וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגר סלון: רשת המבורגרים חדשה בצפון

בעליה של מסעדת לימוזין מרמת ישי פתחו רשת המבורגרים חדשה: בורגר סלון. הלחמניות נאפות במקום, ואת הבשר, שמגיע מהעדר הפרטי, טוחנים מול עיניכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסניף החדש ברוממה, חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי 6 שנים של מחשבה ותכנון משיקים בעליה של מסעדת הבשר הוותיקה לימוזין מרמת ישי, רשת המבורגרים חדשה, בשם Burger Saloon. סניף הדגל התמקם בהיכל רוממה שבחיפה.

"לאורך השנים רצינו להרחיב את פעילותנו המסעדנית", מספר אמיר טלמור, האחראי על הרשת הטרייה יחד עם שותפו, רמי גינת. "כיוון שקשה לחקות את לימוזין בכל הקשור להשגת נתחים טובים, החלטנו לפתח קונספט פשוט ונוח יותר לשליטה, של בשר טחון. היתרון הגדול שלנו הוא שיש לנו עדר בקר משלנו, בכפר החורש, ומשם יגיע כל הבשר לרשת.

"העובדה שאנחנו מספקים לעצמנו את הבשר גורמת לנו לישון בראש שקט. אנחנו יודעים בוודאות שהבשר צעיר ויפה, בלי זיופים. לעולם לא נכניס בשר קפוא או נערבב אותו עם בשר נחות. הבשר מתיישן אצלנו בתלייה, בטמפרטורה שבין 0 ל-4 מעלות, ואנחנו מפקחים על כל התהליך באופן שוטף".

טלמור וגינת הגיעו בהדרגה לעיסוק בקולינריה. הם החלו כצמד מגדלי בקר, שפתחו איטליז בשנת 98'. לאחר 4 שנים פתחו את לימוזין, סמוך לאטליז. ב-2011 פתחו בטבעון את המבורגר בלו בלג', שהיווה נקודת פתיחה לרשת, וכעת יעבור מיתוג מחדש ושיפוץ - לצורך המהפך הנדרש להפיכתו לחלק מרשת בורגר סלון. סניף נוסף ייפתח בקרוב מאוד גם בזכרון יעקב. בהמשך הם מתכוונים לפתוח עוד סניפים, אך עדיין שוקלים אם לעשות זאת בבעלות ישירה או בזכיינות. כך או כך, הסניפים החדשים יתמקמו בצפון.

טלמור: "אני ממושב בית שערים ורמי מיקנעם המושבה. אנחנו בעמק המון שנים, וזה מקומנו הטבעי והנוח. מעבר לכך, כל האזור שלנו מכיר את לימוזין, מה שעוזר לנו להריץ את העסקים קדימה. אני חושב שזה יהיה תלוש, להקים סניף במרכז הארץ בתקופה הקרובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחמניה תוצרת בית עם קציצה מהעדר הפרטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסניף ברוממה, כמו בשאר הסניפים החדשים, יש 60 מקומות ישיבה. התפריט, כצפוי, מתמקד בהמבורגרים, המוגשים בלחמנייה רגילה או בלחמניית דגנים. הלחמניות, אגב, נאפות במקום. יש 6 סוגי המבורגר: בקר (160 גרם או 220); המבורגר בקר עם גבינה שעורבבה בתוכו; המבורגר עוף; המבורגר הודו (ללא שומן); המבורגר סלמון, ולצמחונים שנקלעו במקרה למקום: והמבורגר צמחוני על בסיס סויה, ציר ירקות, בצל ופטריות.

בגזרת התוספות המוגשות מעל ההמבורגר אפשר לבחור בין אסאדו מעושן, רוקפור פטריות, פלפל קלוי ועוד. לצד המנה העיקרית: צ'יפס, סלט כרוב, סלט ירוק או טבעות בצל לבחירה.

המחירים מתונים למדי: המבורגר עולה 37-43 שקלים, בהתאם למשקלו, וארוחה של צ'יפס, המבורגר ושתייה עולה 50-55 שקלים.

מלבד המבורגרים חוזק התפריט בצמד מנות נוספות - סלופי ג'ו על ג'בטה (43 שקלים), וסלט ירקות עם חזה עוף ופטריות בוויניגרט תפוזים (36 שקלים). לקינוח: מילקשייק (15 שקלים) או גלידת וניל (7 שקלים). ההזמנה מתנהלת כמו במסעדות מהיר - אין שירות של מלצרים. מזמינים בקופה, ומקבלים את ההזמנה תוך 5-7 דקות.

טלמור: "אנחנו רוצים להעניק חוויה שהיא בין פאסט פוד לקז'ואל פוד. מוצר טרי וטוב, במחיר נוח ובזמן קצר. זו מסעדת מזון מהיר ברמה גבוהה".

הגאווה הגדולה ביותר של טלמור היא על כך שההמבורגר מוכן ממש מול עיני הלקוח. "אנחנו טוחנים את הבשר מול הלקוחות, מכינים מול עיניהם את הקציצה, ואף צולים אותה כך שכולם רואים. המטבח שלנו לגמרי פרונטאלי, כי אין לנו מה להסתיר. להפך".

Burger Saloon. היכל רוממה, רחוב פיקא 39, חיפה. 1700705715. שעות פתיחה: 11:00-23:00. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully