וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: התורכי מרחובות

19.6.2012 / 14:00

המונית של קובי רובין מסתובבת בפקקים של רחובות ונעצרת אצל התורכי כדי לנגוס בלחמג'ון עסיסי ומתובל ממש כמו בטורקיה

לחמג'ון של התורכי. קובי רובין
לחמג'ון של התורכי ברחובות/קובי רובין

הכל מתחיל עם רולי שמולביץ שנכנס בטבורה של העיר רחובות לפני כשנה ועשה מהפך טורקי אמיתי. במקום בו עומדת עיר אמצע הדרך שמדמיינת שהיא כרך, עם פקקי תנועה בלתי נסבלים (כאילו מישהו בעירייה החליט לסדר לכולם מנוחה בין הרמזורים הקצרים מדי), הגיע שמולביץ עם טבח אריתראי מוכשר כדי להביא את הבשורה.

שמולביץ (אני לא יכול להפסיק להגיד את השם הזה) התברג במקום אחרי שבעליו לא הבין שבמסעדה באמת צריך לעבוד ובעט את הטורקי למעלה כי בגדול, אין הרבה מה לטעות עם מטבח שמבוסס על שווארמה כבש.

טבחו החביב של שמולביץ לימד את הבוס שיש תמיד מה ללמוד ומאז שנכנס החל רוקח סלטים שהם שילוב מארץ מוצאו וארץ מוצא השווארמה. בכך המתיק את הסלטים בעודו מעלה את החריפות ומתבל בתבלינים שאיני מצליח אפילו לפצח בלשוני. על הדלפק: סלט לפת מתוק חריף, מיקס ירקות שורש באותו סגנו, גזר פרוס דק מתוק חריף אש וכמובן צ'יפס שתקבלו על הדרך ללא תוספת תשלום.

כדי להכיר את המטבח הטורקי האמיתי, לקחתי על עצמי לטעום את הלחמג'ון הענק (18 שקלים), עליו מונח בשר בקר טחון עם שומן כבש. אתם יכולים לבקש לחמם אותו, אבל אני אישית אוכל אותו קר, כדי לא לפספס את הטעמים העסיסיים שלו כי החום לפעמים פוגע בטעמי הבסיס שהוא מפיק. קיפלתי את הלחמג'ון לשניים ופניתי מקום בצלחת להעמיס מיני סלטים.

אם חשקה נפשכם דווקא בשווארמה מקומית טורקית, תוכלו ליהנות ממנה במחיר של 15 שקלים לחצי מנה (וזו החצי הכי גדולה שאני מכיר) עם אותה האפשרות לקבל את הצ'יפס בצד ולאכול בישיבה את כל הסלטים שתרצו על הדרך.

התורכי. רחוב בילו 40, רחובות. 08-910-4133. כשר בד''צ

שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-00:00, ו' 10:00-16:00, מוצ''ש שעה אחרי צאת שבת- 00:30




לכל המדורים של אוכל רחוב

לחמג'ון של התורכי. קובי רובין
לחמג'ון של התורכי/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully