וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: מיהו השף הישראלי הכי עשיר בעולם?

טבלת שיאני השכר בקרב השפים בעולם מגלה גם קונדיטור ישראלי, איך וידיאו עם קרפלעך הופך ללהיט ויראלי, ואיפה נמצא ההמבורגר הכי מושחת בארץ? דברים שאהבנו השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השורה הראשונה של השפים העשירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידיעת השבוע: מי השף הכי עשיר?

רשימה מעניינת אשר מונה את 21 השפים העשירים ביותר בעולם משכה את תשומת לבנו השבוע. במקום הראשון של הליסט היוקרתי מככב השף אלאן וונג בעל קבוצת המסעדות Alan Wong’s Restaurants בהוואי ויפן (עם הון מוערך שעולה על ביליון דולר) ואחריו השפים המפורסמים ג'יימי אוליבר, שגבר במעט על גורדון רמזי, שניהם שווים כמה מאות מיליוני דולרים. עוד מככבים ברשימה- שפים מוכרים כמו וולפגנג פאק, פאולה דין, מריו בטלי ורייצ'ל ריי. בנוסף, נרשמה גם נציגות ישראלית אחת ברשימה המכובדת, לשף קונדיטור רון בן ישראל שיוצר ממקום מושבו בניו יורק עוגות מדהימות ביופיין לחתונות ואירועים והתפרסם כתוצאה מכך בשנים האחרונות ברחבי ארה"ב.

וידיאו השבוע: מעדן שוקולד עם קרפלעך

בעקבות הפרסומת החדשה למעדן החלב ג'וי, בה מככב צחי גראד בשלל סיטואציות סרקסטיות בהן הוא מהלל את שם המוצר, יצאו ילדי ריטלין עם גרסה משעשעת משלהם. הטייק אוף החדש מציג במקום את גראד נוסע ברכב יוקרה ונהנה עם נשים יפות במסיבות פאר, דווקא סבתא בבית אבות, שנהנית ממשחק ברידג' עם חברות; סיגר בלובי המוסד לצד פסנתרן צעיר; קומפוט שזיפים וכמובן -ממעדן שוקולד עם קרפלעך. האמת, ככה גם אנחנו מעדיפים אותו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב גם אנחנו נוכל לטעום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלצת השבוע: חוש טעם אלקטרוני

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזילים ריר על תמונות של מנות שהסתחררו אליכם ממסך הטלוויזיה או המחשב? כנראה שאינספור, לפחות לאור הכמות העצומה של תכניות בישול וריאליטי על אוכל שמשודרות אצלנו ובעולם. החדשות הטובות הן, שחוקרים בסינגפור עובדים כעת על טכנולוגיה חדשה שתהיה מסוגלת לשחזר טעם אלקטרוני. מדענים הגיעו לפיתוח של אלקטרודות שמדמות את בלוטות הטעם האנושיות על הלשון ומשחזרות תחושות כמו טעם מתוק, מלוח, חמוץ ומר ואפילו מבדילות בין תחושה של אוכל חם או קר. למכשור העתידי הזה יכולים להיות שלל תפקידים מלבד היכולת לטעום את המנות שטועמים למשל השופטים במאסטר שף, כמו לדוגמה האפשרות לחלוק עם חברים טעם של מנה, דרך האינטרנט בלבד. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר צרפתי ביומנגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחיתות השבוע: המבורגר צרפתי ביומנגס

עבור זללנים וגרגרנים שמחפשים שחיתות אולטימטיבית יש מקום ששווה נסיעה מיוחדת: יומנגס בכפר מונש, שם מסתתר המבורגר שלא דומה לשום דבר אחר. מקדש הבשר הזה לא מתנצל על היותו שמן ומשמין ובלתי טבעוני בעליל, אלא להפך, מתגא במנות הגדולות והמפנקות. לכאן באים לפרוע כל רסן. המלצה שלנו: כדאי לקחת את ההמבורגר הצרפתי - קציצת בקר עם צ'אנקים של כבד אווז, שמן פטריות כמהין שחורות, חרדל דיז'ון וריבת בצל. ההמבורגר העסיסי מגיע בשלושה גדלים החל מ- 220 גרם ועד גודל יומנגס עצום מימדים במשקל 660 גרם. כמובן שזה עוד לא הכל, ההמבורגר מגיע עם צ'יפס ואפשר להוסיף לו תוספות מענגות כמו גבינת בורסאן תאנים או תלולית בייקון. אם זה קטן עליכם אגב, יש ביומנגס תחרות צ'אלנג' של אכילת המבורגרים. השיא כרגע הוא מעל ל-1.6 קילו של קציצות, תוספות, צ'יפס ומילשייק שנאכלו תוך שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully