וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ימי הולדת לאיטלקיות

16.12.2012 / 17:10

רוסטיקו ואלורה חוגגות יום הולדת, תפריט ארוחת בוקר חדש באנאבל'ס, ותפריט בריאות חדש בסיטארה. אירועי האוכל השבועיים, שיפתחו לכם את התיאבון

פסטה דלועים ברוסטיקו. דניאל לילה
פסטה דלועים ברוסטיקו/דניאל לילה

יום הולדת כפול לרוסטיקו, תל אביב

רוסטיקו חוגגת יום הולדת כפול: 7 שנים לסניף רוטשילד, ו- 4 לסניף בזל. לרגל המאורע ממשיכים ברוסטיקו במסורת הסאגרה: פסטיבל איטלקי סביב חומרי גלם עונתיים. השנה מככבים בסאגרה הדלועים. הפסטיבל, שיתקיים בתאריכים 20-31 בדצמבר, יציע תפריט עם מנות כמו מרק קרם דלעת וערמונים, פורצ'יני ושמן כמהין (33 שקלים), קפרזה דלעת וגבינת עיזים על ברוסקטה עם מיונז-פסטו (43 שקלים), פיצה עם דלורית וגורגונזולה, מיקרו בזיליקום, צ'ילי וקצח (58 שקלים), פסטה ריגטוני עם דלורית, בייקון וצנובר ברוטב שמנת-רוזמרין ותרד (68 שקלים), ועוד.

רוסטיקו. שדרות רוטשילד 15- תל אביב. רחוב בזל 42, תל אביב. 03-5100039, 03-6026969. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה באלורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלורה חוגגת 5 שנים, תל אביב

אלורה מציינת יומולדת 5 עם ארוחה זוגית בת 5 מנות ומבעבעים ב-5 שקלים. בארוחה, שתוגש בין התאריכים 16-20בדצמבר, החל מהשעה 17:00, יהיו 4 ראשונות לבחירה. בין השאר יהיו שם פולנטה מתירס טרי, סלק צלוי, גילופי פרמזן ושרימפס צלוי; סלט תרד חם עם בצל, שום, יוגורט כמהין, שקדים פרוסים, שמן זית ולימון; קרפצ'יו מוסר ים; קרפצ'יו סינטה, מולים ברוטב רוזה אניס, ועוד. לקינוח: רביולי שוקולד עם גלידת וניל (140 שקלים).

אלורה. שדרות רוטשילד 60 תל אביב. 03-5665655. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ארוחות בוקר בAnabel's בתל אביב

מסעדת Anabel's פותחת לארוחת בוקר בסופי השבוע בין השעות 10:00-13:30. בתפריט הבופה מגוון סלטים וירקות, בר גבינות, ממרחים וריבות ביתיות כמו גם לחמים ומאפים (55 שקלים). כמו כן, יוגשו במסעדה ארוחות בוקר עולמיות כמו ארוחת בוקר צרפתית שכוללת אומלט עם קממבר ואמנטל; ארוחת בוקר אנגלית עם ביצת עין עם נקניקיות, שעועית, בצל ועגבנייה בגריל; ארוחת בוקר רוסית הכוללת אומלט עם סלומון מעושן, עירית וגבינת שמנת ועוד.

Anabel's. שדרות רוטשילד 11, תל-אביב. 03-5168666. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביצ'ה ירקות בסיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימי ראשון בריאים בסיטארה, תל אביב

בסיטארה פוצחים במסורת של ימי ראשון בריאים. במסגרתם ייכנסו לתפריט מנות חדשות, תוך ציון ערכן הקלורי. בין המנות: סלט עלים עם סלק, אורוגולה, אספרגוס ושעועית ברוטב נענע תפוז (46 שקלים), דואט סשימי טונה ופילה סלמון על מצע יוגורט צאן, קינואה צבעונית וירקות שורש (68 שקלים), פילה מוסר ים, עדשים שחורות, טחינה, יוגורט, סלט כוסברה ועגבניות שרי (116 שקלים), מדליוני פילה בקר עם ירקות מדורה ברוטב יין אדום (184 שקלים), ועוד.

סיטארה. רחוב רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 03-6996633. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק ארטישוק ירושלמי בווינו סוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש בווינו סוקה, הרצליה פיתוח

לרגל העונה החורפית, מסעדת וינו סוקה הכשרה בהרצליה פיתוח מציגה תפריט חדש. בראשונות: פטה כבד אווז ברוטב ברנדי וטימין, עם תאנים מקורמלות ביין אדום ופיסטוקים קלויים, לצד סלט עלים וקרוסטיני (72 שקלים). מרק קרם ארטישוק ירושלמי, עם ירקות שורש ופטריות שיטאקי וקרוסטיני (58 שקלים). בעיקריות מוצעות צלעות טלה בקראסט עשבי תיבול לצד קרם תפוח אדמה ועלי מנגולד בציר טלה (182 שקלים), או בצקניות פורצ'יני, המוגשות בקדרת ירקות חורף (109 שקלים). לקינוח: טובלרון פרלין בלגי המוגש לצד וודקה תפוזי דם (52 שקלים).

וינו סוקה. רחוב גלגלי הפלדה 7, הרצליה פיתוח. 072-2163739. כשר

פיצה בקפה קמפנלו. דניאל לילה
פיצה בקפה קמפנלו/דניאל לילה

דיל איטלקי בקפה קמפנלו, תל אביב

עם בוא החורף, מציעים בקפה קמפנלו דיל איטלקי לצהריים: עסקית במחיר המנה העיקרית, ובה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה. בין הראשונות לבחירה: מרקים איטלקיים לחורף, או פולנטה עם עגבניות, רוקט, צלפים וצנונית. בעיקריות תמצאו טורטליני ציידים (58 שקלים), ראגו בשר וירקות (52 שקלים), פיצה ארטישוק ופלפל קלוי (46 שקלים), ועוד.

קמפנלו קפה דליקטסן. רחוב בן יהודה 230, פינת שד' נורדאו, תל אביב. 03-544-5558. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת פיש בראשל"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב גלילי במסעדת פיש, ראשל"צ

ביום רביעי, 19 בדצמבר, תארח מסעדת פיש את יקב הרי גליל לטעימות יין בשילוב תפריט מיוחד. במסגרת הערב, שיחל ב-19:45 יוגש תפריט בן 4 מנות: סלט עגבניות שרי צבעוניות בוויניגרט כוסברה, גבינת עזים ויוזו; פילה קוד ים בקראסט עשבים ארומטיים על פירה כמהין; שרולה קצוץ בציר עצמות בקר ויין מירון מצומצם; קינוח כדורי גבינה בציפוי פריך, וסלט פירות (150 שקלים לסועד).

מסעדת פיש. רחוב בני חבוט 7, ראשון לציון. 03-9611169. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully