וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסטרו רוטשילד: המקום החדש ששובר את השוק

10.10.2012 / 14:00

מי שמאס במחירים מופקעים לאורך שדרת המסעדות בשדרות רוטשילד בתל אביב, ישמח לגלות כי לפני כשבוע נפתח ביסטרו חדש בשדרה המציע תמחור ידידותי

שדרת רוטשילד, אחד הרחובות המפורסמים ביותר בתל אביב והמזוהים ביותר עם ההוויה התל אביבית, תמיד שימשה כיעד מרכזי למבקרים. אך אליה וקוץ בה. הבילויים הקורצים שמציע הרחוב הטרנדי עולים כסף, והרבה.

המסעדות ובתי הקפה שפזורים לאורך השדרה נראים לא אחת, כמוגזמים. בביסטרו רושטילד שנפתח השבוע להרצה זוממים לשנות את התמונה ולהביא אופציית בילוי זולה משמעותית יחסית לסטנדרט השכונתי. בצמוד אליו אגב, נפתחו לאחרונה גם מסעדות קפה אירופה ואנאבל'ס, אולם הצצה זריזה בתפריט של השתיים האחרונות חושפת פערי מחירים משמעותיים בינן למקום החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדוויץ' אנטריקוט והום פרייז בביסטרו רוטשילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהלת המסעדה, ליאת יעקב (דלאל, מקום בלב, הבוקרים), מוסרת כי בקרב הבעלים (שמסרב להיחשף, ג.ג) שולטת האידיאולוגיה כי יש להנגיש את האוכל לסועדים. לדבריה, מדובר במסעדה "בגובה העיניים", ובמחיר הוגן, מבלי להתפשר על חומרי הגלם.

כחלק מרוח זו עוצב המקום באופן ידידותי ומזמין, עם רצפות וקירות עץ המשדרים חמימות, ועיקר גאוותה של המסעדה היא המרפסת רחבת הידיים הצופה אל השדרה.

בתפריט מנות ביסטרו פשוטות ומגוונות: שרימפס בלאק טייגר עם איולי צ'ילי (28 שקלים), קרפצ'יו חציל עם טחינה, שמן זית, עגבניות שום קונפי, ויוגורט (22 שקלים), פסטה פנה, בטטה, בצל, שום, יין לבן ושמנת (38 שקלים), המבורגר במשקל 220 גרם (39 שקלים), כריך אנטריקוט עם בצל חרוך, שמיניון, גבינת צ'דר ובייבי מיקס ברוטב הבית (39 שקלים) סופלה שוקולד (29 שקלים). בין השעות 12:00-18:00 מוגשות עסקיות, שכוללות הוזלה נוספת: עלות כל הפסטות בתפריט שמחירן 34 שקלים צונחת ל-28 שקלים ואלו המוגשות בדרך כלל במחיר 40 שקלים מוזלות לכדי ב-35 שקלים.

בהמשך, עם סיום תקופת ההרצה, מתכננים במקום לקיים ערבי דיג'יי והופעות חיות.

רוטשילד. רחוב רוטשילד 9, תל אביב. 03-5171715. לא כשר
שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-00:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully