וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפו מתעוררת: 3 מסעדות חדשות בשוק הפשפשים

31.10.2013 / 13:00

שוק הפשפשים לא מפסיק להפתיע - בתקופה הקרובה ייפתחו במתחם השוקק לא פחות מ-3 מסעדות שף חדשות ומסקרנות: אונזה, אלמנטרי ואונאסיס

אחרי תקופה ארוכה של שקט יחסי, אזור שוק הפשפשים ביפו מתעורר מחדש עם 3 מסעדות מעניינות שיפתחו בקרוב. הראשונה, מסעדת שף אינטימית בשם אלמנטרי, תתחיל את תקופת הרצתה בעוד כשבועיים. השף והבעלים של המקום הוא צחי מלול, שעבד במסעדות בניו יורק ובלונדון במשך שנים ובישראל עבד במסעדות כמו רפאל של השף רפי כהן וכן היה במשך שנתיים השף הראשי של מלון ממילא היוקרתי בירושלים.

"החלטתי לפתוח מסעדה משלי אחרי שהתקבלתי לתפקיד השף של מלון ריץ קרלטון החדש בהרצליה, ואחרי תקופה לא הייתה לי סבלנות לכל הישיבות והפוליטיקלי קורקטיות ונפרדנו כידידים", מספר מלול, "במקרה, תוך כדי שיטוטים וחיפושים אחרי מיקום, נתקלתי בחנות ישנה ומקסימה ביפו: חלל במין בית ערבי יפיפה עם קשתות, ולקחתי אותה כמקום למסעדה".

אלמנטרי החדשה של מלול תכלול 30 מקומות ישיבה פנימיים ועוד 20 חיצוניים והאוכל במקום ייסוב סביב מטבח מקומי ים תיכוני. "התפריט והכיוון של האוכל עוד לא סופי אבל יתחלף הרבה", אומר מלול, "חלק נכבד ממנו יורכב מפירות ים ודגים והמסעדה תגיש מטבח ים תיכוני מקומי אבל לא תהיה פה שום מסעדת שוק או גימיק. בסופו של דבר זה המקום הראשון שהוא שלי, בלי שותפים או בעלים והציפיות שלי הן להפוך עם הזמן למקום לגיטימי בעיר- פשוט מסעדה טובה שאנשים באים לאכול בה".

בינו גבסו. בן קלמר
בינו גבסו/בן קלמר

בקרבת אלמנטרי, יפתחו בעוד מספר חודשים חיים קלדרון ובינו גבסו, מסעדת דגים חדשה. גבסו, שמוכר עד כה ממוסדות כמו שווארמה בינו ודוקטור שקשוקה, אך בקרוב יעטר את מסכי הטלוויזיה ככוכב בתכנית ריאליטי הבישול החדשה - רויאל שף, הזיז למען המיזם את השווארמה שלו ובחלל זה ברחוב רזיאל בסמוך לכיכר השעון, תשכון מסעדת אונסיס של השניים ותגיש מנות דגים באווירה יוונית.

המצטרפת האחרונה לחבורת יפו החדשה היא מסעדתם של המסעדן אסף ליס והשף יוסי שטרית ממסעדת הקיטשן מרקט בנמל תל אביב, אשר יפתחו בחורף הקרוב על חורבות השרקוטרי את מסעדתם החדשה: ONZA. במקום ידגישו את אווירת הבילוי והאלכוהול כאשר שטרית יהיה אחראי על הפן הקולינרי שמתוכנן להיות פחות פורמלי מזה של הקיטשן מרקט.

אלמנטרי. בית אשל 7, יפו. 03-549611. שני – שבת מ-12:00- 00:00. לא כשר.
Onza רחוב רבי חנינא 3, יפו.
אונאסיס. רזיאל 39, כיכר השעון יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully