וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כריסמס וקובה: שוק חג מולד בנצרת

19.12.2013 / 16:47

כריסמס זה לא רק באירופה. בנצרת חוגגים מדי שנה עם שוק כריסמס צבעוני המשלב מזרח ומערב: קישוטים, עץ אשוח ודוכני אוכל המציעים קובות, מאפי גבינה ועוד מטעמים

צילום: דייב שחר בימוי: גיא גורן עריכה: אמיר קוטיגרו

אחד מהסממנים היפים של עונת החורף באירופה הוא חג המולד על האורות, העצים, הצבעים והטעמים. גולת הכותרת של עונת הכריסמס היא שווקי חג המולד שמתמקדים בשלל מאכלים מחממים. אז נכון שישראל היא לא אירופה, אבל גם אצלנו יש מקום שמאפשר בילוי שכזה: שוק כריסמס, באווירת חו"ל אירופאית להפליא, בעיר הצפונית נצרת.

השבוע נערך זאת הפעם הרביעית פסטיבל הכריסמס מרקט בעיר והוא יתקיים בה עד יום שבת, 21 בדצמבר. האירועים מתרחשים סביב שלושה מוקדים עיקריים: כיכר המעיין, חצר כנסיית הבשורה היוונית אורתודוקסית וסמטאות העיר העתיקה.

במסגרת החגיגות מוצב במתחם עץ האשוח הגבוה ביותר במזרח התיכון (כ-30 מטרים), במקום מופיעים שלל אמנים בהופעות מוסיקה והצגות לכלל המשפחה, וברחבי הקומפלקס פזורים מעל 50 דוכנים שונים ומעוררי תאבון. כך למשל תמצאו דוכני קובות קטנות בסגנון גלילי, תפוחי אדמה אפויים במילויים שונים, דוכנים של מאפי גבינה לצד קישוטי חג מולד, בגדים מסורתיים ועוד. מעבר לחגיגות ברחובות, מסעדות שונות בנצרת יציעו תפריטי כריסמס חגיגיים. בין המשתתפות: משואר, קחלון, לילא, ביאת, דאנטה, סבאח ומסא, תשרין, אל ג'נינה, משואר, אלנאי, אלמיג'אנה, נוסטלגיה, דיאנא, סאנתה די מאריה, סודפה ועוד.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully