וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בראנץ' ספרדי אצל רושפלד

3.3.2013 / 17:03

בראנץ' ספרדי בטאפאס אחד העם של רושפלד, קרנבל ניוקי בבליני ומסעדת משק ברזילי הצמחונית עוברת לתל אביב. המסעדות והאירועים שיעשו לנו שבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בראנץ' ספרדי בטאפאס אחד העם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טאפאס אחד העם חוגג בבראנץ' ספרדי, תל אביב

מסעדת טאפאס אחד העם, של השף יונתן רושפלד, פותחת את שעריה לבראנץ' ספרדי חדש. מדי שבוע, בשישי ובשבת, תגיש המסעדה את הבראנץ' ב-11:00-16:00. בתפריט: תבשיל לבחירה כגון שקשוקה ספרדית; פולנטה עם פטריות; תבשיל PBE (תבשיל פלפלים ובייקון), ESPINACAS A LA CREMA (תבשיל תרד), ותבשיל TAPAS 1 BRAVAS (תפו"א ושינקן). כל התבשילים מוגשים עם ביצי עין. כמו כן יוצעו פלטת נקניקים וגבינות, ממרחים וסלטים מיוחדים, לצד חלה של שבת, שתייה קלה ושתיה חמה. המחיר: 78 שקלים לאדם.

טאפאס אחד העם. רחוב אחד העם 27, תל אביב. 03-5666966. לא כשר

קציצות טופו שיטאקי עם קינואה כתומה. נמרוד סונדרס
קציצות טופו עם קינואה במשק ברזילי/נמרוד סונדרס

משק ברזילי נפרדת ממושב ירקונה

משק ברזילי, המסעדה האורגנית ממושב ירקונה, עובדת לנווה צדק בתל אביב. חגיגות הפרידה מהמושב יתקיימו מהיום, ראשון, ועד שישי, 8 במרץ. במסגרת המסיבה יוצע צ'ייסר לכל מי שיגיע להיפרד, ושובר מתנה לקפה ומאפין, במיקום החדש שבעיר הגדולה. בנוסף – כל המוצרים, וגם פריטי הריהוט השונים במסעדה ובחנות, יוצעו למכירה במחירים אטרקטיביים. בחמישי ושישי, 7-8 במרץ, יגיעו חגיגות הפרידה לשיאן, עם מוזיקת ג'אז ודי ג'יי.

משק ברזילי. מושב ירקונה. 09-7453935. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט פיליפיני בדים סאם סטיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט פיליפיני בדים סאם סטיישן, תל אביב

דים סאם סטיישן, בית האוכל האסייתי בתל אביב, מתחדש בתפריט פיליפיני. בין המנות: קלדרטה: תבשיל בקר פיליפיני עם ירקות שורש, חלב קוקוס וגמבה פיקנטית (42 שקלים), מצאדו: תבשיל בקר רך עם ירקות שורש וגמבה ירוקה, ברוטב עגבניות חלק (42 שקלים), אפרידטה: תבשיל בבישול ארוך מאוד עם עוף, ירקות שורש וגמבות בשלל צבעים ברוטב עגבניות מרוסקות (40 שקלים), אדובו: עוף במרינדה של שום ועלי דפנה עם תפוח אדמה בחומץ (40 שקלים).

דים סאם סטיישן. רחוב יהודה הלוי, 44, תל אביב. 077-2344954. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת סנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכה וארוחה בסנדר, תל אביב

בחמישי הקרוב, 7 במרץ, תפתח מסעדת סנדר את דלתותיה בערב, באופן חד פעמי, ותציע ארוחת טעימות מהמטבח היהודי המזרח אירופי. הארוחה מתקיימת במסגרת השקת התערוכה "פנים בישראל", של הצלמת הבינלאומית קארן אברמסון, בבית האופרה תל אביב. מטרת הערב: גיוס תרומות לרכישת סלי מזון לערב פסח, לנפגעי פעילויות איבה שידם אינה משגת. התערוכה תתקיים ב-20:00-22:00.

סנדר. רחוב לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסואליטה ברוקח ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ולנסיה ברוקח ים, נמל יפו

לאחר שאירח את השף טונו פסטור מבר הטאפאס והיינות El Bouet שבוולנסיה, לסדרת ארוחות פרטיות שזכו להצלחה, מגיש השף איל לביא ברוקח ים שבנמל יפו שורת מנות, שנרקחו בהשראת מולדתו של פסטור, מחוז ולנסיה שבספרד. בין המנות: קסואליטה של ארטישוק, פול ירוק וביצה עלומה עם טוויל חמון איבריקו (54 שקלים), פאן טומאט עם חמון ומנצ'גו (48 שקלים), פלאן פיסטוק עם קציפה של טחינה גולמית, ארל גריי ודבש (28 שקלים), קרוקטים של סלסה בלנקה וחמון על עלי חסה פריכים בוויניגרט שרי (38 שקלים), סקלופס צרובות עם פירה אספרגוס, פטריות פורטובלו ושמן פורצ'יני (52 שקלים), ועוד.

רוקח ים. שוק נמל יפו, האנגר 1, יפו. 03-6294141/2. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט ספריבס בגאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הצלע במסעדת גאיה, בנימינה

השף גיא בן אשר ממסעדת גאיה בבנימינה רקח תפריט צלעות, שיוגש במהלך מרץ. פסטיבל הצלע יחל מחר, 4 במרץ, ויוגש עד ה-23 בחודש. במסגרתו יוגשו 3 מנות ראשונות למרכז השולחן: ברולה כבדים, סלט בושה וקרפצ'ו בקר. העיקריות מתחלקות ל-3 מסלולים: צלע זוגית ספריבס, במשקל 600 גרם (250 שקלים לזוג), 700 גרם פריים ריב מובחר (280 שקלים לזוג), צלע קרניבורים: 1.2 קילו של מיקס צלעות מתוך התפריט (480 שקלים, מתאים ל3-4 סועדים).

גאיה. רחוב האומן 1 מול תחנת הרכבת של בנימינה. 04-6181818. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקי סאן ז'ק במול ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת אוסקר במול ים, תל אביב

בחודש הקרוב תוגש במול ים ארוחה מתוך מתכוני הסיפודפדיה, הספר שזיכה את המסעדה באוסקר של ספרי הבישול והעיצוב. הארוחה תוגש בשעות הערב לצד התפריט הקבוע של המסעדה ותכלול מנות כמו קרפצ'יו ילוטייל בשמן ארגן; קוקי סאן ז'ק ותפוח פינק ליידי בקציפת דבש טימין; לובסטר עם גזרים צבעונים ופטריות יער ועוד (400 שקלים לאדם).


מול ים. נמל תל-אביב. 03-5469920. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בראנץ' בטל ושני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבת של בראנץ' בבית הקפה של טל ושני, תל אביב

בית הקפה טל ושני מציע בכל שבת ארוחת בראנץ', המוגשת ב-10:00-14:00. בארוחה מבחר לחמים חמים, מאפים מתוקים ומלוחים, וסלטים קטנים תוצרת בית. בין היתר: מבחר לחמים טריים תוצרת בית; סלט טבולה, סלט ירוקים; אנטיפסטי; גבינת שמנת, ממרח חצילים; לזנית גבינות וירקות; קישים במגוון מילויים; עוגות ביתיות. כמו כן מקבלים גם כוס קאווה, לימונדה ושתייה חמה לכל סועד. המחיר: 70 שקלים לאדם.

טל ושני. רחוב ארלוזורוב 23, תל אביב. 03-5230044. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי נוגט בבליני/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרנבל ניוקי בבליני

במהלך מרץ תציין מסעדת בליני, בית האוכל האיטלקי הכפרי שבנווה צדק, את קרנבל הניוקי המסורתי, הנחגג בוורונה מדי שנה. במשך תקופה זו יוגש ב"בליני" תפריט מיוחד, ובו מבחר מנות ניוקי מיוחדות: ניוקי סולת מטוגן עם שרימפס, פטריות, צלפים, עשבי תיבול וחמאת לימון (39 שקלים), מיני ניוקי מטוגנים עם ראשי חסה, עלי בייבי, אגסים, אגוזים, רצועות גזר וגורגונזולה (48 שקלים), ניוקי סלק ברוטב חמאת שום ושמנת עם קוביות סלמון (84 שקלים); ניוקי ריקוטה צ'ילי ברוטב שמנת עם בייקון, בצל ומרווה (79 שקלים), ניוקי ערמונים ברוטב שמנת, חמאת פטריות וערמונים (72 שקלים); ניוקי מסקרפונה ונוגט עם פיסטוק ותותים טריים (38 שקלים), ועוד.

בליני. רחוב יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל-אביב. 03-5178486. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully