וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מנות הלואין במסעדות

28.10.2012 / 14:33

ליל כל הקדושים מגיע למעדניה של גולדשטיין ולמסעדת אוונגרד, באלורה פוצחים בפסטיבל שוקולד איטלקי ובקיטשן מרקט מקימים את מסעדת ויולט לתחיה. אירועי האוכל של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק דלעת במעדנייה של גולדשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות הלואין במעדנייה של גולדשטיין

לקראת ליל כל הקדושים שחל בתאריך 31 באוקטובר מציע השף אלרן גולדשטיין מבחר מנות המבוססות על הדלעת המסורתית, שאפשר לאכול במעדניה או לקחת הביתה: ניוקי גבינת עיזים ברוטב דלעת וקאווה (48 שקלים), מרק דלעת כתום (24 שקלים), קיש דלעת (4.5 שקלים ליחידה), גראטן דלעת (20 שקלים למנה) ומנות נוספות.

המעדניה של גולדשטיין. דרך חטיבת אלכסנדרוני 201 קרית אונו / צומת סביון. 03-5330304

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יזבורגר עם גאודה באוונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות הלואין במסעדת אוונגרד

ביום רביעי, 31 באוקטובר, יציינו במסעדת אוונגרד את ליל כל הקדושים. המסעדה תקושט, מלצרים וברמנים יתחפשו וייתנגן פלייליסט מסרטי אימה ידועים. השף דיוויד לוי יצר ספיישלים על פי מיטב המסורת האמריקאית לחג כמו: דאבל צ'יזבורגר עם גבינת גאודה וקרוקטים של תפו"א לצד בירה הוגארדן 800 מ"ל (99 שקלים), פמפקין פאי: פאי דלעת מסורתי ומתקתק שמוגש כמנת קינוח עשירה (46 שקלים) ומנות נוספות ברוח החג לצד מבצעים על האלכוהול.

אוונגרד. רחוב הברזל 3, תל אביב. 03-6480082

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזה אווז בקיטשן מרקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחות ויולט בקיטשן מרקט

שף יוסי שטרית, מי שהוביל עד לאחרונה את מסעדת ויולט במושב אודים מארח בימי ראשון החל משעה 18:30 מנות מהתפריט של ויולט. במסגרת הערב יוגשו מנות כמו גספצ'ו דג לבן: מרק עגבניות קר, מלפפון, בצל סגול ואספרגוס (49 שקלים), ברולה פורצ'יני: פטריות צרובות, פרושוטו, ערמונים ופרמזן (56 שקלים), טורטליני ארטישוק ירושלמי וערמונים עם גזר בלאדי, חמאה מלוחה ובצלים צלויים (86 שקלים) וגם חזה אווז עם רוטב קרמל שרי, דובדבנים ופרושוטו (116 שקלים).

קיטשן מרקט. מתחם שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב. 03-5446669

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל שוקולד באלורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל שוקולד באלורה

פסטיבל השוקולד האיטלקי המסורתי שמתקיים מדי שנה בפרוג'יה איטליה מגיע לגלידריית אלורה ומתרחש עד 3 בנובמבר. במסגרת הפסטיבל יצטרפו לתפריט עשרות טעמי גלידות שוקולד: שוקולד צ'ילי, שוקולד תפוז בגרנד מרינייר, שוקולד ברנדי, שוקולד מנטה, בננה שוקולד צ'יפס, סורבה שוקולד, שוקולד ג'ינג'ר ועוד. בנוסף, יוצעו מבחר תוספות שוקולדיות ושוקולדים חמים לציפוי עם שמנת (14 שקלים למנה קטנה, 19 שקלים למנה בינונית, 24 שקלים למנה גדולה).

גלידה אלורה. רחוב מרמורק 12 תל אביב. 03-6868007

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת ראצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראצ'ה פותחת לצהריים

החל מהשבוע, מסעדת ראצ'ה הגרוזינית פותחת את דלתותיה מהשעה 12:00 בצהריים. בין המנות הגרוזיניות המוגשות במקום: איספנחי: טפנד תרד, אגוזי מלך וחומץ בן יין (24 שקלים) חצ'פורי בצל: מאפה בצק גרוזיני עם בצלים (34 שקלים), צ'יבורקי: סהרונים מטוגנים במלית בקר (39 שקלים), שצ'אמדי: קדרת עגל ושזיפים בתיבול גרוזיני (82 שקלים), פלמושי: רפרפת יינות ומבחר קונפיטורות (36 שקלים), ועוד.

ראצ'ה. רחוב החבצלת 6, ירושלים. 02-5376600

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלת שבת במונטיפיורי שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבלת שבת במונטיפיורי שבע

מונטיפיורי שבע והשפית אמילי גולדברג ממשיכים את מסורת קבלת שבת בימי שישי אחת לחודש הכוללות הופעה של שירים יווניים ושירים בלדינו. כמו כן מוצע בנוסף לתפריט הרגיל תפריט ספיישל ובו 5 מאזטים יוונים, חלה של שבת ובקבוק אוזו במחיר של 119 שקלים. המאזטים כוללים: צזיקי, זיתים מתובלים, גבינת פטה עם עלי אורגנו טריים ושמן זית, איקרה עם בצל סגול וטוביקו שחור ובישבש. קבלת השבת הקרובה תתקיים ביום שישי, 2 בנובמבר, בשעות 14:00-18:00. בחודש דצמבר היא תיערך ביום שישי, 7 דצמבר.

מונטיפיורי שבע. רחוב מונטיפיורי 7, תל אביב. 03-5100094

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully