וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות יוקרה בשדות תעופה

29.9.2012 / 9:40

לנוסעים לחו"ל בסוף הקיץ ובחגים, מצפות הפתעות קולינריות במסעדות יוקרה בשדות תעופה ברחבי העולם. המלצות למקומות שישאירו טעם של עוד רגע לפני ההמראה

שדה תעופה הוא מזמן כבר לא רק נקודת מעבר שבה אורבות מלכודות מזון עתירות קלוריות ושמנוניות. בשנים האחרונות נפתחו בשדות תעופה ברחבי העולם מסעדות יוקרה שונות המציעות אוכל גורמה מוקפד בסטנדרטים בינלאומיים, שמשאיר טעם של עוד לפני שעולים למטוס. גם המקומיים באותן הארצות מגיעים במיוחד לסעוד בהן, ולא נותר אלא לקוות שיום אחד גם שף מקומי ירים את הכפפה בישראל למסעדה מעניינת בנתב"ג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Hung's Delicacies/מערכת וואלה!, צילום מסך

הונג קונג: Hung's Delicacies

שלוחה של ביסטרו סיני המתהדר בכוכב מישלן זה שלוש שנים ברצף. הסניף בשדה התעופה קצר הצלחה כה רבה עד כי מקומיים מגיעים במיוחד למסעדה בכדי לסעוד בה. מנות המזוהות עם המקום כוללות אווז במרינדה סינית, לשון ברווז בליקר סיני ובשרים בבישול איטי בתערובת תבלינים סודיות. לדרך אפשר לקנות רוטב צ'ילי ביתי שעושים במקום ולהביא לחברים בבית. אופציה נוספת שמציעים בתפריט: לארוז אווז שלם לקחת ולנשנש אחר כך בטיסה.

Hung's Delicacies. טרמינל 2, שדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג.
שעות פתיחה: א'-שבת 07:00-22:00

מלאגה: La Moraga

לה מוראגה הוא גסטרובר המגיש טאפאס מתוחכמים של השף דני גרסיה. גרסיה זכה בכוכבי מישלן על כמה ממסעדותיו וגם כאן הוא מביא בסגנון הטיפוסי לו, אוכל אנדלוסי פשוט יחסית בטכניקות קולינריות של מטבח עילי. מנות אופייניות בתפריט נעות על סקאלת הגורמה כמו המבורגר זנב שור או גספצ'ו דובדבנים לבין מאכלים פשוטים יותר כמו פטטס ברווס, טרטר סלמון והמבורגרים קטנים.

La Moraga. טרמינל 3, בשדה התעופה של מלאגה.
ימים א'-שבת 11:00-23:00

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Plane Food/מערכת וואלה!, צילום מסך

לונדון: Plane Food

במסעדה המסוגננת שלו בנמל ההתעופה הית'רו משעתק בהצלחה השף סלב גורדון רמזי את הנוסחה המצליחה שלו. העיצוב במקום העדכני משתלב עם סביבת נמל התעופה כמו לדוגמה בר שמשקיף על מטוסים הממריאים ונוחתים. בתפריט מנות כמו ריזוטו פסטה אגס בנדיקט, סלט ברווז קריספי ובשר אנגלי מיובש. למי שממהר או לא רוצה לשפוך כאן הרבה מזומנים, יש גם אופציה לתפריט פיקניק מוזל שאפשר לקבל ארוז ולאכול במטוס.

Plane Food. טרמינל 5, בשדה התעופה הית'רו בלונדון.
שעות פתיחה: א'-שבת 5:30-21:30

ניו יורק: Piquillo

פיקילו הוא הטאפאס בר הראשון אי פעם בשדה תעופה אמריקני. הרעיון נהגה לאחר חיפוש קונספט במסגרתו הנוסעים לא יאכלו ארוחה כבדה מדי לפני העליה למטוס. במקום תאורה עדינה, אווירה טרנדית ומנות מגוונות, ספרדיות בחלקן ובחלק האחר עם השפעות אמריקאיות. כך בתפריט שרימפס ברוטב שום, קנלוני עם בשר ובשמל, ספרייבס, צ'וריסו וסביצ'ה.

Piquillo. טרמינל 5, שדה התעופה JFK בניו יורק.
שעות פתיחה: א'-שבת 06:00-21:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Bubbles/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמסטרדם: Bubbles

בר יין ומאכלי ים באמסטרדם, שחלק מהעיצוב שלו הוא אקווריום גדול של מים מלוחים, בו שוחים דגים טרופיים, המקנה אווירה תת ימית. את חוויית הצלילה באוקיינוס משלים תפריט ימי, ברובו טרי ונא, עם אויסטרים טריים, הרינג נא עם בצל קצוץ ומלפפון כבוש, קוויאר, סלמון מעושן, צלופח מעושן, שרימפס קטנים, ומבחר משקאות אלכוהוליים כמו כוס שמפניה. המסעדה ממוקמת סמוך לקזינו בתוך שדה התעופה, מה שמספק פעילות המשך לאחר כמה כוסות יין.

Bubbles. לאונג' 1, שדה התעופה סכיפהול באמסטרדם.
שעות פתיחה: א'-שבת 06:00-21:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Altittude/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'נבה: Altittude

בקומה העליונה של שדה התעופה בז'נבה נפרשים נופים פסטורליים של ההרים סביב מהמסעדה במקום. על התפריט מנצחים שפים אירופאיים עטורי מישלן, בהם השף ז'יל דופון שמוסיפים לכל מנה טאץ' מוקפד. התפריט משלב מנות שווייצריות וים תיכוניות כמו רביולי סרטנים ברוטב אסיאתי, פואה גרא ברווז, סקלופס ברוטב כמהין, טרטר בקר ועוד.

Altittude. קומה 3 בשדה התעופה הבינלאומי של ז'נבה.
שעות פתיחה: א'-שבת 07:00-23:00

מסעדת encounter בשדה התעופה של לוס אנג'לס. David McNew, GettyImages
Encounter/GettyImages, David McNew

לוס אנג'לס: Encounter

קשה לפספס את הבניין מודרניסטי המעוצב בצורת ספינת חלל בו שוכנת המסעדה.במקור נועד המבנה לשמש כחלק מהטרמינל. עם הזמן הוסב השימוש לצרכי המסעדה בלבד, שמתהדרת בנוף פנורמי של 360 מעלות ועיצוב חללי משהו. בתפריט מגישים מנות מהמטבח הקליפורני העדכני שמרבה לשלב רכיבים אורגניים טריים: סלט פירות יער, רביולי פטריות, סלמון נורבגי עם רוטב הדרים דמי גלאס, שרימפס ביין לבן עם עשבי תיבול ושום ברוטב עגבניות וסמבוקה. המסעדה מהווה מוקד עליה לרגל גם בקרב מקומיים שזוכים לקבל בתמורה שירותי חניה.

Encounter. במבנה נפרד בין טרמינל 1 ל-8 בשדה התעופה של לוס אנג'לס.
שעות פתיחה: ב'-ד' 11:00-21:00 ה'-א' 11:00-21:30

סינגפור: Imperial Tresure

חלק מרשת מסעדות יוקרה בסינגפור המתמחות במטבח הקנטונזי. מיקומה הוא לא בטרמינל כי אם הוא במלון קרלטון הצמוד, שמקנה לכל העסק אווירה נינוחה ואלגנטית, בשונה לחלוטין מאווירת שדה תעופה. העיצוב הסיני האותנטי מתבטא גם בלבוש המלצריות העטויות תלבושות מסורתיות, כמו גם בשולחנות העגולים שיכולים להכיל קבוצות גדולות. בתפריט דגים טריים, אווז צלוי, שרימפס ברוטב ווסאבי, אורז מטוגן עם דגים מלוחים, ברווז פקין, דים סאם, עוף מאודה.

Imperial Tresure. במלון קרון פלזה הצמוד לטרמינל 3 (לפני בידוק בטחוני).
שעות פתיחה: ב'-ושבת' 11:00-15:00 18:00-23:00 א' 10:30-15:00 18:00-22:30

שטוטגרט: Top Air

מדובר במסעדה היחידה בעולם בשדה תעופה שמחזיקה בכוכב מישלן במשך 20 שנה. השף היצירתי קלאודיו אורו הצליח לשנות לחלוטין את דימוי מסעדות הטרמינלים בזכות תשוקה גדולה לאוכל, ולא מזיקים גם הונופים פסטורליים והרריים שרואים מהמסעדה. בתפריט לגנסוטיני בסגנון ניו זילנד, פואה גרא הונגרי עם תפוח ירוק ורוטב פירות יער חמצמץ, פילה בקר עם כרוב לבן וירקות שורש ברוטב פינו נואר, סופלה שוקולד וכוכב אניס עם גלידת ריזלינג ופטל שחור.

Top Air. המסעדה ממוקמת בטרמינל 1 , בשדה התעופה של שטוטגרט.
שעות פתיחה: ב'-ו' בין השעות 11:45-14:30 ובין השעות 17:45-21:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully