וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: דברים שאהבנו השבוע - 22/8/13

22.8.2013 / 14:18

ממרח נוטלה עם מריחואנה, ההמלצות של פראן אדריה למסעדות הטובות בעולם, ג'יימי אוליבר מנצח את מקדונלד'ס, והמסעדה החדשה של גורדון רמזי ודיוויד בקהאם. דברים שאהבנו השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצר השבוע: נוגטלה - ממרח אגוזים עם מריחואנה

עובדה ידועה היא, שממרח נוטלה הולך נהדר כמעט עם כל דבר. אבל שימו לב כמה רחוק לקחו את זה בקליפורניה: חברת מריחואנה רפואית בסן חוזה, organicares, השיקה מוצר חדש, שנקרא נוגטלה – שילוב של מריחואנה עם שוקולד אגוזי לוז. בעמוד האינסטגרם שלה מצרפת החברה שלל אופציות לשימוש בנוגטלה ורעיונות למתכונים, ולמי שלא ממש מתחבר – החברה מוכרת גם ממרח חמאת בוטנים, המשלב גם הוא מריחואנה רפואית.

דיוויד בקהאם. GettyImages
דייויד בקהאם. עובר לעסקי המסעדנות/GettyImages

ידיעת השבוע: המסעדה החדשה של דיוויד בקהאם וגורדון רמזי לפני פתיחה

השבוע נחשפו תמונות ראשונות מהמסעדה החדשה, שמרגשת את לונדון: שיתוף פעולה בין שני כוכבי העל הבריטים - השף הבריטי המצליח גורדון רמזי, והכדורגלן דיוויד בקהאם, שנכנס כשותף. הפרויקט ייקרא Union Street Café, והמסעדה המסקרנת עתידה להיפתח בעוד מספר שבועות, במהלך ספטמבר. המטבח יציע מנות של השף רמזי, שישלבו השפעות ים תיכוניות וחומרי גלם מקומיים מהשוק הסמוך למסעדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המלצת השבוע: המסעדות הכי טובות בעולם

השף הספרדי הבכיר פראן אדרייה (אל בולי), שאחראי להברקות קולינריות מדהימות, ממליץ כאן על המסעדות הטובות בעולם, לדעתו. הרשימה מקיפה ומקורית, בהשוואה לחשודים המידיים, המופיעים בדרך כלל ברשימות כאלה. גזרו ושמרו לטיול הבא.

ג'יימי אוליבר. Ralf Juergens, GettyImages
ג'יימי אוליבר/GettyImages, Ralf Juergens

הסיפור של השבוע: ג'יימי אוליבר מנצח את מקדולנד'ס

השף ג'יימי אוליבר מנהל כבר זמן רב מלחמת התשה במקדונלד'ס. מזה תקופה ארוכה הוא מאשים את חברת המזון המהיר, שהיא משתמשת בחלקים הנחותים של הבשר, ולא רק זאת – אלא שוטפת את הבשר הנחות הזה באמוניום הידרוקסיד, כחלק מתהליך הייצור, מה שמחדיר אמוניה לבשר שאנשים אוכלים. אחרי תקופה ארוכה יכול אוליבר לרשום לעצמו ניצחון כפי שפורסם השבוע: בעקבות הלחץ שהפעיל השף הלוחם הוחלט שמקדונלד'ס תשנה את המתכון והאופן שבו מכינים שם את ההמבורגרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפי מש, עגל ופרגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנה שאהבנו השבוע: צבעוניות כייפית בצפרה

שאנדונג פאן ג'י בצפרה היא מנה חדשה יחסית במסעדה. יש בה דפי מש, עגל ופרגית קצוצים, תבלינים טריים וגלייז לימונים. זו מנה צבעונית וכייפית, מלאה בטעמים, שמתאימה בול לארוחת צהריים של קיץ, מבית היוצר של השף אבי קונפורטי (74 שקלים במסגרת עסקית).

צפרה. רחוב יגאל אלון 96, תל אביב .03-6240044. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully