וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכה: הסופגניה הכי טובה לשנת 2013

19.11.2013 / 12:39

חברי מערכת וואלה! אוכל זללו סופגניות כאילו אין מחר כדי לבחור את חמש הסופגניות המצטיינות לשנת 2013

המצטיינות: בייקרי

מאפיית הבייקרי מספקת את העוגות והלחמים המפורסמים של מסעדות מקבוצת R2M : קופיבר, בראסרי, דליקטסן, קפה 12 והוטל מונטיפיורי, כולן בתל אביב.

בקולקציה: סופגניה קלאסית עם ריבת תות; סופגניה אוונגרד עם קרמל חמאה מלוחה (6 שקלים).

שולפים מזלגות: סופגניית ריבה: קלילה, לא שומנית, תענוג. גרידת הלימון מוסיפה לטעם והבצק נמס בפה. הריבה איכותית מאוד. טופי ווניל: סופגניה מדהימה. ממש טעים, מלוח, מתוק, מטריף. במילה אחת: וואו.

להשיג ב: יד חרוצים 13, תל אביב. 03-5371041; אבן גבירול 72, תל אביב. 03-6961050 .בייקרי דליקטסן. רחוב יהודה הלוי 81 תל אביב

המצטיינות: דודו אוטמזגין

דודו אוטמזגין התמחה במיטב בתי הספר לאפייה בצרפת, הונגריה ובלגיה. כיום בבעלותו קונדיטוריה בעלת מספר סניפים ברחבי הארץ.

בקולקציה: סופגניות מאסטר שף הכוללת סופגניית קרם פרלינה וקראמבל וסופגניית סנט אנורה (25 שקלים), סופגניית קרם פטיסייר עם תותים (15 שקלים), מילוי קרם פטיסייר, קרם וניל, קרם חלבה ועוד (8-12 שקלים), ריבת תות (6 שקלים).

שולפים מזלגות: מדובר בללא ספק הסופגניה הכי יפה שראינו. מסקרפונה ותות: בצק לא יבש, מעודן ולא שומני. מוס שוקולד: בצק מושלם והמון מילוי של קרם מענג וממכר. יחד עם זאת, גם אם היא עשויה מחומרי הגלם הכי נדירים, אין הצדקה לגבות מחיר מופרך של 12-25 שקלים לסופגניה.

להשיג ב: סניפי הקונדיטוריה

המצטיינות: ביסקוטי

ביסקוטי הוא פטיסרי צרפתי בבני ברק, בבעלות אמיר פורת והשף-קונדיטורית האיטלקייה רוסלה יונה. מייצר מאות סוגים של מוצרים שונים בהם קישים, פוקצ'ות ועוד.

בקולקציה: קרם מלבי, קוקוס, פטל ומי ורדים; פבלובה- מרנג, שוקולד לבן ופירות יער; קרם ברולה- טופי, ברולה ושברי קרמל; קרם חלבה, ציפוי שוקולד מריר ופירורי חלבה (8 שקלים), סופגנייה במילוי ריבת חלב; סופגניות במילוי שוקולד לבן ושוקולד בלגי; במילוי ריבת תות (5 שקלים).

שולפים מזלגות: ריבה: בצק עשיר ומתקתק במרקם פלאפי, הזכיר לנו סופגניה של פעם בטאץ' של איכות. סופגניית מלבי: מצוינת, אהבנו את גרידת התפוז, הקוקוס וקרם אוורירי שהשתלב נפלא עם טעם עדין של מי ורדים. הבעיה היא רק בלוגיסטיקה: קשה לאכול אותה בידיים מבלי להתלכלך.

להשיג ב: הירקון 67, א.ת. בני ברק. 03-5704015/8.

המצטיינות: דלאל הקונדיטוריה

קונדיטוריה דלאל הצמודה למסעדת דלאל בנווה צדק , מציעה מבחר מאפים, עוגות ועוגיות, מעשה ידיו של הקונדיטור ענר צלאל.

בקולקציה: סופגניה ללא מילוי (5 שקלים), סופגניה במילוי ריבת תות (7 שקלים), סופגניה במילוי שוקולד /וניל/פיסטוק ועוד (8 שקלים), מזרקי מילוי בטעמי ריבת חלב, ריבת תות, שוקולד ופיסטוק (16 שקלים למזרק) ועוד.

שולפים מזלגות: פיסטוק: מילוי אוורירי ולא כבד בטעם עשיר ולא מתוק מדי. היו שאמרו שיש יותר מדי מהמילוי. בצק מצוין, קליל, ללא טעמי לוואי. חובבי הפיסטוק זכו פה. ריבת תות: מוצלחת אבל מתוקה מאוד ומעט נוזלית מדי.


להשיג ב: דלאל הקונדיטוריה. רחוב כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. 03-5109292

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המצטיינות: אידלסון 10

רשת בתי הקפה ופטיסרי תל אביבית, עם סניף בחולון. מתמחה בעוגות ומאפים כמו גם בתפריט בתי קפה רחב עם סלטים, סנדביצ'ים, קפה איכותי וארוחות בוקר מושחתות.

בקולקציה: סופגניות בעבודת יד במילוי ריבת תות תוצרת בית או ללא ריבה כלל (6.5 שקלים ליחידה).

שולפים מזלגות: סופגניה רגילה: הריבה חמצמצה, הבצק רך, אוורירי ולא כבד מדי, עשוי בדיוק כמו שצריך. פשטות מנצחת, גודל נכון והריבה לא מעמיסה. מעולה וקלאסית, רק חבל שלא גיוונו עם עוד טעמים.

להשיג ב: אידלסון 10. רחוב בן יהודה 252, תל אביב. 03-5444154. רחוב דיזנגוף 117, תל אביב. 03-5299295. רחוב ויצמן 57, תל אביב. 03-6911446. רחוב מלכי ישראל 2, פינת שדרות ח"ן, תל אביב. 03-6093932. מוזיאון העיצוב, חולון. 03-5052682

הטובות: רולדין

רולדין היא רשת קונידטוריות הפועלת בכל הארץ, החל משנות ה-80.

בקולקציה: סופגניית הריבה הקלאסית (4.5 שקלים), סופגניית מלבי במילוי שוקולד וריגטו קוקוס בציפוי שוקולד לבן, קוקוס וקשיו מקורמל, צ'ייסר פטל ומי ורדים (9.5 שקלים), סופגניית קרמלייה במילוי קרם קרמל ושוקולד לבן בציפוי שוקולד לבן וקרמל (8 שקלים), ביסקוטלה במילוי קרם חלב עם שברי עוגיות אוראו בציפוי אוראו וקצפת (8 שקלים), ריבת חלב (5.5 שקלים) ועוד מבחר טעמים.

שולפים מזלגות: השקת ליין קונדיטוריה חדש עשה לרולדין רק טוב. השנה הסופגניות לא רק נראות מעולה, אלא גם הטעם, כמו הלוק, מביא קבלות. אוראו: בצק אוורירי ואיכותי, טעם משובח, ומילוי במידה. ריבה: סופגניה מצוינת, ריבה ממכרת וטריה.

להשיג ב:סניפי הרשת.

הטובות: מובינג בייקרי

בית מאפה בתל אביב, לצד בית קפה בעל שם זהה. במקום שלל מאפים, לחמים, עוגות ועוגיות.

בקולקציה: סופגניית קונפיטורת תפוח ברנדי (5 שקלים), סקיפי – נוגט חמאת בוטנים וממרח אגוזי לוז (5 שקלים), קריספי דונאט - קרונאט (15 שקלים), סופגניית ילדים במילוי שוקולד נוגט וציפוי של סוכריות צבעוניות (5 שקלים).

שולפים מזלגות: הסופגניות נראות כמי שבילו יותר מדי זמן במכון שיזוף, אבל המראה מטעה: הבצק פשוט מצוין וטעים. סופגנייה בטעם חמאת בוטנים היא שיחוק מגניב. אם כבר ביזאר אז בביצוע ממזרי ומושחת. לעומת זאת טעם תפוח ברנדי היה מתוק להחריד, אמנם הקונפיטורה אמיתית אבל מישהו השתולל פה יותר מדי עם הסוכר.

להשיג ב: מובינג בייקרי. רחוב דיזנגוף 308 תל אביב. 5441174- 03

הטובות: פיס אוף קייק

קונדיטוריה שהוקמה בשנת 2004 ביפו. במקום מייצרים מאפים, לחמים, קישים, עוגות ועוגיות.

בקולקציה: סופגנית ריבה מסורתית (4 שקלים), קרם פטיסייר וניל, ציפוי ריבת חלב ובוטנים מקורמלים; ריבת חלב ושוקולד לבן (5 שקלים), סופגניית בריוש אפויה במילוי קרם וניל (8 שקלים).

שולפים מזלגות: הסופגניות נראות מיליון דולר. הבצק דביק. ריבה: חביבה, חמצמצה מדי. סופגניית פגז וניל הלהיבה אותנו מאוד. קרנץ' גאוני, מלוח, ציפוי קרמלי מפתיע ומקורי. כל הכבוד גם על שמירה על המחירים השפויים ביחס לתמורה הנדיבה והטעימה.

להשיג ב: חנות המפעל - יהודה הימית 17 יפו. 03-6822163
סניף תל אביב – קינג ג'ורג' 46 תל אביב 076-5411600

החביבות: לחמים

לחמים היא מאפייה, קונדיטוריה ואספרסו בר של השף קונדיטור אורי שפט. לרשת המתמחה באפייה בסגנון צרפתי מספר חנויות ברחבי תל אביב.

בקוקלציה: ריבת תות שדה; מילוי נוגט פטיסייר; פטיסייר שוקולד חלב בציפוי שוקולד או בציפוי סוכריות צבעוניות; ועוד טעמים בשתי גרסאות: המטוגנות והאפויות (7 שקלים לסופגנייה מטוגנת ולסופגנייה אפויה).

שולפים מזלגות: מילוי הריבה משובח. הבצק האפוי הוא פתרון נהדר למי שלא יכול לאכול מטוגן, אבל רצוי ביצוע יותר מושקע ומרושל פחות. הבצק הגיע יבשושי בטקסטורה מבאסת, המזכירה יותר עוגה בינונית. סופגניה מטוגנת עם קרם פטיסייר. מילוי מעולה, בצק מושלם וקרם טעים ומשובח.

להשיג ב: לחמים. רחוב החשמונאים 99, תל אביב. 03-5618111, שוק הנמל המקורה, נמל תל אביב, ובסניף שוק הכרמל.

החביבות: טאטי

טאטי בוטיק פקטורי הוא חלק ממתחם טאטי לופט באזור התעשייה של יהוד המספק לחמים לחנויות רשת טאטי ולמסעדות. במקום נאפים מאפים, בריושים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, טארט פירות, עוגות גבינה, עוגיות קישים ועוד.

בקוקלציה: סופגנייה במילוי קונפיטורת תות ( 4.90 שקלים), סופגנייה במילוי שוקולד בלגי (6.80 שקלים), סופגנייה במילוי ריבת חלב (6.80 שקלים), סופגניה במילוי חלבה (6.80 שקלים).

שולפים מזלגות: ריבה: הבצק מאוד אוורירי, הריבה איכותית, יופי של סופגניה. מילוי קפה: מילוי איכותי מנוקד בווניל אמיתי. ממש עושה חשק לתת ביס. עם זאת, המילוי לא מספיק מוצק וממש ניגר החוצה.

להשיג ב: קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53,גבעתיים. Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד.

המתוחכמות: נומילי פטיסרי

נומילי פטיסרי נפתחה בסוף 2010 בלב כפר סבא, בבעלות הקונדיטור דן קלי, המתמחה באמנות הפטיסרי הצרפתי. במקום מאפי בוקר מתוקים ומלוחים, קינוחים צרפתיים קלאסיים, עוגות, עוגיות, קישים ועוד.

בקוקלציה: סופגניות צרפתיות מ-100% חמאה. מילוי קרם פטיסייר מווניל מדגסקר; תפוחים מבושלים בחמאה עם וניל ובעיטור סוכר קינמון; מילוי שוקולד בלגי ובציפוי שוקולד; מילוי ריבת חלב; מילוי קונפיטורת תות (7 שקלים ליחידה).

שולפים מזלגות: קרם פטיסייר: בצק מעולה, ניכר שהקרם איכותי ומנוקד בווניל. הסופגניה טעימה אבל גדושה מדי במילוי. השוקולד המריר איכותי מאד, אם כי גורמה מדי לסופגניה. בכלל, הקולקציה מאוד מרשימה, אבל סופגניה היא לא עוגה מפטיסרי מתוחכם ומחיייבת שינוי גישה וחומרי גלם אחרים עם קריצה טראשית.

להשיג ב: נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-7662616

המתוחכמות: מיקי שמו

רשת שהוקמה לפני קרוב ל-20 שנה ולה מספר סניפים ברחבי הארץ. ברשת נמכרים מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, טארטים, קינוחים מאפים אישיים ועוד, מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

בקולקציה: ציפוי סוכר וקינמון ובמילוי גנאש קינמון (8 שקלים), במילוי קרם וניל (8 שקלים), שוקולד רוזמרי (6 שקלים), קרם וניל (6 שקלים), סופגניה קלאסית (5 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: אפויה עם שוקולד. סופגניה יפה ומרהיבה. חלק מהטועמים התלהבו המבצק הלחמנייתי שאין בו זכר לשמנוניות, וחלק התגעגעו לשמן. מילוי השוקולד משובח, איכותי וממכר. גנאש לימון ומרנג איטלקי: כמו פאי לימון מתוק. אפשר לטעום ביס אחד מעולה ולהתענג אבל אחריו כבר רוצים למות מרוב עונג ושחיתות. הביס הבא כבר גדוש כל כך וכבד, עד שמעורר געגוע לפשטות של הסופגניות של פעם.

להשיג ב: מיקי שמו. רחוב טאגור 30, רמת אביב. 03-7448070; רחוב האיצטדיון 8, קרית חיים. 04-8418840; רחוב מוריה 30, חיפה. 04-8104448; רחוב שלום עליכם 2 נווה שאנן, חיפה. 04-8224684; רחוב אוסישקין 16, רמת השרון. רחוב יהודה המכבי 60, תל אביב. 03-6202255

המתוחכמות: קונדיטוריה שני

רשת קונדיטוריות, שנוסדה ב-1964 ורוב סניפיה נמצאים באזור הצפון.

בקולקציה: ריבת תות קלאסית; ריבת משמש קלאסית; קולה ונגיעת לימון; קרמבו; מסקרפונה בראוניס; נוטלה טקילה (5 שקלים לסופגניה קלאסית, 8 שקלים לסופגניה מיוחדת).

שולפים מזלגות: הסופגניות של שני יפות ואסתטיות. סופגניית קולה: יבשה ושמנונית עתירת טעמי לוואי. סופגניה מזעזעת. אין גבול לשטיקים? חוץ מזה, קולה בקרם וקולה בציפוי זה מוגזם, אפשר היה לוותר על אחת האופציות. מסקרפונה: מילוי מוצלח, ציפוי מעולה, אבל הם לא מצליחים להציל את הבצק השמנוני והיבש.

להשיג ב: סניפי הרשת

המתוחכמות: אורן בקר

הקונדיטור אורן בקר ישיק בקרוב את הפטיסרי בוטיק החדש שלו במתחם שרונה הכולל שלושה מפלסים שונים: קומת בוטיק פטיסרי , מסעדה, ומפלס עליון של בר לאונג'.

בקולקציה: שוקולד חלב עם ואן גוך קרמל; שוקולד לבן עם ואן גוך דאבל אספרסו; שוקולד לבן עם ואן גוך אסאי ובלוברי; שוקולד מריר עם ואן גוך בלאק צ'רי (8 שקלים ליחידה), סופגניות נוטלה עם מרנג; סופגניית קרם וניל ושוקולד מקופלת (6 שקלים ליחידה) במלית ריבה ואבקת סוכר (6 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: סופגניות הוודקה מסוגננת ומטורזנת מדי. ואן גוך קרמל ושוקולד חלב: הבצק טוב אבל דביק בטירוף, שטעמו נבלע במתיקות היתרה של המילוי והציפוי. סופגניות הוודקה גדושות בצבעים מלאכותיים וזה לא נעים (ולא טעים), מה גם שלא מרגישים בטעם הוודקה. סופגניה טבעונית במילוי תות: בצק מצוין אבל עם טעם לוואי של טיגון. הריבה מתוקה נורא.

להשיג ב: בית הספר לאפייה של אורן בקר. הנציב 30, תל אביב. 076-5423033 בנוסף ניתן יהיה להשיג במתחם אורן בקר בוטיק. רב אלוף דוד אלעזר 24, גני שרונה ת"א. 03-5348305

העממיות: אבולעפיה

בית המאפה של סעיד אבולעפיה, הנכד ממשיך את המורשת המשפחתית, ממוקם בלב המטרופולין התל אביבי. במקום שלל מאפי בצק מסורתיים, מתוקים ומלוחים, הנאפים בתנור לבנים.

בקולקציה: מילוי ריבה; סופגניית שוקולד נוטלה וריקוטה; סופגניית ריבת חלב; סופגניית ריבת תות ודונאט אמריקאי בציפוי סוכר (2.5 שקלים ליחידה).

שולפים מזלגות: מתאים כמו כפפה ליד למי שמתגעגע לסופגניה הפשוטה והקלאסית (גם מבחינת מחירים) ולא אוהב התחכמויות בבצק שלו. הסופגניה גדולה ורכה, עם ריבה בטעם של פעם. שוקולד: לא נרשמה התלהבות. הבצק דחוס מדי. המילוי אמנם טעים אבל יש יותר מדי ממנו. בעלי הטעם המתוחכם יותר ממש לא אהבו.

להשיג ב: אבולעפיה. אבן גבירול 73, תל אביב. 03-7169522

העממיות: בונז'ור

חברת בונז'ור הוקמה ב-1986, וכיום היא מייצרת ומשווקת מאות מוצרים בהם לחמים, לחמניות, בגטים, מאפים מתוקים ומלוחים ועוד. המאפים נאפים ונמכרים בנקודות בסופרמרקטים, בבתי מאפה, מסעדות, בתי מלון וכו'.

בקולקציה: לצד הסופגנייה הקלאסית מציעה בונז'ור, סופגניות במגוון מילויים עם מלית וניל, מלית ריבת חלב, מלית שוקולד, וכן בציפוי שוקולד (החל מ-2.9 שקלים לסופגניה).

שולפים מזלגות: אהבנו את הגודל הקומפקטי, סופגניות בגודל ביס זה נפלא. הבצק מהזן הישן והטוב, שמנוני ומזכיר טעמי ילדות. ריבה: עממית ותעשייתית. ריבת חלב: מילוי פשוט וסטנדרטי. חבל שערבבו גם שוקולד, מתוק מדי. סופגניה מהזן ההארד קור הישן והטוב, במחיר מנצח.

להשיג ב:רשתות מגה, ברשתות המובחרות וכן במאפייה בונז'ור, רחוב קינג ג'ורג' 41, תל אביב.

העממיות: מאפיית ברמן

מאפייה ירושלמית וותיקה שהוקמה בשנת 1875, והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מתמחים בייצור מגוון לחמים ומאפים תחת מותגים שונים,בכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ.

בקולקציה: סופגניות במילוי ריבת חלב ובציפוי שוקולד לבן; במילוי קרם שוקולד חלב ובציפוי שוקולד לבן; במילוי קרם גבינה בציפוי פירורים; במילוי קרם חלבה ובציפוי גנאש חלבה (5.60 שקלים לכל סוגי הסופגניות, פרט לקלאסית שמחירה: 4.3שקלים).

שולפים מזלגות: סופגניות ענק, יפות למראה. מעט מילוי, ריבה מתוקה להחריד. הבצק אווריר, מתקתק ושמנוני כמו בילדות. חלבה גם כאן מישהו התפרע עם הסוכר במילוי. יותר מדי מתוק.

להשיג ב: רחוב בית הדפוס 26, גבעת שאול, ירושלים. רחוב אגריפס 42, ירושלים. רחוב רבי עקיבא 45, בני ברק וברשתות השיווק.

חטאים מתוקים

קונדיטוריית בוטיק - בית קפה – מסעדה. במקום שלל מתוקים ומלוחים העשויים בעבודת יד, מבחר רב של עוגות, עוגיות, מאפים מלוחים, טורטיות, כריכונים, מיני קישים, מבחר סלטים, לזניות ועוד.

בקולקציה: סופגניות בגודל בינוני במילוי ריבת תות; ריבת חלב; קרם חלבה; קרם שוקולד וקרם פטיסייר (7 שקלים לסופגניה לסופגניה).

שולפים מזלגות: ריבה תעשייתית סתמית, טעמו של בצק הסופגניה כיפי ולא מתוחכם מדי אם כי קצת שמנוני. עם ריבה טובה יותר היה כאן פוטנציאל לסופגניה נהדרת. מילוי החלבה מוצלח, טעים ומספק.

להשיג ב: חטאים מתוקים. רחוב החר"ש 8 , רמת השרון. 053-8094870

מתוקה

רשת בתי קפה, קייטרינג וחנויות קונדיטוריה המתמחה בתחום החלבי ופועלת האזור המרכז. במקום נעשים מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות בחושות וטארטים כמו גם פטיפורים שונים.

בקולקציה: סופגניית שוקולד פיצפוצים במילוי קצפת שוקולד חלב ובעיטור קצפת ופיצפוצי שוקולד (8 שקלים), תות קלאסית (5.5 שקלים), סופגנייה במילוי קרם חלבה ובציפוי שערות חלבה (5.5 שקלים), סופגניית טירמיסו במילוי קרם מסקרפונה ואספרסו אמיתי בעיטור עוגיית מקרון קפה וקקאו (8 שקלים).

שולפים מזלגות: בצק שמנוני שמזכיר בריוש, מילויים נדיבים. טירמיסו מילוי אספרסו איכותי מאוד כמו קפה טוב, בלוק ייצוגי וטעם ממכר. ציפוי המקרון הוא כבר הגזמה, אפשר היה לוותר עליו. טעם הריבה מתוקה מדי, הבצק חביב, אבל לא יותר מכך.

להשיג ב: מתוקה. רחוב הרצל 18, תל אביב; מתחם G, רחוב ויצמן 207, כפר סבא; רחוב הברזל 20, רמת החייל תל אביב. 1-700-723-723

לחם יין

לחם יין הוא בית קפה-מסעדה הממוקם בשכונת קרית סביונים שביהוד. התפריט כולל בשרים, פסטות, סלטים, סנדביצ'ים, עוגות, קינוחים ומנות נוספות.

בקולקציה: ריבת תות,ריבת חלב, קרם אגוזים ושוקולד לבן, שוקולד וקוקוס קלוי; מוס לימון; תפוחים טריים מקורמלים וקינמון; מוס פטיסייר עם רוטב פירות יער מצופה בשוקולד לבן מעוטר בחמוציות ופטל (5-8 שקלים)

שולפים מזלגות: ריבה: הבצק סתמי על גבול החסר טעם, המילוי קמצני, הריבה מתוקה מדי. ריבת חלב: המילוי מצוין, ממש איכותי, אבל התבאסנו לגלות שגם כאן היה מעט מדי ממנו.

להשיג ב: לחם יין. דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד. 03-6321793

בן עמי

קונדיטוריית בן עמי, ובראשה הקונדיטור בן עמי ברתיני שביט, מכינה לקראת ראש השנה מבחר סופגניות בסימן החגים.

בקולקציה: סופגנייה ממולאת בגנאש שוקולד חלב וליקר אמרטו בציפוי שוקולד מריר; לצד הסופגנייה החדשה מוצעות סופגניות במילוי קונפיטורת תות קלאסי, דולצ'ה דה לצ'ה ומילוי שוקולד; סופגניות בריוש אפויות במילוי פטיסייר וניל ובמילוי טראפלס שוקולד; סופגניות במילוי ריבות חלב; סופגניות במילוי קונפיטורת תות, בציפוי שוקולד לבן וסוכריות צבעוניות (5-8 שקלים ליחידה).

שולפים מזלגות: תות: בצק חלק ומרקם נחמד אך שמנוני. השמן מאוד דומיננטי והמילוי קמצני. מילוי ריבת חלב: בצק שמזכיר לחמניה יותר מאשר סופגניה. ריבת החלב מתוקה מדי.

להשיג ב:סניפי הרשת

פטיט פוד

קייטרינג בוטיק בתפוצה ארצית, המציע מגשי אירוח של פינגר פוד.

בקולקציה: מארז מיני-דונאטס הניתנות לשילוב עם מגוון מרקחות תוצרת בית; קרם פיסטוק; קרם שוקולד לבן ואספרסו; קרם וניל הדרים וריבת תות שדה (60 שקלים למארז) כמו כן סופגניה קלאסית במילוי ריבת תות (5 שקלים), סופגניה במילוי וניל הדרים בציפוי שוקולד לבן ושקדים (6 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: קטן אבל בגודל יפה וייצוגי. סופגניה במילוי וניל והדרים תפל עם טעם לוואי של תפוז, יותר מדי קרם שמתפקע וגולש החוצה. מזכיר דני וניל איכותי שדווקא היה נחמד. ריבה: לא נראית טוב אבל משובחת בטעמה. גם כאן הבצק חסר טעם ונטול מתיקות, למעט השמן שמורגש מאוד.


להשיג ב: קפה פטיט, רחוב ידידיה פרנקל 70, תל אביב. להזמנות לכל חלקי הארץ: 03-5372202.

הסטנדרטיות: טיב טעם

רשת הסופרמרקטים טיב טעם מציעה לקראת החגים עוגות דבש.

בקולקציה: סופגניות בריוש אפויות על בסיס חמאה, במגוון מילויים, המעוטרות בפניני סוכר (4.50 שקלים לסופגניה רגילה, 7.50 שקלים לסופגניה עם מילויים מיוחדים).

שולפים מזלגות: סופגניות קלות בצורה מעוררת חשד. הבצק מזכיר חלה מתוקה. יש אפס מילוי רק מעט מאד למעלה. הריבה בעלת טעם לוואי חזק, וציפוי הסוכר היה מיותר.

להשיג ב: סניפי הרשת

קפה גרג

קפה גרג היא רשת בתי קפה שחולשת על עשרות סניפים בכל רחבי הארץ ומתמחה בקפה, סלטים, סנדביצ'ים ומוצרי מאפה.

בקולקציה: סופגניה במילוי מוס שוקולד (5 שקלים לסופגניה קטנה, סופגניה גדולה 6 שקלים).

שולפים מזלגות: סופגניה במילוי מוס שוקולד - הסופגניה איבדה לגמרי צורה. הבצק סתמי, המילוי סתמי ופשוט מדי, עם טעם לוואי לימוני דומיננטי.

להשיג ב: סניפי הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully