וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: האם הפסק זמן מאיים להשתנות?

רוני קדר

18.10.2012 / 15:00

לפסק זמן המוכר מתווספת מהדורה חדשה, קמח של אסם מנסה לשבור את מיתוס השמרים ועבאדי אופים לא רק עוגיות - כל מה שחדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהדורה מיותרת. הפנים החדשים של פסק זמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסק זמן במהדורה מוגבלת

חברת עלית המייצרת את חטיף פסק זמן, מוציאה לשוק שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת: שוקולד חלב במילוי ופל וקרם בטעם וניל קרמל לצד חטיף ושוקולד חלב לבן במילוי ופל וקרם טראפלס.

מחיר: 5.20 שקלים לחטיף. כשרות: רבנות נצרת עלית

שולפים מזלגות: הטעם של פסק זמן המיתולוגי הוא מצוין. חבל לשנות אותו ולהוסיף לו טעמים שרק גורעים מטעמו המושלם. כך עושה המהדורה המוגבלת גם במקרה זה - הטעמים של הווניל והקרמל מאוד מלאכותיים ומתוקים מדי וגם השוקולד הלבן רק מעמעם את הטעם הטוב שעשוי היה להשאיר מילוי הטראפלס. פשוט מהדורה מיותרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמח עם שמרים בילט אין. המצאת המאה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמח לבן המכיל שמרים

אסם יוצאת עם מוצר חדש שעשוי לקרוא תיגר על עולם האפייה: קמח ובו שמרים, המיועד להכנת עוגות, חלות ומאפי שמרים שונים. הקמח החדש של אסם אמור לאפשר הכנת בצק שמרים ללא צורך הוספת שמרים לבלילה, שכן הם כבר נמצאים בתוך הקמח עצמו.


מחיר: 10-12 שקלים.


שולפים מזלגות: קשה להאמין כי קמח שמרים יכול להתקיים בעולמנו, ולו בגלל היחס השונה בין שמרים לקמח, שכל בצק מצריך. על מנת לדעת האם קמח השמרים מתנהג ככל קמח בתוספת שמרים, נאפו שתי עוגות שמרים באותה השעה ובאותם תנאים: האחת עם קמח לבן בתוספת שמרים והשנייה בעזרת קמח השמרים. המסקנה ברורה: לקמח השמרים החדש לקח כמעט פי 2 זמן כדי לתפוח. מי שמבין באפייה ידע לתת לשמרים עוד זמן תפיחה. לעומת זאת מי שיילך רק לפי מתכון (ואם יש לו בעיה להתמודד עם שמרים) ימצא את עצמו עם בצק שלא תפח מספיק. עדיף שתוסיפו שמרים טריים או יבשים לקמח שלכם, בעיקר כי אחרת תתקשו לדעת מתי הוא תפח מספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוק עד מתוק מדי. טעמים חדשים לצ'יריוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגני בוקר צ'יריוס בשני טעמים חדשים

דגני הבוקר של צ'יריוס משיקים שני טעמים חדשים: שוקולד ותפוח קינמון המתווספים לטעם 'האני נאט' צ'יריוס.


מחיר: 26 שקלים לאריזה של 366 גרם.


שולפים מזלגות: צ'יריוס בטעם שוקולד דווקא היווה שינוי מרענן לצ'יריוס הרגיל בטעם דבש. הוא לא מאוד מתוק כך שאפשר לאכול ממנו מנה יפה, בלי להרגיש את הסוכר עובר בעורקים. לעומתו, טעם התפוח קינמון הוא מאוד מתוק. אולי אפילו מתוק מדי והקינמון רק הופך אותו ליותר תעשייתי. חבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל ושום מטוגנים

דורות מוצרי שום ותיבול, השיקה שני מוצרים חדשים: שום מטוגן ובצל מוזהב הנשמרים במקרר ומוכנים בכל עת לשימוש. השום המטוגן והבצל המוזהב מצטרפים לסדרת מוצרי דורות שכוללת קוביות של שום כתוש, בזיליקום, פטרוזיליה, צ'ילי, ג'ינג'ר, כוסברה, שמיר ותערובת לבישול איטלקי. הם המוצרים הראשונים של דורות שיוצאים מחוץ למקפיא ונשמרים במקרר.

מחיר: בצל מוזהב 9.99 שקלים, שום מטוגן 12.99 שקלים. כשרות חתם סופר פתח תקווה.


שולפים מזלגות: ריחות של בצל מטוגן ושום הם הבסיס לכל תבשיל ביתי טוב וחם. אבל ריחות כאלו העומדים המקרר הם בעיקר עילה לרצון בהשלכת המקרר מחוץ לחלון. קופסת השום המטוגן שעומדת במקרר היתה כה ריחנית עד שמהר מאוד (תוך יומיים) הושלכה לפח מפאת הניחוח המוגזם שהשאירה במקרר. השימוש בשום והבצל אמנם נוח ומאוד קל אבל לא שווה את המחיר את מחיר האף שלא התאושש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרקרס של עבאדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרקרים של מאפיית עבאדי

מאפיית עבאדי החלה לראשונה בישראל לייצר ולשווק "קרקרס": סדרה של קרקרים שעשויים מגרעינים וזרעים 100% טבעיים ללא שמרים וחומרי תפיחה, ללא חומרי טעם ומשפרי אפייה, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.

סדרת הקרקרס של מאפיית עבאדי כוללת 3 מוצרים: "קרקרס חיטה מלאה", "קרקרס שיפון מלא" ו"קרקרס עשבי תיבול".


מחיר: 12.99 שקלים לאריזה של 140 גרם.


שולפים מזלגות: לקרקרים של חברת עבאדי גב רחב מאחוריהםף של חברה המתמחית באפיית מלוחים בסיסיים. לכן, לא היתה הפתעה כאשר נטעמו הקרקרים ונחלו הצלחה רבה. הם לא מאוד מלוחים, פריכים וכיפיים בעיקר לטבילה בקוטג' או גבינה לבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully