וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצר שמשדרג את המזווה

שרית סרדס-טרוטינו

7.2.2013 / 16:30

כיצד משדרגים מנת סלמון משעממת? מה יהיה עם האריזה של השטוחל'ה פינוקים? איך עוד אפשר לחדש בגזרת השוקולד צ'יפס? ומה זה לעזאזל חלב הרים טהור? קבלו כמה מוצרי מזון חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

BLAZE - בלסמיק גלייז, תמצית חומץ בלסמי

חברת סיימן, ייבואנית מזון גורמה, החלה לשווק את בלייז – בלסמי גלייז, שהיא תמצית חומץ בלסמי של חברת אצטום מאיטליה. על מנת להפיק ליטר תמצית, משתמשים בתהליך הייצור המסורתי ב-8 ליטרים של חומץ בלסמי. התמצית המתקבלת משמשת לתיבול וקישוט סלטים, בשרים ומנות אחרונות.

מחיר: 24 שקלים לבקבוק של 215 מ"ל. כשר פרווה למהדרין.

שולפים מזלגות: ההבדל בין מנה ביתית למנה של מסעדה נעוץ לפעמים בצילחות מוקפד יותר או בשטיקים פשוטים, כמו שימוש במוצרים כדוגמת הבלסמי גלייז. זילוף צנוע ממנו על פילה סלמון שנצרב קצרצרות על המחבת הקפיץ את טעמיו של הסלמון לגבהים מרשימים, וטיפטוף מתון ממנו על תותים שנתחבו בקודקודו של כדור גלידה, הפיק קינוח מתוחכם באפס מאמץ. בקבוק הפלסטיק לחיץ ונוח מאוד לשימוש, והמוצר ראוי לתפוס מקום של כבוד במזווה של כל בשלן – מתחיל או מנוסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שטוחל'ה פינוקים של מאיר בייגל

חברת מאיר בייגל הוציאה לשוק את שטוחל'ה פינוקים - בייגלה שטוח עם תערובת של 5 תוספות: מלח ים, שומשום, קצח, בצל ושום. ב-20 יחידות בייגלה יש 99 קלוריות, הוא אפוי ולא מטוגן, ומכיל חומרים טבעיים בלבד.

מחיר: 8.90-9.90 שקל לשקית של 300 גרם. כשר בד"ץ עדה חרדית.

שולפים אצבעות: שטוחל'ה פינוקים הוא יופי של מוצר. למבוגרים דווקא. אם במאיר בייגל סבורים שיש הרבה ילדים המסוגלים להתמודד עם תערובת תבלינים שבה יש טעמים מודגשים של שום, בצל וקצח – מישהו במפעל עלול להתאכזב. מצד שני, בגירים ייהנו ממנו מאוד. השטוחלים החדשים מצטיינים בפריכות נהדרת ובטעם עשיר וכייפי, ולא ראינו הרבה אנשים שמסוגלים לעצור אחרי 20 יחידות ולהסתפק ב-99 קלוריות. גם המחיר נמוך, יחסית למתחרים. ההסתייגות היחידה שלנו מהמוצר היא השקית הכעורה להפליא שבה הוא נתון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקולד צ'יפס בשני צבעים של DANSH

DANSH הוא מותג דברי המאפה ועזרי האפייה של חברת דנשר, שמציע עכשיו שני מוצרים חדשים: נטיפי שוקולד בשני צבעים, המשלבים שוקולד מריר ולבן, ושוקולד-צ'יפס מריר. הנטיפים מיועדים לאפייה ולקישוט קינוחים. 46 אחוז מוצקי קקאו במוצר המשולב, 48 אחוז מוצקי קקאו בנטיפי השוקולד המריר.

מחיר: 13 שקל לקופסת 250 גרם. שוקולד צ'יפס מריר-לבן כשר חלבי (חלב נכרי). שוקולד צ'יפס מריר כשר פרווה בד"צ.

שולפים מזלגות: אין ספק שנטיפי שוקולד בשני צבעים הם הברקה חיננית, שגונבת את ההצגה. עוגיות שוקולד צ'יפס שנאפו בעזרתם היו אטרקציה בקרב מבוגרים וילדים. מומלץ להשתמש בנטיפים הללו יותר לקישוט חיצוני, או לעוגיות, ופחות לעוגות – שם יתרונם היחסי (שני הצבעים), קצת הולך לאיבוד. קופסאות הקרטון של הנטיפים מקבלות צל"ש על אסתטיות מיוחדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלב הרים נטול לקטוז

מחלבות רמת הגולן השיקו לא מכבר "חלב הרים טהור" נטול לקטוז. החלב מכיל 3 אחוז שומן, ואחרי פיתוח טכנולוגי מורכב, פירקו ממנו את הלקטוז לחלוטין. אם עד עתה היו על המדפים מוצרים דלים בלקטוז, המוצר החדש נטול לקטוז לחלוטין. הקלה משמעותית לאנשים הסובלים מאי סבילות ללקטוז, המציקה לכל כך הרבה אנשים ומתבטאת בכאבי בטן, גזים, בחילות ושלשולים. המוצר החדש הוא חלב עמיד, שלפני פתיחתו אינו מצריך איחסון בקירור.

מחיר: 10.5-11.5 לקרטון של ליטר. כשר.

שולפים כוסות: מקררי החלב בישראל מתפוצצים בעת האחרונה ממוצרים: חלב 1 אחוז, חלב 3 אחוז, חלב מלא 3.6 אחוז, חלב מועשר, חלב בטעם של פעם, חלב עמיד, חלב סויה, חלב אורגני, חלב הרים טהור, ומעכשיו גם "חלב הרים טהור נטול לקטוז". אנחנו מאוד בעד מוצרים הנותנים מענה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים (ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא לקטוז וכו') – רק שההגדרה של חלב הרים טהור משעשעת. האם חלב הרים טהור פירושו שהפרה אשכרה רועה בהרים? או שמא החליבה מתבצעת בהרים? והאם הפרות הרועות במישור, כמו במדינה המישורית להפליא הולנד – מניבות חלב איכותי פחות מחלבן של פרות רמת הגולן? בקיצור: האם לא מדובר במיתוג מגוחך משהו לחלב? בכל מקרה, טעמנו את החלב החדש, שצבעו כהה מעט מהרגיל. המסקנה: אופציה טובה לרגישים ללקטוז, שלא יכלו עד עתה להתקרב לחלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממרחי נוגט אגוזים של שוקולד השחר

חברת השחר העולה שוברת את ההגמוניה של הממרח המיתולוגי שלה, ומשיקה שני ממרחים מתוקים חדשים: נוגט אגוזים, וממרח בשני צבעים של אגוזים ונוגט-אגוזים.

מחיר: 13 שקלים לקופסת 350 גרם. כשר.

שולפים כפיות: 60 שנה גדלים ילדי ישראל על ממרח שוקולד השחר. למרות חדירת מוצרים זרים כמו שוקולד נוטלה, עדיין ילדים רבים (ולא פחות מהם – הוריהם), שומרים אמונים לממרח הישראלי הוותיק. אלא שמישהו בשוקולד השחר החליט לגוון, עם ממרחי אגוזים ונוגט-אגוזים. טעמנו, השווינו טעמים ומרקמים עם נוטלה, והגענו למסקנה החותכת, שאין למוצר הישראלי שום סיבה להתבייש. לא רע בכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמני אפיולה בטעמי חמאה ואגוזים של עץ הזית

חברת שמן תעשיות, יצרנית מותג עץ הזית, משיקה סדרה חדשה בשם אפיולה, של שני שמנים לאפייה: בטעם חמאה ובטעם אגוזים. הצידוק המרכזי של היצרנים לאפייה בסדרת שמני הקנולה הוא בריאותי – השומן הרווי בשמנים החדשים אלו נמוך משמעותית ממרגרינה (כ-6 אחוז שומן רווי באפיולה, לעומת כ-35 אחוז במרגרינה), ואין בו כולסטרול כפי שיש בחמאה.

מחיר: 15-16 שקלים לבקבוק של 750 מ"ל שמן. כשר.

שולפים מזלגות: כל חובב מאפים יודע, שאין על טעמה של החמאה באפייה. מצד שני, השימוש בשמן במקום בחמאה צופן יתרון מרכזי אחד: המאפה יוצא יותר עסיסי. בטח כשמדובר במאפה שכבר חלפה יממה מאז הגיח מהתנור, והחמאה בו התגבשה והתקשתה. כשמשתמשים בשמן, העסיסיות נותרת על כנה. שמן האפיולה החדש משלב את שני היתרונות: המאפה מצטיין בעסיסיות הודות לשמן, אבל גם נהנה מטעמה של החמאה, הודות לתמצית שהוחדרה לו. הטעם החמאתי שזיהינו בשמן עדין למדי, ולא הורגש כמלאכותי ואגרסיבי, כפי שקורה לעיתים במוצרים כמו פופקורן בטעם חמאה. שמן הקנולה בטעם אגוזים היה מרומז עוד יותר בטעמיו, אבל הוא מספק אופציה לאנשים הסובלים מאלרגיה לאגוזים, שאינם מעזים להתקרב אליהם. במוצר הזה אין חשש לאלרגניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully