וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרומפלדור 10: דניאל זך חוזר במסעדה חדשה

15.7.2012 / 11:46

השף דניאל זך מתאושש מסגירתה הפתאומית של כרמלה בנחלה ופותח את מסעדת טרומפלדור 10 ברמת השרון, שתמשיך להגיש את השפצל'ה והפרעצל המיתולוגיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל זך/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום בהיר אחד בחודש יוני האחרון מצאו עצמם מעריצי מסעדת כרמלה בנחלה, שעליה היה אמון השף דניאל זך, ללא מקום לאכול בו. המסעדה נסגרה בפתאומיות לאחר שורה של חילוקי דעות עם בעל המקום. כעת, לאחר חודשיים של חיפושים, מגיע זך לנחלה חדשה עם מקום חדש ברמת השרון, שקיבל את השם טרומפלדור 10.

המסעדה, שתחל לפעול בחודש אוגוסט, תהיה קטנה יותר ובשלב הראשון תכיל עד כ-40 מקומות ישיבה. בהמשך, תפתח במקום גם גינה עם מקומות נוספים.

טרומפלדור 10 תפעל במהלך כל שעות היום, והתפריטים יישתנו במהלכו. בשעות הבוקר יוגשו ארוחות בוקר, בצהריים עסקיות ולאחר מכן יוגש תפריט ערב.

לשאלה אם יחזור לבשל בתל אביב במסעדה נוספת, משיב זך כי "כרגע אני לא פותח עוד כרמלה, מה יהיה, רק אלוהים יודע. עכשיו אני פה ובאסיה מוניקה, שתי המסעדות שבבעלותי".

פרצל. נמרוד סונדרס
ימשיך גם כאן, הפרעצל המיתולוגי/נמרוד סונדרס

למרות שזך לא רוצה לעשות עוד כרמלה, אל טרומפלדור 10 עברו אלמנטים רבים מהמסעדה שנסגרה. חלק מהצוות המקורי יעבוד גם כאן ובתפריט ישולב מגוון נאה ממנות הדגל של כרמלה. מסתמן, כי בין היתר יופיע בתפריט הפרעצל המיתולוגי של כרמלה ומנת השפצל'ה. לצדן, יופיעו מנות חדשות שבנה זך, כולן ברוח קפה-ביסטרו.

מנגד, בגזרת המחירים מסתמנת בשורה - המנות מוצעות במחירים נמוכים יותר מאלה שאפיינו את כרמלה. באופן הזה, בגלגול הנוכחי רוב מנות המסעדה ינועו בין 60-80 שקלים, למעט מנות הדגים.

טרומפלדור 10. רחוב טרומפלדור 10, רמת השרון. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully