וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: פסטיבל שפים צרפתי בישראל

3.2.2013 / 15:00

נבחרת שפים צרפתים מתארחת במיטב מסעדות ישראל, חמין עד הבית בסנדר בת"א, ותפריט בורקס מגוון בלחם יין שביהוד. אירועי האוכל המעניינים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה שתוגש בפיין קוק במסגרת הפסטיבל הצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל שפים צרפתיים בישראל

ממחר ועד ה-8 בפברואר יתקיים בארץ שבוע גסטרונומיה צרפתי, בהשתתפות נבחרת של 11 שפים מובילים מצרפת. במשך שבוע הם יבשלו עם שפים ישראלים במסעדות, יקיימו כיתות שף וסדנאות בישול לקהל הרחב,יערכו קורסים לבישול, ועוד. כמו כן ייערך יריד ספרי קולינריה ובישול, טעימת יינות ותערוכת צילומי אוכל.

במסעדת קבלייר יארח השף דידי בן ארוש את פרנק דיטרייט, שף היאט ריג'נסי בפריז. האירוע יתקיים ב-6 בפברואר, החל מ-19:00 (250 שקלים לאדם, כולל שתייה מותאמת למנות).

שף יורם ניצן ממסעדת מול ים יארח את שף טיירי מרקס ב-6 בפברואר, החל מ-19:00. בין המנות שיוגשו: שעועית לבנה עם אגוז מקדמיה ובוטרגו "מריר"; ביסק סרטנים קטיפתי; דג בר אטלנטי עם סלק-אוכמניות וקצף חזרת; לובסטר א-לה בנדיקט; תרנגולת עם צ'דר, ביסקוויט קוקוס ו-גראם מאסאלה, ועוד (600 שקלים לאדם).

שפים צרפתיים יתארחו גם בסטודיו פיין קוק ובמסעדות דלאל, הוטל מונטיפיורי, הסלון, מסה, שרתון תל אביב, פרה על הגג, שילה, Kitchen Market ואידלסון 10.

לתוכנייה המלאה של הפסטיבל -להרשמה לסדנאות ולהזמנת מקומות במסעדות, באתר

חמין קישקע בסנדר. גיא הכט,
חמין קישקע בסנדר/גיא הכט

משלוחי חמין בסנדר, תל אביב

בסנדר ממשיכים במסורת סיר חמין עד הבית, ובחורף הזה מציעים חמין בסיר בגדלים שוני. שירות משלוחי החמין יגיע עד בית הלקוח בתוך סיר נירוסטה. בחמין יש תפוחי אדמה, נתחי בשר, קישקע אמיתי תוצרת בית, 3 סוגים של שעועית, וביצים חומות. הוא מגיע עד פתח הבית, ב-6 סוגים של סירים: סיר אישי (79 שקלים), זוגי (149 שקלים), ל-3-4 סועדים (229 שקלים), ל-5-6 סועדים (369 שקלים), ועוד. רצוי להזמין ביום חמישי.

סנדר. רחוב לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872. כשר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשרים במסעדת ערמונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש בערמונים, סגולה

מסעדת ערמונים משיקה תפריט חורף: ספיישל כבד אווז (89 שקלים), פטריות שמפניון מוקפצות ביין שרדונה, שמנת וערמונים בניחוח אגוז מוסקט (49 שקלים), צלעות טלה על גריל פחמים בניחוח ערמונים על מצע קרם בטטה (109 שקלים), וופל ערמונים עם רוטב קרמל, טופי חם ובננות, גלידה, קצפת ורוטב שוקולד (44 שקלים), ועוד.

ערמונים. מושב סגולה. 08-8505059. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט בורקס בלחם יין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט בורקס בלחם יין, יהוד

ביסטרו לחם יין משיק תפריט בורקס חדש. בין המנות: בורקס מבצק עלים במילוי גבינת ריקוטה עיזים, בטטה צלויה, שום אפוי ובזיליקום (34 שקלים ל-3 יחידות), בורקס מבצק פריך במילוי חצילים, גבינת פטה וגבינת ריקוטה (34 שקלים ל-3 יחידות), בורקס בצק עלים במילוי בשר ושמיר (34 שקלים ל-3 יחידות, 42 שקלים ל-5 יחידות), ועוד.

לחם יין. דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד. 03-6321793. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלמה לאונג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע צמחוני בעלמה לאונג', תל אביב

במהלך השבוע כולו יוגש בעלמה לאונג' תפריט על טהרת הצמחונות. בין המנות שיוצעו במיוחד בשבוע זה: טורטליני ענק עם פטריות שיטאקי; סלק צלוי עם קינואה סגולה וסירופ הל שחור; פטריות ספ עם אפונה ירוקה; דלעת צלויה ועוד (החל מ-65 שקלים למנה).

עלמה לאונג'. רחוב יבנה 23, תל אביב. 03-6308777. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסונים עם ירוקים בהלנה בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט עשבי מאכל בהלנה בנמל, קיסריה

השף עמוס שיאון משיק תפריט המוקדש לעשבי החורף. בין המנות: עלי לשון הפר ממולאים חיטה מעושנת וצימוקים אוזבקים מבושלים בציר טלה (38 שקלים), שומר בר וסרטנים כחולים בערק, חמאה ושום (88 שקלים), סלט עלים של חורף עם פרחי חרדל, חמציץ, גזר סגול ואספרגוס בר בווינגרט עגבניות צלויות (38 שקלים), שקדי עגל מהגריל על ריזוטו פול ירוק וציר בקר מצומצם מאוד (96 שקלים), צוואר טלה, עכוב וכרישה צעירה בבישול ארוך בטאבון (88 שקלים), ועוד.

הלנה בנמל. נמל קיסריה, קיסריה. 04-6101018. לא כשר

תפריט בוצ'ר במיטבול, ראשל"צ

מסעדת מיטבול משיקה תפריט בוצ'ר לקרניבורים. הבוצ'ר הינו נתח פרימיום, במשקל קילו או 2 קילו של סינטה, פילה או אנטרקוט. במיטבול מגישים אותו על עגלת קצבים והפריסה נעשית לעיני הקהל. הארוחה כוללת קילו אנטריקוט או סינטה, שתי תוספות ו-2 כוסות יין (405 שקלים). לחילופין, ניתן להמיר את הנתח בקילוגרם פילה (470 שקלים).

מיטבול. דרך המכבים 8 , ראשון לציון איזור התעשייה הישן. 03-9646468. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully