וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: שוקולד פרה ובזוקה - שילוב אפשרי?

11.11.2013 / 10:00

מה קורה כששוקולד פרה מארח את מסטיק בזוקה, למה מייצרים אריזת חטיפי שוקולד חצי ריקה והאם אפשרי לעשות עוגיות חמאה ממרגרינה צמחית? חדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקולד פרה מארח את חטיפי עלית

חפיסות שוקולד פרה מארחות מותגים מוכרים של עלית: חפיסת שוקולד פרה ורוד בטעם בזוקה, שוקולד חלב במילוי קרם טורטית, שוקולד חלב עם קרם טעמי ושוקולד חלב עם קרם בטעם קפה נמס.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.01 שקלים לחפיסה במשקל 100 גרם.

שולפים מזלגות: אם לא מספיקה לכם המתיקות של הבזוקה ותועפות הסוכר בילט אין של השוקולד הלבן, תכירו את קוביית השוקולד הוורודה. אחרי שעוברים את מהמורת הצבע (אנחנו יודעים שהכל זה צבעי מאכל וכו', אבל למה לנפנף בזה?) הביס גרר אחריו העוויות פנים רבות בשל המתיקות הדומיננטית. מכורים קשים לסוכר והרפתקנים מצאו את השידוך הביזארי הזה למענג, ושמחו שסוף סוף הוגשמה פנטזיה - השוקולד מאפשר סוף סוף לבלוע את המסטיק.

נתנו עוד צ'אנס וטעמנו גם את שוקולד קפה נמס. וגם כאן הרוחות נשבו לשני כיוונים. מצד אחד - אם כבר יש קפה נמס בתוך שוקולד חלב מתוק, למה לדחוף לתוך הקפה גם 10כפיות סוכר? היתרונות של הקפה הנמס שיכל היה לשבור את מתיקותו של שוקולד החלב הולכים לאיבוד.

בשורה התחתונה, כן אנחנו יודעים, אלה הטעמים שילדים אוהבים. אבל מסתמן שעדיף לתת לילדים שוקולד חלב רגיל וטוב, ומסטיק בזוקה בנפרד, מאשר השילוב הקדוש של אריזת סוכרת בפוטנציה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חטיפי שוקולד אגו רוקס

מוצר חדש של כרמית תעשיות ממתקים: "אגו רוקס" סדרת פינוקי שוקולד בטעמים. אגו רוקס – שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז; אגו רוקס – שוקולד חלב עם קורנפלקס ושברי קרמל; אגו רוקס – שוקולד לבן עם פצפוצי אורז, פקאן מסוכר וקוקוס.

מחיר מומלץ לצרכן: 9-10 שקלים לאריזה במשקל 100 גרם.

שולפים מזלגות: שוקולד חלב עם פצפוצים – חוויה נחמדה וכיפית, ממש כמו לאכול קורנפלקס שהוטבל בשוקולד. מה שמבאס שהיצרן ממלא בקושי חצי מהאריזה. כשמחזיקים את זה ביד מרגישים שחלק גדול ריק. על דבר כזה, קל לאבד אותנו. החטיף עצמו ממכר וקרנצ'י, וחבל שנגמר כל כל מהר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגיות בלוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוגיות חמאה בלוקו

ישרקו מקבוצת טיב טעם משווקת , סדרת עוגיות חדשה של חברת BALOCCO - בלוקו מאיטליה. עוגיות בלוקו, עוגיות איטלקיות מסורתיות בטעם חמאה ומגיעות במגוון צורות חגיגיות כמו: מלבניות, עגולות מרובעות ועוד. ניתן להשיג בסניפי טיב טעם.

מחיר מומלץ לצרכן: 2 אריזות ב-18 שקלים ל350 גרם.

שולפים מזלגות: אין דבר מרגיז יותר מפערים בין ההבטחות על האריזה לבין המציאות. וכאן, האריזה בהחלט לא שומרת אמונים לאמת. במקום עוגיות איטלקיות מוקפדות קיבלנו עוגיה מתפוררת ובמקום טעם חמאתי הגיעו עוגיות יבשושיות. המרקם יבש מדי ונגיסה מביאה עמה טעם לוואי מדי של סוכר. קריאה זריזה על האריזה המבטיחה חושפת שיש כאן מרגרינה צמחית ומרגישים את זה בטעם לוואי קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיתה קראנץ' אפויה בתנור

פיתה קראנצ', חתיכות פיתה אפויות ומתובלות בתנור, במגוון טעמים לאכילה בניגוב - עם גבינה לבנה, חומוס, טחינה ועוד. הטעמים: פיתה קראנצ' בטעם טבעי;פיתה קראנצ' מחיטה מלאה; פיתה קראנצ' בטעם ים תיכוני; פיתה קראנצ' בטעם זעתר.

מחיר מומלץ לצרכן: 15.29 שקלים ל-300 גרם ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: השיחוק החדש מבית מדרשה של עלית נראה כנשנוש מפתה במיוחד. טעמנו את הזעתר והחיטה המלאה. החטיף אמנם מזכיר יותר את משפחת הנאצ'וס מאשר פיתה אפויה, אבל זה לא ממש משנה, כי החטיף טעים, קריספי וקשה מאוד עד בלתי אפשרי לחדול מפעולת הכירסום. האצבעות שלנו נותרו קצת שמנוניות, עניין שהודחק על ידי המחשבה המנחמת שבשלב מסוים קרעי הפיתה עברו בתנור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת נמסיס של אונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמסיס של UNA

סדרת קינוחי פרימיום המבוססים על שוקולד בלגי איכותי, עם אחוזים גבוהים של מוצקי קקאו. בסדרה 3 סוגי קינוחים הנמכרים ברשת טיב טעם: מוס שוקולד, פונדנט שוקולד ונמסיס (עוגת) שוקולד.

מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 שקלים לעוגה.

שולפים מזלגות: אין ספק שהיא עדיפה על עוגות הבית הספוגיות, אבל, יש כאן פוטנציאל שלא ממומש במלואו.מבחינת מרקם היא נהדרת ונימוחה אבל ציפוי הקקאו לא מספיק איכותי ויוצר תחושת חנק - אם כבר מתאמצים במיתוג, שישקיעו גם באיכות השוקולד. הצצה במרכיבים מספרת את הסיפור כולו - השוקולד הוא רק שליש מהמרכיבים. עוד מינוס - העוגה מגיעה במארז מצ'וקמק שמבאס להגיש לאורחים. אם כבר משקיעים בעוגה יוקרתית תגישו אותה במארז עם שיק מינימלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טונה בשמן זית כתית מעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טונה סטארקיסט בשמן זית כתית מעולה

נתחי טונה בהירה בשמן זית כתית מעולה של סטארקיסט.

מחיר מומלץ לצרכן: המוצר נמכר במארז רביעייה, 4 יחידות של 110 גרם כ"א, 29.99 שקלים.

שולפים מזלגות: במקום לסנן את הטונה השמנונית או להסתפק בטונה דלוחה על מים, עצם הידיעה שהיא טובלת בשמן זית כתית מעולה מפחיתה משמעותית את תחושת האשם. איכשהו, קשה לנו להאמין ששמן הזית המשובח ביותר יילך לקופסת שימורים וגם טעמו הוא לא כשל שמן הזית הצעיר והמשובח ביותר. אבל נשים שניה את הציניות בצד, הטונה עצמה טעימה ועסיסית יותר מסתם טונה בשמן. טעמו של שמן הזית לא רע, והבונוס, היא משתלבת נהדר בסלט או בסנדביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • פיתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully