וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביתוש: בר עם ביצים

16.8.2012 / 19:08

חביתה הודית, שקשוקה בחצי כיכר לחם וגם ביצים עשויות בטעמים אסייתיים מחכים בחביתוש - בר ביצים וחביתות חדש בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדוויץ' חביתה בחביתוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל חכימי ועדן ליברמן, שני אנשי הייטק בני 28, נפגשו לפני 8 חודשים וגילו שיש להם מכנה משותף. שניהם משוגעים על חביתות, ושניהם רוצים לאכול מהן לא רק במסגרת ארוחות בוקר בבתי קפה. העדרן מתפריטי המסעדות ובתי הקפה במשך היום, הוביל לרעיון לפתוח את חביתוש - עסק שכל כולו מתבסס על מנות ביצים מסביב לשעון. הקונספט: בר חביתות בטעמים, שיוגשו מהבוקר עד הערב לצד אלכוהול, לכל מי שכמוהם, פשוט לא יכול בלי ביצים.

המקום נפתח להרצה לפני ימים ספורים ברחוב בן יהודה בתל אביב, וחכימי אומר כי אם הכל ילך כשורה, התכנון הוא להפוך את חביתוש למעין מטבע לשון שמייצג חביתה לצד משקה, ובהמשך, להפוך לרשת. "כל הישראלים אוהבים חביתות, והתור הארוך ביותר בבתי מלון הוא תמיד לחביתות המיוחדות", מסביר חכימי את הבחירה בקונספט.

בחלל המקום בר קטן המשקיף למטבח בו נעשות ההכנות ועוד כ-25 מקומות ישיבה, כמו גם קירות שצבועים ברוח המקום בצהוב ביצה עדין. השניים, נטולי נסיון במישור המקצועי חקרו את התחום לעומק ועשו אינספור טעימות, עד אשר הגיעו למוצר המוגמר. סוד החביתה, הפשוטה לכאורה, נעוץ לפי חכימי דווקא באהבתם של כל פלחי האוכלוסיה לביצים. "חביתה אפשר לאכול בכל שעה של היום, לפני או אחרי חלב/בשר, זה מתאים לכל האוכלוסיה ומזין", מפרט חכימי.

החביתות כולן גדולות מאוד ומגיעות תמיד עם לחמים לבחירה של מאפיית 'לחם לחם': פוקצ'ה או דגנים. בתפריט: חביתוש הודי, על בסיס חלב קוקוס מתובל בקארי; חביתוש חריף עם רוטב צ'ילי, צ'ילי גרוס ופפריקה; חביתוש אסיאתי על בסיס סויה ושומשום ועוד מיני חביתות (24 שקלים לחביתה). כמו כן ניתן להזמין שקשוקה בחצי כיכר לחם לבן או כפרי (28 שקלים) ולהוסיף לה גם מוצרלה, בולגרית, חציל ועוד (2 שקלים לתוספת), לקינוח מוגשים פנקייקס עם תוספות כמו קינמון או שבבי שוקולד (9 שקלים לפנקייק בודד 15 שקלים לצמד).

למי שמצא עצמו במקום בלי עניין מיוחד בביצים, מוצע גם לחם שום עם טחינה וסלסה (15 שקלים). לאורך כל שעות היום מוגש במקום אלכוהול: בירה קרלסברג מהחבית (15 שקלים לחצי מהחבית) וצ'ייסרים של עראק (7 שקלים).

חביתוש. בן יהודה 9, תל אביב. 03-5249222. כשר (תעודה בתהליכים).

שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-00:00 ו' 08:00-שעה לפני כניסת שבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הקירות בצבעי חלמון. חביתוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חביתוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully