וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שני מציג: גלידה מסטיק בפיתה

מחר (שלישי) ייפתח סניף נוסף למזנון הפיתות של השף אייל שני ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. החידוש: גלידה מסטיק שתוגש בפיתה

אייל שני. אבי כהן
אייל שני בפעולה/אבי כהן

מחר (שלישי) יפתח לפעילות הבייבי החדש של השף אייל שני ושותפו שחר סגל- המזנון, ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. המקום החדש הוא סניף שני לקונספט פיתות הגורמה המצליח של שני וסגל, שהחל במקור ברחוב אבן גבירול, לפני כשנתיים. המזנון החדש ממקום מול גן מאיר והוא מזכיר בעיצובו ובמראהו את הסניף המקורי, עם בר רחב ידיים ובתוכו מטבח פתוח, חלק ישיבה חיצוני ושימוש רב באלמנטים של עץ.

בנוסף למנות הפיתות הרבות שיוגשו במזנון החדש ויכללו על פי פרופיל האינסטגרם של השף שני מילויים כמו חריימה וכן שורות קטנות של פיתות במילוי שוקולד ובננות, שפונדרה ועוד. גולת הכותרת במקום החדש היא מנת המפתח המעניינת הבאה: גלידה בפיתה. כן, קראתם נכון- מדובר בפיתוח של שני שככל הנראה יתקבל בזרועות פתוחות ותהייה של 'איך לא עשו את זה קודם'. הגלידה שתמלא את הפיתה תהיה גלידת מסטיק שמוכרת בעיקר בקרב ארצות ערב, ופופולרית בארצות כמו טורקיה וירדן. גדולתה היא בתכונותיה האלסטיות אשר מונעות את המסתה המהירה, בשונה מגלידה סטנדרטית.

השלב הבא בהתפתחות קבוצת "החבר'ה היותר טובים", שבראשה עומדים שני וסגל ומונה את המסעדות הסלון, צפון אברקסס, פורט סעיד וכעת זוג סניפי המזנון בתל אביב, היא פתיחת סניף חדש של המזנון גם ברובע המארה בפריז. הפעם, יהיה זה סניף כשר ראשון למיזם פיתות הגורמה של שני, שפתיחתו מתוכננת להמשך חודש ספטמבר השנה, מספר שבועות בלבד אחרי פתיחת הסניף החדש בתל אביב.

המזנון. קינג ג'ורג' 30, תל אביב. טלפון- אין עדיין. ראשון- חמישי 12:00-00:00, שישי 12:00-18:00, שבת 12:00-00:00. לא כשר

מזנון. נמרוד סונדרס
המזנון באבן גבירול. סניף נוסף בקינג ג'ורג'/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully