וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדוויץ': מקום חדש של סנדוויץ' שף מושקע במיוחד

12.6.2012 / 15:16

בעלי מרקיית זופה, פותחים מקום חדש של סנדוויצ'ים משוכללים ויוצקים גורמה בין שתי פרוסות עם מנות כמו קרפ קונפי אווז וג'בטת פירות ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדוויץ נקניק של "סנדוויץ'"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרך ארוכה עבר הסנדוויץ' מאז ימי הלחם הלבן עם השוקולד של בית הספר היסודי. בגלגולו הנוכחי הכריך כבר מזמן לא משמש כדי לשבוע אלא מהווה כר פורה ליצירתיות. למצבו הנוכחי תרמו שפים כמו אביב משה ואייל שני שמינפו את פלטפורמת הכריך למנות גורמה בפיתה במחירים זולים יחסית למסעדותיהם.

קובי בנדלק ועופר אלמליח, השפים של קייטרינג הבוטיק מיראבל ובעליה של מרקיית זופה, עלו גם הם על הפוטנציאל. לפני מספר ימים פתחו השניים סנדוויצ'יית שף חדשה תחת השם התמציתי "סנדוויץ'".

לדברי בנדלק הקונספט נולד מצורך שלו ושל שותפו. "בתור שפים, הכי זמין ונוח לנו בסוף היום לאכול כריך ולהכניס דברים שבישלנו לתוך סנדוויץ'. אנחנו מתייחסים אליו בתור צלחת וזה בדיוק מה שעשינו גם פה". השניים התפרעו עם חומרי גלם כמו פירות ים, דגים וברווז המשתלבים עם רכיבים כמו טוויל פרמזן, טחינה מוקצפת, מרמלדת רוברב ופולי קקאו. המנות מגיעות בלחם מושקע שמשתנה לפי סוג המנה, ומגיע הן כקרואסון על בסיס חמאה, כקרפ תוצרת בית, לחם שיפון, שאור ועוד.

את הסנדוויצ'ים מכינים מול הלקוח כאשר בתפריט מדי יום עשרה סנדוויצ'ים מתחלפים מתוך מבחר של כמה עשרות סנדוויצ'ים קיימים. בין המנות: סנדוויץ' אוממי עם ממרח פרמזן, אספרגוס, ביצה מקושקשת ופטריות בלחם שיפון דגנים (28 שקלים), קרואסון סביח עם טחינה, ביצים, חצילים, מלפפון כבוש, בצל ועגבניה (25 שקלים), קרפ אווז קונפי עם סלרי, עגבניות קונקסה, בזיליקום ואיולי שום (36 שקלים), ג'בטת פירות ים: שרימפס וקלמרי מוקפצים עם עגבניות, זוטא וזיתים על פסטו (48 שקלים), כריך רוסטביף מסינטה מעושנת עם איולי אורגנו, חרדל אגוזי לוז, לבבות ארטישוק, ארוגולה, לימון כבוש וזיתים בלחם שיפון דגנים (48 שקלים). כל הסנדוויצ'ים ניתנים להזמנה גם כחצי סנדוויץ' או ללא הלחם.

בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 תוגש ארוחה עסקית הכוללת שתיה במחיר הסנדוויץ'. עוד במקום קינוח קנאלה, עוגת פודינג ביתית בטעם וניל וקרמל (7 שקלים ליחידה). באוקטובר ייפתח במתחם סניף נוסף של מרקיית הזופה.

סנדוויץ'. רחוב נחלת בנימין 59, תל אביב. 03-5498082
שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-00:00. לאחר ההרצה ייפתח בכל בוקר מ-8:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרימפס בפיתה בצפון אברקסס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד סנדוויצ'ים מושקעים במסעדות

צפון אברקסס
שרימפס בפיתה של השף אייל שני, מנה שהפכה למנת הדגל של המסעדה. השרימפס מגיעים עם איולי, עגבניות, בצל ובזיליקום בפיתה שזה עתה נאפתה, בתוך שקית נייר חומה.
צפון אברקסס. רחוב לילינבלום 40, תל אביב. 03-5166660. לא כשר


שילה
במסגרת הארוחה העסקית בישיבה על הבר במסעדה, מוגש מדי יום בשעות הצהריים כריך פוקצ'ה ובתוכו סטייק סינטה דק עם איולי, עשבים, בצל, ועגבניות צלויות עם אופציה לשלב אותו בכוס יין או בירה.
שילה. רחוב בן יהודה 182, תל אביב. 03-5221224. לא כשר


יועזר בר יין
המבורגר הגורמה של יועזר, מוגש בערב הבשר שהשיקה המסעדה לאחרונה, מדי יום שני. ההמבורגר עשוי מאנטרקוט משויש ומח עצמות, עם גבינת עיזים, בייקון קריספי וביצת עין.
יועזר בר יין. רחוב יועזר איש הבירה 2, יפו. 03-6839115‏. לא כשר


בראסרי
מסעדת הבראסרי הצליחה למצוא את המתכון המושלם של כדורי בשר בלחם, בסנדוויץ' המיטבולס שלה המגיע עם רוקט ורוטב עגבניות בג'בטה. הבעיה היחידה היא שהסנדוויץ' ניתן להזמנה רק במשלוח ולא בישיבה במסעדה.
בראסרי. רחוב אבן גבירול 70. 03-6967111 לא כשר


חדר האוכל
במסעדת השף של עומר מילר מגישים טוסט טלה: פיתה קלויה ממולאת קבב טלה, שמן צ'ילי, כוסברה וצנוברים קלויים ומוגשת ליד פלפל חריף, טחינה וסלסת עגבניות שרופות.
חדר האוכל. שדרות שאול המלך 23, תל אביב. 03-6966188. לא כשר


הסדנה
המסעדה הירושלמית מציעה וריאציה שונה על המעורב הירושלמי: מעורב פירות ים, שרימפס וקלמרי בפיתה עם כמון, לימון כבוש ואריסה. מגיע כמנה וחצי מנה.
הסדנה. מתחם הרכבת, דרך חברון 28, ירושלים. 02-5672265. לא כשר


מחניודה
במסעדת השוק הירושלמית, מגישים שקדי עגל בפיתה עמבנה, עגבניות ופטרוזיליה.
מחניודה. רחוב בית יעקב 10, ירושלים. 02-5333442. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המעורב. נמרוד סונדרס
מעורב בפיתה של המעורב/נמרוד סונדרס

אופציות נוספות לסנדוויץ' גורמה בדוכני שף

המעורב
הדוכן של בעלי מסעדת הבסטה המציע מעורב ירושלמי עם חלקי פנים טריים של כליות, לב וטחול של עוף. המעורב מגיע בפיתה עם טחינה עמבה ופלפלים חריפים ועראייס, בשר טחון על הפלנצ'ה שמגיע עם יוגורט בפיתה.
המעורב. רחוב אלנבי 97, תל אביב. 03-5600101. לא כשר


המזנון
דוכן הפיתות של אייל שני, שהיה היוזמה הראשונה של שף שבמקביל למסעדות שהוא מחזיק, עושה גם אוכל רחוב בפיתה, כמו מינוט סטייק קצבים; סטייק עם ביצים; כבדים; כרובית שלמה צלויה בפיתה.
מזנון. רחוב אבן גבירול 21, תל אביב. 03-7168977. לא כשר


ירושלמית
הדוכן של אביב משה שמביא אוכל ביתי בהשראת הבישולים מבית אמו, בתוך פיתה טרייה. לפיתה מארחים חברה קציצות ברוטב; טבית; צלי של שבת; חריימה.
ירושלמית. רחוב דיזנגוף 302, תל אביב. 03-5478580. כשר בלי תעודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully