדו או פילה דג עטופים בדף אורז, ברוטב פונזו או שמנת וואסבי (42/32/29 שקלים), קומקו גנוצ'י: ניוקי מתפוח אדמה וקמח אורז ברוטב עגבניות עם עשבי תיבול ופילה טונה (72 שקלים), קומקו באטה איטמה: אטריות פפרדלה מקמח אורז, שעועית ירוקה, שמפיניון, פטרוזיליה ולימון מוקפץ בחמאה וסויה (72 שקלים) ועוד.

יאמטויה. רחוב בני ברית 6, הוד השרון. 7407554–09

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאפה סרדינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ במטבח של רמה בנטף

מסעדת המטבח של רמה משיקה תפריט חדש ובו מנות כמו אספרגוס בשמן זית ומיץ תפוזים וצ'יפס "סרטי" על קרם גבינת עיזים (56 שקלים), סביצ'ה מוסר ים על ארטישוק ביין לבן, עם פרחי אביב בטמפורה (58 שקלים), סינטה מיושנת צלויה בחמאה, רוטב שום ירוק, פירה מדורה ושקדים ירוקים (156 שקלים), פילה מוסר ים בקראסט לחם, רוטב הדרים וירקות קלויים (128 שקלים) ועוד.

המטבח של רמה. בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה. 02-5700954

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully