וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: המכולת של אדגר

17.7.2012 / 18:46

המונית של קובי רובין עוצרת במכולת של אדגר ביפו כדי לדגום סנדביץ' נקניקים משובח שישביע גם את הרעבים ביותר - כל זאת רק ב-20 שקלים

המכולת של אדגר. קובי רובין
הסנדביץ' של ראובן המכולת של אדגר/קובי רובין

חנויות מכולת הן מקום אהוב עליי במיוחד. אולי כי אני ממש לא אוהב סופרמרקטים. מכל חנויות המכולת, החנות של אדגר אהובה עליי במיוחד והיא ממוקמת ברחוב היפה ביותר ביפו, מעבר לעיר העתיקה (שהיא פנינה אמיתית בפני עצמה).

רחוב יהודה הימית, על בנייניו יוצאי הדופן המסוגננים באדריכלות ללא בטון מוגזם, הוא בין היחידים ביפו שלא יקרצו אלינו בקרוב עם בניינים חדשים אלא ישמור על צביונו גם עוד עשרות שנים. הוא לב ליבה של יפו האמיתית. זוהי יפו הצמודה לאיזור המגניב-יקר שעוברת את תחילת המהפכה, ורחוב יהודה ימית על החומוסיות של אותה משפחה בשתי קצוותיו נושא בתוכו כבר בית קפה, ותוספת החדשה מעדנייה דליקטסן פשוטה עד כדי אמיתית.

אדגר נושא עימו את מסורת ההורים, שהיו אנשים פשוטים שפתחו את המכולת לפני 56 שנה. באותם ימים לא היה אחד שרצה להתמקם באיזורים שמחוץ לגבולות הברורים של תל אביב, במקום שעד היום ההזנחה היא חלק מהשם.

לאחר ניסיון לפתוח מזנון, החליט להביא את ראובן הג'ינג'י שמכין סנדביצ'ים מצויינים וגם יודע לחייך (ומי שמכיר ג'ינג'ים יודע שהם לא נוטים לחייך). ראובן הג'ינג'י ראה את מקררי המכולת, מילא אותם כל טוב והחליט להכין סנדביצ'ים איכותיים במחירים שאינם נוטים לצפונבוניות. ממש כמו הסנדביצ'יות החדשות שנפתחו, רק במחירים ללא אפקט עוונטה. כך הלקוחות חוזרים אל הסנדביצ'יה בשביל טעם מנצח וארנק שלא מקבל צליפה משוט.

במקום ישנם סלטים מוחמצים ועוד סלטים מפונפנים שאנשים עדינים אוהבים להזמין, באיכות ראויה ומתקבלת, גבינות תל יצחק מעולות בחלון שקוראות לי לטעום אותן ונקניקים של החברות המובילות. כל זאת ב-20 שקלים. אם תגיעו בצהריים תתוודעו לגל''צניקים שאוכלים במקום באופן קבוע. גם אוכלי ירקות למיניהם ימצאו את מקומם, אבל לא אני. אני מהרעבים.

השילוב המנצח של הסנדביץ' הגיע בצורה של תותח ממולא מיקס נקניקים הכולל שיכבה של סורוולד שמן וטעים, סלט גזר, פלפלים חריפים, חצילים בשיכבה עבה ועוד עלים למיניהם. מומלץ לחתוך את התותח לחצי, כי אין סיכוי לגמור הכל במקום.

המלצה שלי, תבקשו מראובן לנקד את החלק העליון של הלחמניה בריבת אתרוגים, יוצא פיצוץ בפה.


לכל המדורים של אוכל רחוב
עוד סנדביצ'יות מצויינות
סנדוויץ' - דוכן הסנדביצ'ים הלוהט בעיר

המכולת של אדגר. רחוב יהודה הימית 30, תל אביב. כשר ללא תעודה.

שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-20:00, ו' 07:00-16:00

המכולת של אדגר. קובי רובין
המכולת של אדגר/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully