וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פלאפל כיפה אדומה

9.7.2013 / 7:59

המונית של קובי רובין הגיעה לרעננה ונעצרה, אחרי אקרובטיקה של חיפוש חנייה, בפלאפל כיפה אדומה. אלא ששם חיכתה לנהגנו חוויה של אכזבה והשפלה, למרות הפלאפל הטעים

פלאפל כיפה אדומה. קובי רובין
הפיתה שנקרעה/קובי רובין

כל חייהם של תושבי רעננה מתיישרים במקביל לרחוב אחוזה. נסו לקבל הסבר איך מגיעים לרחוב כלשהו ברעננה, מבלי להזכיר את אחוזה. בלתי אפשרי.

קשה ברחוב אחוזה. גם אם הגעת אל הרחוב וראית משהו שמעניין אותך שם, אתה מתחיל לעשות אקרובטיקה. אין חנייה באזור בכלל, רחובות חד סטריים מעצבנים, רמזורים מיותרים – כשהגעתי לשם הרגשתי בשיעור בטיחות בתנועה.

כיפה אדומה היא בין הפלאפליות הכי ותיקות ברעננה, מקום שקיים כבר 26 שנה. אי אפשר שלא להעריך את בעלי המקום על ההתמדה. המקום נקי וכשר, יש אפילו עובד שכל הזמן רק מסתובב ומנקה כל פינה. אני מכיר את המקום מספיק זמן בשביל לשלם את המחיר על הפלאפל. 16 שקל למנה זה הרבה כסף, בכל קנה מידה. זה היה יקר גם לפני 15 שנה, כשהתחלתי לעבוד במונית. הייתי משתגע מהמחיר, אבל אין מה לעשות. לפי חוקי הכלכלה, אם אתה יכול - אתה לוקח. רעננה במחירי תל אביב.

הפלאפל של כיפה אדומה מעולה וטעים, אך ניתן במשורה. כלומר: הם יודעים מה הם עושים שם, ולא נוטים למלא את הפיתה לעייפה. בעיני, אם יש דרך להחזיק לקוח חזק, זה להיות נדיב איתו. בכיפה אדומה סופרים 4 כדורים גדולים, ודי. נותנים לך את הפיתה להמשך מילוי עצמי בסלטים - באמת טריים טעימים, כולל כל הרגילים, לצד פלפלוני שיפקה, סלט תירס וסלט חצילים אדום. אפשר אפילו לקבל קופסת פלסטיק קטנה ולמלא קצת הביתה. אבל עדיין, הכמות הראשונית של הפלאפל, קטנה ועצובה.

עכשיו מתחיל החלק המצחיק של מסע האוכל שלי. הגעתי לכיפה אדומה בשעה 12:30 בצהריים. הזמנתי חצי מנה פלאפל (שני כדורים). הפיתה מיד התפרקה. הערתי למוכר, שחייך אליי בזלזול והעיר לי, שאני יכול לקחת את הפינה של הפיתה בביס. אני לא אוהב שצוחקים על חשבוני. חייכתי. הוא החליף לעוד פיתה יבשה, שהתחילה להתפרק בחלקה האמצעי. וזה, כמובן, לפני ששמתי בה סלטים. פיתה לא אמורה להתפרק אחרי שעתיים, ואפילו לא אחרי 6 שעות.

על הדרך לקחתי גם חצי מנה שווארמה. אתם יודעים, אני חייב לטעום. מדובר בשווארמה מהטובות בארץ, אבל גם במקרה הזה, הפיתה התפרקה. נכון שגם את הפינה של הפיתה אני יכול לקחת בביס, אבל למה להתחיל כל כך יפה ולקלקל?

בעל המקום נכנס לפלאפלייה כשהוא לא מסתכל על אף אחד. הרגשתי חובה להעיר לו על הפיתות הלא טריות בשעה כל כך מוקדמת. קיבלתי תגובה משועממת: "אלו הפיתות הכי טובות שיש היום בשוק, אנחנו מכינים אותן במקום". אחר כך הוא גם הוסיף את הצירוף "זה מה יש".

אני אוהב את הפלאפל של כיפה אדומה, אבל לא אחזור לשם. למה לשלם מחיר כל כך יקר, ולקבל יחס כל כך זול ומשפיל?

פלאפל כיפה אדומה. רחוב אחוזה 87, רעננה. 09-7410508. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-24:00, ו' 10:00-16:00. שבת 19:00-24:00. כשר.

פלאפל כיפה אדומה. קובי רובין
פלאפל כיפה אדומה/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully