וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הגאודה שהגיעה מליטא

שרית סרדס

30.4.2013 / 11:30

מריץ' ורץ' יוצא ריצ'רץ', אבל מה יוצא מפיצה וטוסט? איזה לחם נטול גלוטן ממש מצטיין? ולמה קוראים לגבינה גאודה למרות שהיא מליטא? מוצרים חדשים ומעניינים על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה טוסט מעדנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצה טוסט, מעדנות

במעדנות הגיעו למסקנה - הנכונה כנראה - שהמאכלים האהובים ביותר על ילדים ובני נוער הם פיצה וטוסט. זאת הסיבה שהחברה השיקה מוצר קפוא חדש, המאפשר ליהנות משני העולמות: טוסט עם מילוי, המשלב רוטב פיצה וגבינה. לשוק יצאה סדרה של 2 מוצרים: טוסט במילוי רוטב פיצה וגבינה, או טוסט במילוי רוטב פיצה, גבינה וזיתים.

מחיר: 25 שקלים לאריזת 800 גרם (8 יחידות) כמחיר היכרות. אחר כך יטפס המחיר ל-26-29 שקלים, תלוי במרכול. כשר חלבי
.
שולפים מזלגות: הנה מוצר ששובר שיאים של עצלות. לכאורה, יודע כל חייל, מה הבעיה לקחת שתי פרוסות לחם, לטמון ביניהן פרוסת גבנ"צ, ולשגר לטוסטר. למעשה, הפיצה טוסט של מעדנות עושה יותר מזה: המילוי אינו פרוסה פושטית של גבינה צהובה, אלא גבינה עם רוטב מתובל, המוכר לנו מהפיצות הקפואות של החברה. הטעם לא ממש מעודן, בריא זה לא ממש (ברשימת הרכיבים תמצאו מייצבים, עמילנים מעובדים, סוכרים, חומר משמר), אבל מה לעשות, זה לגמרי טעים. ניסינו את 3 אופציות אפיית הטוסט הקפוא: בטוסטר קופץ, טוסטר לחיץ ובתנור. האופציה הראשונה היא הקצרה ביותר (6-8 דקות), בשתיים האחרות התהליך ארוך מעט יותר (10-12 דקות). משום מה, דווקא בטוסטר הקופץ יצא לנו המאפה הכי טעים. בניגוד לזמן האפייה המומלץ על האריזה, השארנו אותו במכשיר להזהיב עוד טיפה, כדי להשיג פריכות נוספת. הילדים חיסלו אותו בשיטתיות, עם העדפה ברורה לדגם עם הזיתים, וגם מבוגרים לא טמנו ידם. מסוג הג'אנק שאי אפשר להפסיק לאכול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחם כפרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחם כפרי נטול גלוטן, גרין לייט

חברת גרין לייט, המתמחה במוצרי מאפה נטולי גלוטן, הוציאה לשוק לחם כפרי חדש, המשווק כשהוא פרוס וקפוא.

מחיר: 22.50 שקלים לכיכר של 700 גרם. ברשתות השיווק ובחנויות הטבע. כשר.

שולפים מזלגות: חולי צליאק, והנמנעים מגלוטן מטעמי בריאות או דיאטה, מכירים היטב את המוצרים של גרין לייט, המספקים להם תחליפים לא רעים למאפים מסוגים שונים: בורקס, עוגיות, בייגלה, לחמניות, חלות, בגטים, בסיסים לפיצה וסוגים שונים של לחם. באחרונה יצא לשוק הלחם הכפרי של גרין לייט, ודומה שהוא מסמן עליית מדרגה ברמת המאפים המיועדים לפלח האוכלוסייה הזה. הלחם נהנה ממרקם מצוין, יציב ולא מתפורר. הוא מאסיבי, משביע, טעים, ולא מורגשים בו טעמי הלוואי המשונים, המאפיינים בדרך כלל מאפים נטולי גלוטן. נוסף ליתרונות האלה, גם אין בו סוכר, והמתיקות המרומזת שיש בו מושגת באמצעות שימוש בתמרים. מוצר מצטיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאודה מגורדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבינת גאודה מגוררת, וילי פוד

המקררים במרכולים מתפקעים בעונה הזו של השנה משפע של מוצרי חלב חדשים, המוכנסים אליהם לכבוד שבועות. אחד המוצרים החדשים הוא גבינת גאודה מגוררת, 27 אחוז שומן, שמייבאת חברת ויליפוד, כחולק מסדרת הגבינות המיובאות, הנקראת say cheese. הגאודה המגוררת נמכרת באריזת חצי קילו ומיועדת לאפייה, בישול והקרמה.

מחיר: 29.90 שקלים לאריזת 500 גרם. בכל רשתות השיווק. כשר. חלב ישראל.

שולפים מזלגות: טוב, מה לעשות, גאודה זה לא. ראשית, כי הגבינה הזאת בכלל מיוצרת בליטא, ולא בעיר גאודה שבהולנד. האם לא היה עדיף לכנות אותה גבינה בסגנון גאודה, כנהוג במקרים מעין אלה? שנית, גם המרקם של הגבינה קמחי מעט, ואינו מזכיר את המקור ההולנדי הדשן והשופע. לכשעצמה, לא התלהבנו מטעימת הגבינה כלל, אבל כשפיזרנו אותה על בסיס פיצה, התוצאה שהתקבלה לאחר האפייה היתה לא רעה. גם כששילבנו אותה כחלק ממרכיבי פשטידת בצל, על פי מתכון שהופיע על האריזה, קיבלנו תוצאה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמן זית אסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמן זית, אסי

ASSI הוא מותג חדש של שמן זית, המופק מזיתים הגדלים בעמק המעיינות באזור בית שאן. שמו של השמן נלקח משם נחל האסי, החוצה את העמק. מדובר באחד האזורים המאתגרים ביותר בישראל מבחינת תנאי אקלים ותנאי השטח. בית הבד של חקלאי עמק המעיינות פועל זו השנה הרביעית, וכעת הוא מתחיל לשווק את תוצרתו לקהל הרחב.

מחיר: 35 שקלים לבקבוק של 750 מ"ל. בהזמנה טלפונית של 4 בקבוקים ויותר, מחיר הבקבוק יורד ל-30 שקל. כשר בהשגחת הבד"צ. להשיג באתר www.assioliveoil.co.il ובטל' 04-6065714.

שולפים מזלגות: שוק שמני הזית בישראל פרוץ כבר שנים, ולא היינו זקוקים לכלבוטק על מנת שיוכיח לנו את זה. החשדנות שבה צריך לנהוג כל אזרח ישראלי כלפי שמני הזית המשווקים לו, היא בעיה עצובה. אלא שחשדנותנו בבואנו לטעום את שמן אסי החדש התחלפה בהתפעלות. השמן זכה לציון גבוה בטעימה שערכנו לו, בזכות ארומה מודגשת וחריפות מאוזנת. זה שמן בעל נוכחות, שאי אפשר להתעלם ממנה. בימים האחרונים אף נודע, שהשמן החדש זכה במדליית זהב ומדליית כסף בתחרות הבינלאומית New York International Olive Oil Competition, שבה השתתפו 780 יצרנים מכל העולם. כבוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי שוקולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעלי שוקולד, טלי שוקולד בלגי ייצרי

טלי בוכסווילר היא שוקולטיירית, שלמדה שנתיים לימודי שוקולד בבריסל, ועסקה בתחום בבלגיה במשך 4 שנים. עם שובה לארץ, ב-2011, פתחה סטודיו לשוקולד ביהוד. לקראת שבועות היא משווקת נעלי שוקולד לבן מעוטרות בפירות. הנעל עשויה משוקולד בלגי לבן של קאליבו, ואפשר כמובן להזמין אותה גם משוקולד מריר של קאליבו. הנעל מעוטרת בתותים, ענבים, עגבניות שרי, פלפלונים או דובדבן אהבה, בהתאם לעונה ולטעם האישי.

מחיר: 115 שקלים לנעל. ניתן להזמין טלפונית ב-0547-918373, או דרך האתר www.talichocolate.com

שולפים מזלגות: מישהו מסוגל בכלל לחרב יצירת אמנות כל כך מרהיבה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומץ בלסמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חומץ בלסמי ממודנה, יד מרדכי

אחרי שהיא משחקת כבר שנים, כמותג מוביל בקטגוריות הדבש ושמן הזית, נכנסת חברת יד למגרש חדש: שוק החומץ הבלסמי. בשבועות האחרונים החלה לשווק חומץ בלסמי ממודנה שבאיטליה. הבלסמי החדש יושן בחביות עץ אלון, והוא מופק מחומץ יין ותירוש ענבים, ללא קרמל.

מחיר: 19 שקלים לבקבוק של 250 מ"ל. כשר פרווה, באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

שולפים מזלגות: אין דרך להגדיר את הבלסמי החדש של יד מרדכי, אלא כחביב. בשוק החומץ הבלסמי באיטליה קיימים חומצים בדרגות שונות של יישון, סמיכות נוזל ועושר טעמים. הבלסמי שלפנינו אינו נמנה עם קטגוריות החומצים המיוחסים, הסמיכים כסירופ, שגם באיטליה מחירם שקול בזהב, והם נמכרים בבקבוקונים קטנים. אלה חומצים שעושים בהם שימוש רק בהזדמנויות מיוחדות. החומץ שלפנינו שטוח יותר בטעמיו. הוא דליל למדי, מתקתק באופן נעים, אינו מתקיף את האף באגרסיביות, אך גם אינו עשיר בטעמים יוצאי דופן. כמוצר נגיש, לא יקר ויומיומי, הניתן להשגה בכל מרכול, הוא בהחלט מספק את הסחורה. מתאים לתיבול מנות כמון קרפצ'ו, סלמון, ירקות קלויים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully