וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: איפה מגישים ארוחה סיציליאנית שווה?

28.7.2013 / 15:03

ברוסקטות ב-17 שקלים בסנדוויץ', ארוחה סיציליאנית בקמפנלו ומנואלה, מנות עד 30 שקלים בשוק יפו, ועסקית הודית בימי שישי. הדברים הטעימים שנאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעימות בשוק יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעימה מיפו, נמל יפו

שוק נמל יפו משיק טעימות של אוכל ובירה עד 30 שקלים. בין השעות 17:00-23:00 ייצאו דוכני האוכל והבירות לחצר הפתוחה, עם מנות קיציות, מוזיקה וים. בין המנות: רוקח ים: פיש & צ'יפס או קלמרי & צ'יפס (30 שקלים בטייק אווי), מרגוזה: פיצה מרגריטה אישית (25 שקלים), רביולי עבודת יד (30 שקלים), המזווה: מלבי (15 שקלים), ועוד.

שוק הנמל, יפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחבת קבב דגים בסנדוויץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ערב חדש בסנדוויץ', תל אביב

השפים הצעירים קובי בנדלק ועופר אלמליח משיקים תפריט ערב, ובו ברוסקטות ומבחר מנות מחבת חדשות. בברוסקטות:טרטר עגל עם טחינה וזרעי עגבניות על טפנד זיתים; סלמון כבוש, קרם פרש, עירית, צלפים וטוביקו; קרם כרוב סגול, תפוח אדמה סגול, שקדי עגל פריכים ומקדמיה בחמאה שרופה; קרם עגבניות, שרימפס צלוי, טרגון, וג?לי קונסומה עגבניות ועוד (17 שקלים). מנות מתפריט המחבתות: מחבת רצועות סינטה, אנטיפסטי, טחינה מוקצפת וארוגולה; מחבת קבב דגים ברוטב פלפלים אדומים, לימון כבוש ומנגולד; מחבת בשר טלה טחון עם חצילים קלויים על הגריל, עגבניות צלויות וכוסברה, ועוד (39-52 שקלים למחבת).

סנדוויץ'. רחוב נחלת בנימין 59, תל אביב. 03-5498082. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיציליאני בקמפנלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיציליאני זוגי בקמפנלו, תל אביב, ובמנואלה, זכרון יעקב

השפים מנה שטרום ונדב שרז יוצרים יחד תפריט סיציליאני חדש, אשר יוגש במהלך אוגוסט בקמפנלו בת"א של שטרום, ובמנואלה של שרז בזכרון יעקב. לכבוד השקת התפריט החדש מתאחדים השניים לערב משותף, שיתקיים מחר, יום שני, 29 ביולי, במסעדת מנואלה בזיכרון יעקב. בארוחה: פלפלים טינקרבל ממולאים במולים וצלפים; קפונטה ארטישוק; אניילי סיציליאני (טבעות פסטה) עם ראגו בקר ובשמל בתנור; קוסקוס סיציליאני וגלידה בבריוש.

קמפנלו. בן יהודה 230 ת"א, 03-5445558. מנואלה. המייסדים 49, זכרון יעקב. 04-8735761. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שישי צהריים באינדירה, תל אביב

המסעדה ההודית אינדירה מציעה תפריט עסקי בשישי צהריים, שעולה 69 שקלים ומוגש בין השעות 12:00-17:00. בתפריט: נאן, סלט ירקות, מרק לבחירה, מנה עיקרית לבחירה כמו עוף טיקה על גחלים; חזה עוף בתיבול אפגני; עוף בקארי כמו גם עיקריות לטבעונים לצד תוספת אורז וקינוח לבחירה כגון גלידת צ'אי הודית. ניתן לשדרג עם שתייה קלה/ חמה בתוספת 6 שקלים.

אינדירה. שדרות שאול המלך 4 תל אביב. 03-6954437. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר יין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בבר יין, תל אביב

מסעדת בר יין משיקה תפריט חדש עם מנות כמו עגבניות וריקוטה תוצרת בית, בזיליקום ורוקט (44 שקלים), מלנזנה א-לה פרמז?נה פולנטה, חצילים ורוטב עגבניות (54 שקלים), טליאטלה זוקיני וקרם מוצרלה (64 שקלים), סביצ'ה וזוקיני כבוש, עגבניות, לימון ובזיליקום (62 שקלים), לינגוויני שחור עם מולים מעושנים וקלמרי מנגולד, שום, אנשובי ובייקון (68 שקלים), ועוד.

בר יין. רחוב נחלת בנימין 36, תל אביב. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טונה בארייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות בארייה, תל אביב

בתפריט החדש במסעדת ארייה, של השף גיא גמזו, יש מנות כמו טונה אדומה עם ויניגרט תפוזים, שמן שומשום שחור, וצ'ילי אדום (65 שקלים), סלט קלמרי עם צ'ילי, עגבניות, נענע וכוסברה, על יוגורט כבשים (58 שקלים), סלט קיץ עם תאנים, אורוגולה, רוקט, אנדיב וגאודה עיזים בויניגרט פדרו חימנז (48 שקלים), צלעות טלה צעיר מנצרת על קרם שעועית שחורה וטחינה עם ציר טלה (145 שקלים), קינוח נקטרינות בדבש לבנדר עם קרם לבנה ופילו מקורמל (38 שקלים), ועוד.

Aria, נחלת בנימין 66, תל אביב. 03-5296054. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט בזיליקום בקוצ'ינה תמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט בזיליקום בקוצ'ינה תמר, תל אביב

השפית תמר כהן צדק משיקה תפריט המבוסס כולו על בזיליקום. בין המנות בתפריט החדש: קרפצ'ו בקר עם בזיליקום ולימון (52 שקלים); קרוסטיני עם קרם בזיליקום (24 שקלים); פסטה ורדה עם פירות ים (88 שקלים); מאפה ריקוטה עם בזיליקום ופרושוטו ומוס בזיליקום (56 שקלים), ועוד.

קוצ'ינה תמר. רחוב הצפירה 10, תל אביב. 03-6390407. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת סומסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיאסטה קולינארית בסומסה, רמת גן

המסעדה החדשה סומסה משיקה תפריט עסקיות חדש בין השעות: 18:00-12:00, עם שולחן ובו לחם הבית, 6 מטבלים, מנה ראשונה, שתייה קלה וחמה, ועיקרית (89-59 שקלים לסועד). בין המנות העיקריות: כריך סינטה בתוספת עלי חסה טריים, עגבניות וממרח פסטו כוסברה לצד צ'יפס; נודלס עם בקר, עוף, ירקות או טופו; המבורגר 100% בשר בקר; כבד עוף ובצלצלי שאלוט מזוגגים ביין אדום לצד פירה, ועוד.

סומסה. ז'בוטינסקי 1, רמת גן. 03-7526222. כשר.

בוריטו טאבולה בלאביט. אפיק גבאי
בוריטו טאבולה בלאביט/אפיק גבאי

תפריט קיץ ברשת לאביט

בלאביט משיקים מנות חדשות: סביח מפורק – לחם קלוי עם חצילים קלויים, סלסת עגבניות עם פטרוזיליה, בצל סגול וביצת עין (26 שקלים), טוסט פסטו של תרד, גבינת פטה, מוצרלה באפלו עם עגבנייה ובצל ירוק (44 שקלים), סלט בוריטו טבולה – קינואה אדומה, בורגול, מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, עשבי תיבול, עם טחינה ותוספת - גבינת פטה/טופו/עוף (34 שקלים), סלט עוף/טופו עם עלי רוקט, פלפל אדום וצהוב, גזר, נענע, בזיליקום, עגבניות שרי, חצילים קלויים, מוגש עם טחינה וצ'יפוטלה (49 שקלים), טורטייה הודית - נתחי חזה עוף ותפו"א בקארי וכורכום עם טחינה, פסטו כוסברה, פלפל אדום וצהוב, בצל ירוק עם יוגורט ועשבי תיבול (40 שקלים), צ'אי לאטה קפוא עם תבלינים טריים על בסיס חלב (20 שקלים), ועוד.

לאביט. בסניפי הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדביץ' צפתית בארומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות בריאות בארומה

ארומה ישראל חוברת לווינגייט ומשיקה תפריט בריאות שנבנה על ידי מומחי התזונה של המכון. בין המנות: סלט טונה עם חסה, עגבניות, עגבניות שרי, מלפפונים, תירס, מלפפון חמוץ, ביצה קשה, בצל סגול (36 שקלים לשבת/33 שקלים לקחת), סלט פסטה עם גבינה בולגרית, עגבניות צלויות, פלפלים קלויים, אפונה, בצל סגול, בזיליקום, אורוגולה, זעתר וזיתים ( 35 שקלים לשבת/לקחת), כריך טונה עם רוטב ארומה, עגבניה, מלפפון חמוץ, רוקט (28 שקלים לשבת/26 שקלים לקחת), כריך עיראקי – חצילים, ביצה קשה, טחינה, עגבניה, מלפפון חמוץ (28 שקלים לשבת, 26 שקלים לקחת).

ארומה ישראל. בסניפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully