וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה בלבן: טעימת עוגות גבינה

6.5.2013 / 11:48

צוות וואלה! אוכל התכנס כמדי שנה לטעימה השנתית של עוגות הגבינה לשבועות. המסקנות: יש מצטיינות שרצוי לעבור לגור בתוכן, ויש מיותרות, מקושקשות, מתוקות מדי ולא מוצלחות בעליל

צוות וואלה! אוכל התכנס כמדי שנה לטעימה השנתית של עוגות הגבינה לשבועות. איזו קונדיטוריה משחקת אותה שנה אחרי שנה, מי העוגה המצטיינת שמתחשק לעבור לגור בתוכה, מי מציע עוגות שמתאימות למי שלא אוהב גבינה והיכן הפקיעו במחיר. 20 מאפיות וקונדיטוריות מרחבי הארץ הגיעו לשלב הטעימה הסופי של מערכת וואלה! אוכל, וזכו לדירוג מ-1 עד 10.
להלן התוצאות.



שבועות בוואלה! אוכל: סיקור מיוחד

בייקרי

מאפיית בייקרי, ובראשה הקונדיטור איתי אלמוג, מספקת את העוגות והלחם של המסעדות מקבוצת R2M: קופיבר, בראסרי, דליקטסן, קפה 12 והוטל מונטיפיורי - כולן בתל אביב.

בקולקציה: עוגת גבינה קופי בר (82 שקלים), קראנץ' גבינה (39 שקלים), שטרודל גבינה ודובדבני אמרנה (52 שקלים), עוגת סנט אונורה (89 שקלים), ומבחר עוגות נוספות.

שולפים מזלגות: עוגת הגבינה של הקופי בר מנצחת בתחרויות עוגות הגבינה מדי שנה. תחתית קרנצ'ית וקרמלית, מילוי עשיר וכייפי, ומתיקות מאוזנת היטב. העוגה שהכי תתגאו להגיש לאורחים. שטרודל גבינה ודובדבני אמרנה: בניגוד לעוגת הגבינה המוכרת של הקופי בר, כאן ההפתעה מושלמת. העוגה שנראית פשוטה היא שיחוק מטורף: בצק הפילו חמאתי וממכר, המלית איכותית, וכך גם הדובדבנים. הקונטרסט בין מתיקות הגבינה ורעננות הדובדבנים עובד נהדר. מדהימה.

ציון: 10

בייקרי. יד חרוצים 13, תל אביב. 03-5371041; אבן גבירול 72, תל אביב. 03-6961050.

מכינים בבית? מתכון לעוגת הגבינה של הקופי בר

דלאל

קונדיטוריה דלאל, הצמודה למסעדת דלאל בנווה צדק בתל אביב, מציעה מבחר מאפים, עוגות ועוגיות, מעשה ידיו של הקונדיטור ענר צלאל.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה עגולה (145 שקלים), ניו יורק צ'יזקייק (75 שקלים), עוגת בראוניז גבינה (39 שקלים), עוגת שמרים ריקוטה וחמוציות (39 שקלים), ועוד לחמים, קישים ומאפים.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה אפויה היא עוגה מעולה. התחתית פריכה מאוד וחמאתית. הגבינה איכותית ועשירה, במרקם קרמי ושמנתי, שמעניק לעוגה אווריריות טעימה, נטולת טעם לוואי. מעל הכל, השכבה העליונה מתוקה פחות מהשאר ולכן מרעננת ונותנת קונטרה, כי בטעמה היא קרובה יותר לשמנת חמוצה. פשוט לחיות בתוכה.

ציון: 10.

דלאל. כל ישראל חברים 7, נווה צדק, תל אביב. 03-5109292.

ביסקוטי

פטיסרי צרפתי בבני ברק, בבעלות אמיר פורת והקונדיטורית האיטלקייה רוסלה יונה. מייצר מאות סוגים של מוצרים שונים, בהם קישים, פוקצ'ות ועוד.

בקולקציה: עוגת גבינה ניו יורקית בציפוי שמנת מתוקה ( 90 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ; 144 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ), עוגת גבינה ודובדבני אמרנה בציפוי שמנת מתוקה וסירופ אמרנה (98 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ; 158 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ), פאי ריקוטה ונוצ'לה - תחתית עוגיות חמאה עם קרם נוגט ואגוזי ברס עם מלית ריקוטה ותפוז (90 שקלים לקוטר 20 ס"מ; 158 שקלים לקוטר 28 ס"מ), ועוגות נוספות.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה ניו יורקית: אהבה מביס ראשון. עוגה חמצמצה-מתוקה, השכבות שמרכיבות את העוגה מעולות אחת אחת, משלימות זו את זו ומרכיבות מרקם מענג. הטופינג למעלה של עיגולים צבעוניים מוסיף טוויסט מגניב ומקורי. עוגת גבינה ודובדבני אמרנה: עוגה גבינתית בעלת מרקם מעולה. האמרנה נותנים קונטרה רעננה למתיקות העוגה. מורגש שחומרי הגלם שהושקעו בעוגה איכותיים מאוד.

ציון: 9.5

ביסקוטי. הירקון 67 א.ת. בני ברק. 03-5704015/8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לחמים

לחמים היא מאפייה, קונדיטוריה ואספרסו בר, של הקונדיטור אורי שפט. לרשת, המתמחה באפייה בסגנון צרפתי, יש מספר חנויות ברחבי תל אביב.

בקולקציה: עוגת גבינה קלאסית (95 שקלים), קרנץ' גבינה וצימוקים (42 שקלים), קרנץ' גבינה חמוציות ומרציפן (42 שקלים), פס גבינה קרה, קרם פירות ושטרויזל (69 שקלים), עוגת גבינה "כתר פירות" (120 שקלים), ועוד מבחר עוגות ומאפים.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה ופירות יער יפה ודקורטיבית. יחס טוב בין הבצק לגבינה. המון גבינה ועיטורי פירות יער טריים וטעימים, שנתונים קונטרה חמצמצה לגבינה. יחד עם זאת, הגבינה מעט מתוקה מדי, וחסר הטעם הלימוני שישבור את המתיקות. קרנץ' גבינה וצימוקים עוגת שמרים: עוגה מושלמת. אוורירית, לא כבדה, כמות הגבינה נדיבה, וטעמה איכותי. הגבינה משובחת. עם זאת, חובבי צימוקים עשויים להתאכזב, כי היו מעט צימוקים. למעט זה – עוגה מושלמת.

ציון: 9

מאפיית לחמים. החשמונאים 99, תל אביב. 03-5618111; מאפיית לחמים בשוק האיכרים המקורה, האנגר 12 נמל תל אביב; מאפיית לחמים בשוק הכרמל, הכרמל 11 תל אביב.

לחמנינה

מאפייה ובית קפה בתל אביב. המקום מייצר מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות בחושות ועוד, אך מפורסם בעיקר בזכות הלחמים הייחודיים, כמו לחם סלק ולחם נלסון דרום אפריקאי, שמכינה האופה, נינה הלוי.

בקולקציה: טארט שוקולד גבינה (52 שקלים), טארט גבינה פירות יער (52 שקלים), בחושה שמנת ופירות קיץ (36 שקלים), עוגות גבינה עגולות (120 שקלים), פס עוגת גבינה ושמנת (52 שקלים), ושלל עוגות נוספות, עוגיות, קישים ולחמים לחג.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה עגולה: שכבת הבצק שבתחתית פריכה ובדיוק בעובי הנכון. היא אינה עבה ומשתלטת מדי, ולא דקה ומתפוררת. קרם הגבינה יציב, עשיר, אך לא מתוק מדי. ברקע: טעם עדין של לימון, המוסיף רעננות. טארט גבינה ופירות יער: בצק הטארט מעולה. פריך, חמאתי ולא מתוק מדי. אבל למילוי הגבינה יש טעם של חביצה או פלאן לא ממש מוצלחים. משהו בין מעדן בטעם גבינה עם פירות יער – מאוד אייטיז. מי שאוהב פירות יער, יתאכזב, כי יש מעט מאוד מהם.

ציון: 8.5

ל?ח?מ?נ?ינ?ה. קרמניצקי 14, תל אביב. טלפון: 03-7448088, 052-2430440.

בונז'ור

חברת בונז'ור הוקמה ב-1986, וכיום היא אחת השחקניות המשמעותיות בתחום המאפה הטרי בישראל. היא מייצרת ומשווקת מאות מוצרים בהם לחמים, לחמניות, בגטים, מאפים מתוקים ומלוחים ועוד. המאפים נאפים ונמכרים בנקודות בסופרמרקטים, בבתי מאפה, מסעדות, בתי מלון וכו'.

בקולקציה: עוגת בריוש גבינה (24-27 שקלים), ומבחר מאפים במילוי גבינה.

שולפים מזלגות: למרות שהיא נמכרת ברשתות הסופר - מה שעלול באופן אוטומטי להפוך אותה לעוגה עממית ותעשייתית עם פוטנציאל לטעם רע, בפועל יש בה משהו שנותן פייט לאחרות. בריוש הגבינה הנצחי של בונז'ור הוא בעל מתיקות ממכרת, בסגנון העוגות של פעם. קשה לסרב לבצק בריוש חם, שאך יצא מהתנור עם גבינה חמימה, בלי פלצנות והתקשקשויות, שמביא את הפשטות והמחירים של פעם.

ציון: 8

להשיג ברשתות מגה, ברשתות המובחרות וכן במאפייה בונז'ור, רחוב קינג ג'ורג' 41, תל אביב.

קייק ארט

קונדיטוריית cake art, שלה שני סניפים במרכז, מספקת עוגות למסעדות ולמוסדות שונים.

בקולקציה: עוגת גבינה אלפחרוס, בסיס פריך ודק של עוגיות חמאה קרמל, גבינת שמנת וגבינה עם קרמל בציפוי שמנת חמוצה ונגיעות ריבת חלב עם קוקס קלוי (עוגות עגולות ובפס 40-150 שקלים), עוגת גבינה אפויה עם פירורים; עוגת גבינה קרה עם מרנג ועוד (40-150 שקלים).

שולפים מזלגות: עוגת אלפחורס קוקוס היא יפה מבחוץ, אך לא מפילה בטעם, כאשר הקוקוס דומיננטי מדי ומשתלט על הטעם. חיבבנו את זה שהגבינה לא מתוקה מדי ועדינה. חובבי הקוקוס יאהבו.

ציון: 8

Cake Art. ארלוזורוב 188 תל אביב. 03-6954459; חנות המפעל: ארלוזורוב 11 בת ים. 03-6582180.

אידלסון 10

רשת בתי קפה ופטיסרי תל אביבית, עם סניף בחולון. מתמחה בעוגות ומאפים, כמו גם בתפריט בתי קפה רחב, עם סלטים, סנדביצ'ים, קפה איכותי וארוחות בוקר מושחתות.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה ושוקולד לבן (180 שקלים), עוגת גבינה פירורים (180 שקלים), עוגת גבינה אפויה תאילנדית, לימונית עם קוקוס (180 שקלים), ועוד.

שולפים מזלגות: עוגה שנויה במחלוקת. בביס הראשון טעימה, אבל בביס השני קצת מתוקה מדי, וחסרה גרידת לימון שתסתור את המתיקות. מרקם אוורירי מדי, כמו של גבינת דניאלה. אם מסתכלים על התמורה ביחס למחיר הגבוה – אין ספק שיש כאן הגזמה.

ציון: 8

אידלסון 10. בן יהודה 252, תל אביב. 03-5444154; דיזנגוף 117, תל אביב. 03-5299295; ויצמן 57, תל אביב.' 03-6911446; מלכי ישראל 2, פינת שדרות ח"ן, תל אביב.' 03-6093932; מוזיאון העיצוב, חולון. 03-5052682

ארקפה

רשת בתי קפה וקונדיטוריה בפריסת ארצית רחבי הארץ, הפועלת מעל 15 שנה.

בקולקציה: עוגת גבינה ופירורים; עוגת גבינה ולימון (129 שקלים לעוגה שלמה, 29 שקלים לפרוסה) ועוד מבחר מאפים ועוגות.

שולפים מזלגות: עוגת הגבינה הלימונית היא במרקם נימוח, שמתחברת היטב לתחתית שוקולד עשירה. מתקתק ונחמד. לאחר שמסיימים לאכול את העוגה, נותר מעט טעם לוואי.

ציון: 8

בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

מתוקה

רשת בתי קפה, קייטרינג וחנויות קונדיטוריה, המתמחה בתחום החלבי ופועלת באזור המרכז. במקום מכינים מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות בחושות וטארטים, כמו גם פטיפורים שונים.

בקולקציה: עוגת טירמיסו בשילוב גבינת מסקרפונה, קקאו ובישקוטי טבולים בקפה (59 שקלים), עוגת פס גבינה פרורים (מגיעה גם כעוגה עגולה) עוגת גבינה קרה בשילוב וניל ופרורים (59 שקלים), עוגת גבינה אפויה של פעם בציפוי שמנת חמוצה רגילה/ללא סוכר (49 שקלים) ועוגות נוספות, קישים ומאפים.

עוגת גבינה של פעם: לאנשים שלא אוהבים מתוק היא עוגה מצוינת. השמנת החמוצה הופכת את העוגה לקלילה, ומעניקה רעננות שעדיפה לעתים על השמנות הכבדות. טעים ונחמד. הבעיה היחידה היא שהטעם שטוח מדי, ללא המתיקות הנלווית. עוגת פס גבינה פירורים: עוגה יפה, אך כשחותכים אותה מתגלה, שהעוגה מתפרקת ומלכלכת. קשה עד בלתי אפשרי לשמור על צורתה של העוגה. הטעם: אנמי, עד כדי חוסר טעם. לא רעה, אבל גם לא מענגת.

ציון: 8

מתוקה. הרצל 18, תל אביב; מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא; ויצמן 14, תל אביב; הברזל 20, רמת החייל תל אביב. 1-700-723-723; טאגור 30, תל אביב.

טאטי

מאפיית הבוטיק טאטי לחם מציעה מגוון לחמי בריאות ומאפים בעבודת יד, בריושים, טארטים, עוגות בחושות ומאפים נוספים. המאפייה, חנויות הלחם, בתי הקפה והחדרים הפרטיים, שוכנים בגבעתיים ובאזור התעשייה של יהוד.

בקולקציה: עוגת גבינה ביתית (75 שקלים), עוגת שמרים ריקוטה (43 שקלים לאינגליש קייק, 49 לעוגה עגולה), בריוש במילוי גבינה מתוקה וקליפות הדר (49 שקלים), טארט גבינה וקרם מסקרפונה (79 שקלים).

שולפים מזלגות: טארט גבינת מסקרפונה מנציח את השילוב הקלאסי והמנצח תמיד של תותים בשמנת. הבצק קרנצ'י, העוגה אסתטית, אוורירית וכיפית, והתותים לצד שמנת איכותית, מתלכדים לתוצאה מצוינת. העוגה התחסלה במהירות. בריוש גבינה מתוקה וקליפת הדר – קצת יבשה. מילוי הגבינה נדיב אבל התפוז מר מדי והופך אותה לחובבי הז'אנר בלבד.

ציון:8

טאטי. קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53, גבעתיים; Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד. 03-5392500

רולדין

רשת קונדיטוריות, הפועלת בכל הארץ, החל משנות ה-80. לרשת סניפים ברחבי הארץ.

בקולקציה: עוגת גבינה קפה לאטה עם אספרסו וגבינת שמנת אפויה, בשילוב עוגיות שקדים, חמאה, בואריגטו שוקולד (59.9 שקלים), טירמיסו קרם גבינת מסקרפונה על תחתית שוקולד ואספרסו, בשילוב טראפלס שוקולד בפולי קפה ושמנת (60 שקלים לפס, 139 שקלים לקוטר 21), גבינה אפויה בציפוי שמנת ובעיטור פירות העונה (89 שקלים לקוטר 18).

שולפים מזלגות: עוגת הגבינה האפויה הגיעה עם תותים, ומתאימה לאירוח. היא התגלתה כמתוקה מדי, מלווה בשמנת אגרסיבית. למרות זאת, הטועמים המשיכו לנגוס בהנאה, בגלל השילוב שקשה לעמוד בפניו, תותים בשמנת. עוגת גבינה לאטה: עוגה עדינה ומענגת. טעמי המסקרפונה והקפה המשובח ברקע. ניכר בחומרי הגלם שהם איכותיים. עוגה טובה, בלי התחכמויות.

ציון: 7.5.

בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

בראון

קפה-ביסטרו תל אביבי, המתמחה באפייה, שעליו מנצח הקונדיטור אבי מלמדסון.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה עם שוקולד לבן (130 שקלים לעוגה שלמה בקוטר 18, או 32 שקלים לפרוסה), ועוגות נוספות.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה אפויה עם שוקולד לבן. חגיגית מאוד. העוגה גבוהה, התחתית דקיקה חלק מהטעמים אהבו - חלק העדיפו אותה עבה יותר. הטעם חביב אך לא מלהיב, בסוף הטעימה נותר בפה מין אפטר טייסט גבינתי לא נעים.

ציון: 7.5

בראון. ניסים אלוני 10, מתחם G תל אביב, 03-5444024.

מיקי שמו

הרשת הוקמה לפני 20 שנה, ולה מספר סניפים ברחבי הארץ. ברשת נמכרים מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, טארטים, קינוחים, מאפים אישיים ועוד, מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

בקולקציה: עוגת פס גבינה אפויה קלאסית; עוגת גבינה לימון (49 שקלים), טארט טירמיסו ושוקולד על בצק פריך (45-49 שקלים), מארז כוסיות מוס (69 שקלים למארז של 6 כוסות) ועוד.

שולפים מזלגות: טארט טירמיסו מודרני בעל לוק מרשים, יפה וחגיגי. המרקם של הביסקוויט מצוין, מאוד פריך. הקרם, בטעם קפה, בעל מרקם כיפי וטעים. בסוף יש טעם לוואי מבאס. מארז כוסיות גבינה בציפוי פטל: הכל היה הרבה יותר מדי מתוק. המרקם הגבינתי מזכיר דניאלה, וריבת הפטל לא טובה ומתוקה להחריד. נחמד להגשה כשטיק, לא מעבר.

ציון: 7.5

קונדיטוריה שמו. טאגור 30 רמת אביב. 03-7448070; האיצטדיון 8, קרית חיים, 04-8418840; מוריה 30, חיפה. 04-8104448; שלום עליכם 2, חיפה. 04-8224684; אוסישקין 16, רמת השרון. 03-5473003; יהודה מכבי 60, תל אביב.03-6202255

שוגר קפה

שוגר קפה התחיל כבוטיק עוגיות תל אביבי תחת השם שוגר דדי, בבעלות הקונדיטור גדעון בן עזרא. בהמשך שונה השם והמקום התרחב ונהפך לבית קפה שכונתי וקונדיטוריה.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה עם אספרסו, אייריש קרים ותחתית בצק שקדים (99 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ), בריוש עוגת גבינה וקרם לימון (38 שקלים לעוגת אינגליש קייק). עוגת גבינה מלוחה עם קרם גבינה ועשבי תיבול, מוצרלה ומנצ'גו, עטוף באנטיפסטי על מצע שטרויזל, שמן זית ופרמזן (22 שקלים למנה אישית בקוטר 8 ס"מ) ומבחר נוסף לשבועות.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה עם אספרסו: עוגה יפהפייה, הגבינה איכותית והטעם אגוזי. הקפה מורגש ומשתלב יפה עם המתיקות. עוגה כיפית ויפה. בריוש: הבצק איכותי אבל סתמי, ללא מילוי כמעט. חיפשנו בנרות עד שנמצאו כמה חתיכות מסכנות של גבינה. לגבינה היה קצת טעם לוואי.

ציון: 7.5

שוגר קפה, אבן גבירול 8, תל אביב. 074-7024068

קמחים

מאפייה ממרכז הארץ בבעלות הקונדיטור גולי פנחסוב, שמייצרת לחמי בריאות, מאפי בוקר צרפתיים, מוצרי טאבון איטלקי, עוגות ומגוון של מאפים מתוקים ומלוחים.

בקולקציה: פס עוגת גבינת סבתא (60-70 שקלים), עוגת מוזלי וגבינה, קלתית מבצק שקדים עם מלית גבינה, קרם יוגורט וגרנולה (90 שקלים), ומבחר עוגות נוסף ומאפים.

שולפים מזלגות: עוגת הסבתא בעלת מראה יפה ומרשים, עם מקרונים מקסימים מעל. התחתית פריכה מאוד אבל סובלת מטעם לוואי עז של חמאה תעשייתית. המרקם אוורירי וגבינתי, אבל נהרס על ידי גרידת לימון גסה במיוחד, שמשתלטת על שאר הטעמים.

ציון: 7.5

קמחים. הכרמל 20, מרכז הבמה, גני תקווה; מתחם השוק החדש בנמל יפו; דרך רבין 4 פתח תקווה (הפתיחה בקרוב). 03-7161999

לחם ארז

רשת "לחם ארז" שלה סניפים ברחבי הארץ, נפתחה באחרונה מחדש, תחת קונספט קולינרי של מעדנייה וקפה.

בקולקציה: ניו יורק צ'יז קייק – עוגת גבינה עשויה מגבינת שמנת עשירה, על בסיס בצק פריך (109 שקלים), בריוש ריקוטה – בצק שמרים עשיר בחמאה עם מילוי של גבינת ריקוטה וצימוקים (47 שקלים), ומבחר עוגות נוספות.

שולפים מזלגות: ניו יורק צ'יזקייק נראית כעוגה שהתכווצה. הקישוטים שעל העוגה דומים יותר לכתמים לא שווים בגודלם, שלא השקיעו בהם. הבצק שאמור היה להיות פריך, ספג נוזלים והתרכך לגמרי, מה שפגם בחוויית האכילה. בגיזרת הטעם מדובר בעוגת גבינה קלאסית ומושחתת עם גבינה עשירה. לא אסתטי, אך טעים. בריוש ריקוטה: יבשושי ומתוק מדי, הגבינה בקושי מורגשת. דיבר בעיקר לטועמים שלא אוהבים עוגות גבינה.

ציון: 7.5

בסניפי הרשת ברחבי הארץ

קונדיטוריה שני

רשת קונדיטוריות שנוסדה בשנת 1964, ורוב סניפיה נמצאים באזור הצפון.

בקולקציה: עוגת גבינה עם דובדבני אמרנה ותלתלי שוקולד לבן (עוגת פס מלבנית: 59 שקלים), עוגת גבינה שוויצרית (54 שקלים לעוגת פס), בקבוקון שוקולד חם (19 שקלים), עוגת שושנים גבינה (44 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה דובדבנים - השילוב של הגבינה והדובדבנים חביב מאוד. השוקולד הלבן והדובדבן מתוקים מדי, אבל בלעדיהם העוגה נחמדה מאוד, מרשימה ונאה לאירוח. כמו כן נטעמה עוגה בשילוב בקבוקון שוקולד חם: העוגה מתוקה מאוד, לא מורגש שמכילה גבינה, ובעיקר סתמית. גם השוקולד אינו איכותי. אחד הציפויים שנטעמו הוא גרידת תפוז - טעם מר ותעשייתי. יחד עם זאת החימום במיקרוגל הוא שטיק נחמד לילדים, ושילוב של טעם כמו שוקולד בלגי עם העוגה, יכול לעבוד.

ציון: 7

אספרסו בר שני. העצמאות 53, חיפה; טרומפלדור 29, חיפה; שדרות מוריה 29, חיפה; מתחם תל חנן-נשר; שדרות יצחק רבין מרכז ביג, יקנעם; כיכר בן גוריון 1, קרית טבעון.; מעלה כמון 2, מתחם ביג, כרמיאל; הדקל 47, מונד סנטר, תל-מונד. 1-700-555-514

פטיט פוד

קייטרינג בוטיק בתפוצה ארצית המציע מגשי אירוח של פינגר פוד.

בקולקציה: עוגות גבינה אישית בטעם של פעם (110 שקלים למגש בן 30 יחידות), עוגת גבינה ואוכמניות מרעננת בתבנית קוגלהוף אישית (95 שקלים למגש בן 30 יחידות), עוגת בראוניז-גבינה (100 שקלים למגש בן 36 יחידות).

שולפים מזלגות: עוגה אישית אפויה: נימוחה מאוד אבל לא מורגש שיש בה גבינה. גרידת לימון לא איכותית, והמרקם צמיגי מדי. העוגה הגיעה כשהיא מעט מכווצת ונראה שהיא לא מחזיקה טוב כמה שעות מחוץ למקרר. התחבבה בעיקר על מי שלא אוהב עוגות גבינה. בראוניז - נחמד וקרנצ'י. שבבי השוקולד חביבים, אבל העוגה פשוטה מדי. קקאו במקום שוקולד, והגבינה מלמעלה מתוקה מדי ומבאסת. טעמים חזקים מדי, שיתאימו אולי לילדים.

ציון: 7

להזמנות לכל חלקי הארץ: info@petitfood.co.il או בטלפון:03-5372202

קפה גרג

רשת קפה גרג חולשת על עשרות סניפים בכל רחבי הארץ, ומתמחה בקפה, סלטים, סנדוויצ'ים ומוצרי מאפה.

בקולקציה: מוס מסקרפונה, פיסטקו ודובדבני אמרנה בציפוי שוקולד (36 שקלים).

שולפים מזלגות: מוס המסקרפונה מתגלה כעוגת שכבות בטעם בנאלי. השוקולדים מיותרים, הגבינה לא איכותית. מעבר לכך שהעוגה לא מלהיבה, לא מובן למה הגבינה מסתתרת מתחת למעטה מקושקש של שוקולד, דובדבנים ופיסטוק ונעלמת בו לחלוטין. תפסת מרובה – לא תפסת.

ציון: 6

קפה גרג. בסניפי הרשת ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully