וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: גורדון רמזי נאבק בחבובות

קורנפלקס גורמה, גורדון רמזי נאבק ראש בראש מול השף השבדי והאפליקציה הבאה שתתמכרו אליה אחרי קנדי קראש. דברים שאהבנו השבוע

וידיאו השבוע: איך לאכול נכון

כתבה שפורסמה השבוע בהאפינגטון פוסט מרכזת סרטונים של יוצר בשם food beast וחושפת טעויות נפוצות באופן האכילה שלנו. בין הסרטונים: סרטון שמראה איך לאכול תפוח נכון בלי לבזבז מעל 30% מהפרי שנזרק על פי רוב לפח; סרטון שמראה איך פותחים נכון קופסת טייק אווי מקרטון; סרטון שמפענח איך לאכול קאפקייק בלי להתלכלך מהפרוסטינג; סרטון שמראה איך אוכלים תות באופן האסתטי ביותר ועוד. שעות של הנאה כולל כמה הברקות שיכולות לחולל שינוי מהותי באיך שאנחנו אוכלים את המזון שלנו.

אירוח השבוע: גורדון רמזי מתארח אצל שף החבובות

אפשר להגיד על גורדון רמזי הרבה דברים, אבל נראה שחוש הומור בריטי לא חסר לו. השבוע יצא סרטון חדש של החבובות, כמעין פרומו לסרטם החדש שיצא באביב, ובו התארח רמזי. במהלך הסרטון מתחרה השף המפורסם ראש בראש עם הטבח השבדי מהחבובות במעין ריאליטי משאיות מזון. בין לבין יש כאן כמה עקיצות משעשעות לתרבות הפודיז וכמובן כלפי רמזי עצמו. מי ניצח? תצטרכו לגלות בעצמכם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
מי עומד מאחורי הטיפים הגבוהים?/ShutterStock

ידיעת השבוע: התשרן הנדיב נחשף?

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על קבוצת אנשים שמסתובבים ברחבי ארה"ב ומשאירים במסעדות וברים טיפים נדיבים של עשרות אלפי דולרים תחת השם tipsforjesus. השבוע, אחרי אינספור ספקולציות ותחקירים במטרה לברר מי הנדיב המסתורי, פורסם בניו יורק פוסט ולאחר מכן במקורות תקשורת נוספים, ראיון עם אחד המלצרים לו ניתן תשר בשווי 1000 דולר על חשבון אותה קבוצה. המלצר ולאחר מכן גם מנהל המסעדה בה הוא עובד, התייחסו לשולחן הסועדים שהיה אחראי על הטיפ וחשפו כי אחד מהם היה לא אחר מאשר ג'ק סלבי (Jack Selby), סמנכ"ל חברת פייפאל לשעבר. בעל המסעדה טוען ששאל את סלבי מדוע להשאיר טיפ כה גבוה על חשבון שעלה רק במעט על 100 דולרים וזה ענה לו - פשוט כך, כי אנחנו נוהגים להשאיר טיפים גבוהים פי 100 מהסכום הנקוב בחשבון. בכל מקרה, השבוע הושארו טיפים מאת tipsforjesus במקסיקו ובניו יורק, באותו הערב, כך שבוודאות גם אם אכן מדובר בג'ק סלבי, הוא אינו הנדבן היחידי שבחבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגני הבוקר לכריסמס של דומיניק אנסל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנת השבוע: הקורנפלקס של דומיניק אנסל

ממציא הקרונאט המהולל, השף קונדיטור דומיניק אנסל, חשף לקראת חג המולד את המצאתו החדשה- דגני בוקר חג המולד. דגני הבוקר החגיגיים של אנסל, שלבטח יהפכו ללהיט בעקבות מעמד הסלבריטי שרכש לעצמו כתוצאה מהצלחתו המסחררת של הקרונאט, מכילים פצפצוצי אורז בשוקולד חלב מקורמל של ולרונה, אגוזי לוז מקורמלים, ונשיקות מרנג בטעם קינמון מעושן. באתר המאפייה של אנסל ממליצים לאכול את הדגנים בצורה המסורתית- בקערה עם חלב או באופן חגיגי יותר כטופינג מושחת על גלידה.

אפליקציית השבוע: ביי קנדי קראש, היי פופקורן

יוצריו של משחק אייפון חדש בשם Poptopia הצליחו לשנע את הריח הממכר של פופקורן חמאתי שעשוי במיקרוגל, דרך תוסף באייפון. אוהבי הריח המשכר צריכים פשוט לשחק במשחק וליהנות מחווית חושים שכוללת לראשונה בטלפונים סלולריים, גם ריח. האם אנחנו נכנסים לעידן חדש של משחקי אייפון מרעיבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully