וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: אוכל דרוזי בצפון

11.8.2013 / 15:00

בצפון חוגגים בפסטיבל אוכל דרוזי, במייט מציעים ליטר בירה ב-20 שקלים, וברחבי הארץ חוגגים את שבוע גורמה עם ארוחה מלאה במחיר 89 שקלים. מה ואיפה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיתה דרוזית בנחלה בטבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוויית המסורת הדרוזית ב"נחלה בטבע" , צלמון

כחלק מאירועי "לילות מורשת בגליל", ב-15-24 באוגוסט, מזמינים קאסם ופארחה אברהים את הציבור למסע בעולם הדרוזי, במתחם "נחלה בטבע", סמוך לצומת צלמון. במתחם מוגשת ארוחה דרוזית אותנטית, ויש גם אירוח במאהל דרוזי והרצאה מפיו של קאסם על המסורת הדרוזית. כמו כן יתקיימו סדנאות מסורתיות כמו אפייה של פיתות דרוזיות, כמיטב המסורת המקומית, הכנת כדורי לבנה, לימודי רקמה דרוזית, קליעת מגשי קש, ועוד. במסעדה יוגשו מנות כמו מנסף בשרי מבושל עם אורז, צנוברים ושקדים, מקלובה של נתחי עוף שחומים בקינמון, עלי גפן ממולאים, סלטים טריים מהגינה המקומית, טאבולה, סלט עולש חם ועוד.

להזמנות ומידע נוסף: 050-3095250.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בירה במייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימי שלישי במייט, תל אביב

ב-Mate משיקים בכל יום שלישי, בין השעות 19:30-20:00, חצי שעה "סופר שמחה". במסגרת מחצית השעה מציעים ב-Mate ליטר בירה ב-20 שקלים. זאת, בנוסף לשעה השמחה, המתקיימת בכל יום, כל השבוע, בין השעות 16:00-20:00, ומציעות 1+ 1 על כל תפריט הבירות, היין והקוקטיילים.

מייט. קינג ג'ורג' 50, דיזנגוף 226, ויטל 2, תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפים של שבוע גורמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע גורמה ברחבי הארץ

פרויקט שבוע גורמה יתקיים השנה בתאריכים 13-24 באוגוסט ובמסגרתו יוצעו ארוחות מלאות ב-89 שקלים. בין המסעדות המשתתפות: אסיה מוניקה ומונטיפיורי 10 (של השף דניאל זך), אונו וסושי סמבה (של השף ניצן רז), סרגוס, שלו ביער, פליקנו, עד העצם, ל'אנטרקוט, אושן בר פירות ים, סורה, מנציני, טוקו, ג'קו מאכלי ים, פסטוריה, וויטל הול ועוד רבות וטובות.

לפרטים נוספים על "שבוע גורמה 19- בוחרים לאכול טוב"

שנתיים למסעדת טריולה, פתח תקוה

מסעדת טריולה, האיטלקית מפתח תקוה, חוגגת שנתיים. לרגל יום ההולדת יתארחו במסעדה, ב-14 באוגוסט, הקונדיטור אופיר אופנהיים, ושפים נוספים. ב-21 באוגוסט תתקיים במסעדה ארוחה מיוחדת שיכין השף - הסועד אומר לשף מה הוא אינו אוכל, וכל השאר פתוח לפרי דמיונו של השף. עלות הארוחה: 100 שקל לסועד.

טריולה. שחם 14, פתח תקוה. 03-9198444.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דים סאם מדים סאם סטיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוכל רחוב בדים סאם סטיישן, תל אביב

השפית הפיליפינית וילמה מגפאנתי, מבית האוכל האסיאתי "דים סאם סטיישן", אספה מנות מנצחות ואהובות מדוכני הרחוב בכל המזרח הרחוק. את המנות הללו היא תגיש במסעדה: סלט נודלס עם גזר, מלפפון, עגבניות שרי, פטריות, אטריות שעועית ונבטים, עוף או טופו (30 שקלים); ירקות מאודים - חצי קילו ירקות כמו ברוקולי, אספרגוס, כרובית, גזר וקישואים, ברוטב בוטנים (30 שקלים); דג מוקפץ בקארי אדום וחלב קוקוס, עם כוסברה ובוטנים על אורז מאודה (42 שקלים); בננה לוטי - בצק דק במילוי בננה וחלב מרוכז, עם שוקולד נוטלה (28 שקלים), ועוד.

דים סאם סטיישן. יהודה הלוי 44, תל אביב. 077-2344954.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קציצות ביהודה ורוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית צהריים ביהודה ורוזה, אילניה

מסעדת הבשרים יהודה ורוזה, השוכנת במושבה אילניה, מציעה ארוחות עסקיות של מנה ראשונה ועיקרית, החל מ-58 שקלים ועד ל-94 שקלים. העסקיות מוגשות בימים ב'- ה', בין השעות 17:30- 12:30, וכוללות מנות ראשונות כמו סלט עלים, סלט עדשים ירוקות, חציל בעגבנייה ועוד, ועיקריות כמו גלילת עגל במילוי ירקות שורש בתוספת סלט קצוץ/צ'יפס, יחד עם שתייה קלה (78 שקלים). יש גם המבורגר, קציצות טלה ועגל או סטייק פרגית עם סלט קצוץ/צ'יפס (94 שקלים), ועוד.

יהודה ורוזה. אילניה (סג'רה). 04-6769159.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח חגיגת גבינה בבלאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחים חדשים ברשת Black

רשת Black משיקה תפריט קינוחים מגוון ומרשים. בין המנות החדשות: קוביית שוקולד בלגי המשלבת מוס שוקולד בציפוי שוקולד מריר, על ביסקוויט אגוזי לוז וקראנץ’(פרווה); קרם ברולה קפוא המוגש בין טווילים עם בננות מקורמלות משולבות ברום חם; חגיגת גבינה על תחתית פריכה בציפוי שמנת מתוקה ורוטב פירות יער, וקרפ צרפתי דק.

בלאק. בסניפי הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת האקליפטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל חוצות היוצר במסעדת אקליפטוס, ירושלים

מסעדת אקליפטוס המיתולוגית, של השף משה בסון, מצטרפת לחגיגות פסטיבל חוצות היוצר 2013, המתקיים בירושלים עד ה-17 באוגוסט, ומציעה דיל לבאי הפסטיבל – מנה ראשונה ומנה עיקרית, יחד עם סלסלת לחם ומטבלים, ב-120 שקלים. הארוחה העסקית הייחודית תוצע בין השעות 17:00 -23:00.

האקליפטוס. חטיבת ירושלים 14, חוצות היוצר, ירושלים.

אנגוס. דניאל לילה
מסעדת אנגוס/דניאל לילה

אנגוס מתחדשת ומחדשת, חיפה

אנגוס, מסעדת הבשרים החיפאית, משיקה תפריט בשרים חדש, ופותחת את האנגוסרי - מעדניית בשרים על האש. בין המנות: אנטרקוט 300 גרם (109 שקלים), צלעות טלה (119 שקלים), כתף טלה בציר טלה וירקות שורש (68 שקלים), ועוד. המנות מוגשות עם תוספת לבחירה: אורז, פריקי, תפוח אדמה אפוי, צ’יפס או סלט ירוק.

אנגוס. המגינים 27, העיר התחתית, חיפה. 04-8626603.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully