וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: מסעדה סינגפורית לאחים ירזין

השבוע תיפתח להרצה אנג סו, הנקראת על שמו של השף הסינגפורי, אליו חברו הירזינים. המסעדה, בבוגרשוב תל אביב, תגיש מנות, שיעניקו לישראלים הזדמנות להיחשף למטבח המיוחד הזה

מסעדת אנג סו. נמרוד סונדרס
אנג סו החדשה בבוגרשוב בתל אביב/נמרוד סונדרס

האחים המסעדנים יורם וארי ירזין (מוזס, זוזוברה, טוני וספה, עד העצם), שפתחו לפני שלושה חודשים בלבד את הטאקרייה- מזללה מקסיקנית בתל אביב, ממשיכים בתנופה לעבר היעד הבא. הם פותחים השבוע פותחים הירזינים מסעדה סינגפורית חדשה - אנג סו, הנקראת על שמו של השף הסינגפורי, אליו חברו לצורך המיזם. המסעדה החדשה, שנפתחת להרצה, מונה כ-85 מקומות ישיבה. עד הפתיחה חוו היזמים לא מעט עיכובים, כתוצאה מחומרי גלם מסינגפור שאיחרו להגיע לישראל.

המסעדה הסינגפורית, ברחוב בוגרשוב בתל אביב, מזכירה בעיצובה הפשוט והנקי את המיזם המקסיקני החדש של האחים ירזין. יש בה חלונות עצומים, המשקיפים על הרחוב, ומטבח פתוח גדול, הצופה על השף אנג סו וטבחיו. המטבח הסינגפורי אינו מוכר מספיק בישראל. האוכל הסינגפורי הוא שילוב של השפעות קולינריות מארצות אסיאתיות רבות כמו סין, בורמה, תאילנד, וייטנאם ועוד.

שף אנג סו נוהג להסתובב בכל העולם ונחשב מעין שגריר של האוכל הסינגפורי. חבר משותף הכיר בינו לבין הירזינים. האחים חיפשו כבר זמן רב קונספט חדש ומעניין, ואנג סו, מצידו, התלהב מהסיפורים על ישראל. בסופו של דבר השידוך הצליח, והשף האסייתי החליט להגיע לארץ ולפתוח מסעדה, על מנת לחשוף את המטבח הסינגפורי האותנטי לציבור הישראלי.
וכך, בין קישוטים אותנטיים שהובאו ארצה, לכלי פלסטיק ייחודיים, ניתן לטעום פה מנות קטנות ומעניינות: צ'אי טאו קוויי - אומלט סינגפורי של קוביות דייקון מאודות, שום, בצל ירוק, צנון כבוש ותערובת צ'ילי (17 שקלים), גאדו גאדו - סלט של ירקות מאודים, טמפה, קוביות טופו מטוגנות וביצה קשה, ברוטב בוטנים (37 שקלים), סלט ירקות בורמזי עם דייקון, עגבניות, בצלי שאלוט מטוגנים, שברי בוטנים ובייבי שרימפס בוויניגרט שום קונפי (22 שקלים), ספרינג רול צמחוני (22 שקלים), סלט פפאיה תאילנדי (28 שקלים), ספרינג רול וייטנאמי (26 שקלים), ועוד.

בין המנות הגדולות יותר בתפריט: ברווז בבישול ארוך, מוגש בציר עם עשבי תיבול, פטריות שיטאקה, אטריות ביצים, טופו ורוטב צדפות (64 שקלים), רצועות בקר בנוסח סיני במרינדת סויה ו-9 תבלינים, מוקפצות עם ג'ינג'ר, בצל ירוק ושעועית צ'ילי (52 שקלים), כיסוני בשר לבן, ג'ינג'ר וסויה ברוטב צדפות (28 שקלים), אסאם - קארי דגים חמוץ חריף, עם עגבניות ובמיה בתערובת תבלינים ארומאטיים ותמרינדי (52 שקלים), ועוד.
מלבד אלה יוגשו במסעדה מספר מצומצם של קינוחים אותנטיים, לצד אלכוהול כמו בירות וקוקטיילים מיוחדים. במקום לא יימכר קפה, אלא יוגשו חליטות תה שונות ומושקעות, גם הן מיובאות מסינגפור. עד פסח תפעל אנג סו במתכונת הרצה מצומצמת, בין השעות 18:00 עד חצות. אחרי פסח תיפתח המסעדה אופן מלא, ותפעל ללא הפסקה מהצהריים ועד הלילה.

אגב, מעניין לציין כי המסעדה נפתחת בתקופה המאופיינת במבול של מסעדות אסייתיות. השבוע תפתח להרצה גם המסעדה החדשה של השף הצעיר יובל בן נריה, מסעדת טאיזו, ובעוד מספר שבועות תפתח גם טומופלומפו האסייתית של השף אבי קונפורטי (צפרה), שייצטרפו אסייתית יצירתית אחרת שנפתחה בשנה האחרונה: מסעדת האנוי שחשפה את הסועדים הישראלים למטבח הווייטנאמי, הקנטונזי והמלזי.

אנג סו. בוגרשוב 34, תל אביב. 03-6333555. שעות פתיחה: ראשון-שבת 12:00-00:00 (לאחר הרצה). לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • אנג סו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully