וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: משאית אוכל בירושלים

14.7.2013 / 14:44

משאית האוכל הראשונה בישראל יוצאת לדרך בירושלים, מסעדת ביג מאמא חוזרת עם עסקיות במחירי רצפה, ובקפה גרג משיקים תפריט טבעוני. מה ואיפה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסף גרניט בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוטואוכל: טעימה מירושלים

החל מרביעי הקרוב, 17 ביולי, יוצא לדרך בירושלים פרויקט חדשני ושמו "אוטואוכל", שמוביל השף אסף גרניט. עד ה-12 באוגוסט יסתובב גרניט במשאית אוכל, יחנה במיקום מתחלף בעיר הבירה ויחד עם אורח מתחלף יכין מנות שמחירן עד 50 שקלים. מיקומו של אוטואוכל, כמו גם זהותם של האורחים, ייחשפו מדי יום באתרי עונת התרבות בירושלים ומחניודה, ודרך הרשתות החברתיות. בכל יום יחנה האוטו במקום חדש, ותתארח בו דמות ירושלמית מוכרת אחרת. למסע יצטרפו, בין היתר, אילן גרוסי, יסמין לוי, דנה ויס, רובי ריבלין, השף כאמל השלמון, מישל קישקה, שפרה קורנפלד וג'קי לוי.

אוטואוכל. לאתר עונת התרבות הירושלמית
לאתר של מחניודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה בביג מאמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת ביג מאמא חוזרת, תל אביב

לאחר 6 שנים של פעילות ללא מסעדה פתוחה לקהל, ביג מאמא מתקמבקת ללב תל אביב. מדי יום, בשעות 12:00-17:00, תגיש המסעדה ארוחה עסקית: מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה ב-39 שקלים, עם אפשרות לתוספת קינוח ב-9 שקלים. החל משעה 17:00 יוחלף התפריט לעסקית ערב, ובה ארוחות ב-49 שקלים ו-59 שקלים. בין העיקריות: פנה ברוטב שמנת, חמאה, בטטות ושום; ספגטי בולונז; סלמון מעושן בליווי שעועית ירוקה וריקוטה; פיצה קרם כמהין עם מוצרלה, ארוגולה, שמן זית ועוד. כמו כן מוגשת עסקית ובה פיצה / פסטה / סקלופיני, יחד עם מיץ פטל וקסטה לקינוח (39 שקלים)
.
ביג מאמא. רחוב החשמונאים 95, תל אביב. 03-5048235. לא כשר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט בקפה גרג/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טבעוני בקפה גרג, כל הארץ

רשת קפה גרג משיקה תפריט טבעוני בן 11 מנות. בתפריט אפשר למצוא מנות כמו שקשוקה אנטיפסטי עם פלפלים קלויים, חציל קלוי, פטריות וקוביות בטטה, לצד לחם וסלט ירוק / קצוץ / טאבולה קינואה (46 שקלים). פריטטה עם חומוס, תפוחי אדמה, פלפלים, פטריות, בצל סגול, פטרוזיליה, בצל ירוק, שמן זית וחלפניו, לצד סלסת פלפלים (35 שקלים). סלט קטניות עם בורגול, עדשים שחורות, קינואה וקוביות בטטה אפויה עם מלפפון, עגבנייה, פלפל, בצל סגול, פטרוזיליה ונענע, עם תערובת נשנושים מתוקה מעל (52 שקלים), טורטייה ים תיכונית עם חלפניו, חציל, פורטבלו, עגבנייה, טחינה, ועוד.

קפה גרג. בסניפי הרשת

קרואסון ביצה במטבח לילה. אפיק גבאי
קרואסון ביצה במטבח לילה/אפיק גבאי

תפריט לילי במטבח לילה, תל אביב

מסעדת מטבח לילה משיקה תפריט לייט נייט, ובו עסקית לילית, המוגשות מדי ערב, החל מהשעה 23:00 ועד סגירת המסעדה (3:00 בימים ד'-שבת, ו- 1:00 באמצע השבוע).בין המנות: סלופי ג'ו בולונז בקר וגבינה מותכת בלחמנייה חמה עם ירקות כבושים (44 שקלים), שרימפס אנד צ?יפס בטמפורה עם מטבלים (49 שקלים), קרואסון שקדים עם פסטרמה ביתית, שייטל כבוש, ביצת עין, פרמזן ועגבניות צלויות (49 שקלים), נקניקיית טלה בלחמניה עם איולי צ'יפוטלה וכרוב כבוש (36 שקלים), פירושקי אפוי במילוי זנב שור וביצה קשה (49 שקלים), ועוד.

מטבח לילה. רחוב לילנבלום 43 ת"א. 03-5660481

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרובית בקפה 48/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית צהריים בקפה 48, תל אביב

מסעדת קפה 48 תוסיף המסעדה בימים א'-ה' סרוויס צהריים בין השעות 12:30-16:00, ובו תוגש ארוחת צהריים קלילה. בין המנות ניתן למצוא סלט חסות עם ויניגרט אגוזים, עגבניות שרי, פקורינו-רומאנו, צנוניות ולחם (44 שקלים), פיצטה עם סנט מור, בצלים מקורמלים ובלסמי (42 שקלים), כרובית וברוקולי אפויות בתנור אבן עם ויניגרט זעפרן ובצל סגול (30 שקלים) דג צלוי עם ירקות וסלסת עגבניות ועירית (58 שקלים), וסנדביץ' שפונדרה בלחמניית קייטנה (58 שקלים). בנוסף יוגשו כוסות יין אדום או לבן (15 שקלים), לקינוח יוצעו חצי פרוסה של קראק פאי עם קצפת (15 שקלים), ועוד לצד ספיישלים מתחלפים.

קפה 48. רחוב נחלת בנימין 48, תל אביב. 03-5101001. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניצל קיד בבורגר ראנץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

2 ארוחות ילדים חדשות בבורגר ראנץ', ברחבי הארץ

בורגר ראנץ' משיקה לחופש הגדול שתי ארוחות ילדים חדשות: שניצל קיד - ארוחה עם תוספת לבחירה ושתייה לבחירה (27 שקלים), וראנץ' נקניקייה - נקניקיית עוף בלחמנייה, בתוספת שתייה לבחירה (10 שקלים). התוספות לבחירה: צ'יפס, טבעות בצל או פוטיטו .

בורגראנץ'. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. כשר.

שנתיים לבראון. אפיק גבאי
שנתיים לבראון/אפיק גבאי

יום הולדת שנתיים לבראון, תל אביב

בבראון שבמתחם G חוגגים יום הולדת שנתיים ותפריט חדש. במהלך החגיגות שיתקיימו ב14-20 ביולייוגש קוקטייל מימוזה בהזמנת ארוחת בוקר; בהזמנת שתי עיקריות בצהריים, יוענק קינוח לבחירה; לסועדים ארוחת ערב של ראשונה ועיקרית, תוגש כוס יין לבן או אדום. בתאריכים 19-20 ביולי יוצבו במסעדה דוכני גלידה, שוקולד ויין, והפתעות נוספות. במקביל לחגיגות, יצרה השפית מאיה לביא תפריט קיץ חדש, עם מנות כמו לביבות פראסה עם צזיקי וסלט ירקות (45 שקלים), סטייק מינוט עם ביצה עלומה וברוקולי, צלפים ופטרוזיליה (45 שקלים), ברבוניות מטוגנות עם סלט שעועית שחורה, גוואקאמולי, שמנת חמוצה ופלפל חלפניו (54 שקלים), ועוד.

בראון. רחוב ניסים אלוני 10, מתחם G תל אביב. 03-5444024. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט סרדינים בלולו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב מוזיקה וספיישלים בלולו קיטשן אנד בר, תל אביב

לולו קיטשן אנד בר מארחת ביום רביעי, 17 ביולי, את אמן הגיטרה הברזילאי מרסלו נאמי, ופסנתרן הג'אז ארי ערב, להופעה שתתחיל ב-21:00. לצד ההופעה יוגשו ספיישלים קיציים כמו קרפצי'ו מוסר ים, צנונית, בצל ירוק עגבניות לחות וצ'ילי (52 שקלים), סלט סרדינים כבושים עם גבינת ברי ופסטו (48 שקלים), קבב דגים על צזיקי מלפפונים ובצל בסומק (52 שקלים), סלט קלמרי ובורגול, פלפל קלוי, כוסברה, בצל ירוק, קלמטה, לימון כבוש ויוגורט עיזים (48 שקלים), פפרדלה זוקיני ושרימפס, קלמטה, צנונית, עגבניות שרי, נענע וכוסברה, על יוגורט חצילים שרופים (48 שקלים), ועוד.

לולו קיטשן אנד בר. רחוב שבזי 55, תל אביב. 03-5168793. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully