וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: השקשוקה כובשת את אמריקה

השקשוקה הישראלית עתידה לכבוש את העולם, הטרנדים החמים של השנה החולפת ומשלוחים של קרונאט בארצות הברית. דברים שאהבנו השבוע

שקשוקת תרד וחצילים של גולן גורפינקל. נמרוד סונדרס
הדבר החם הבא בארה"ב/נמרוד סונדרס

תחזיות ל-2014: שיטת השקשוקה

האתר האפינגטון פוסט פרסם השבוע רשימה של 32 מגמות קולינריות שהולכות לככב בצלחות שלנו השנה (או לפחות לככב בצלחות של האמריקאים ומשם להגר גם אלינו בבוא העת). המגמות הללו כוללות חומרי גלם, סוגי מטבח וכן מאכלים מיוחדים, כשאחד מהמאכלים המוכרזים כהכי חמים לשנת 2014 באמריקה היא לא אחרת מאשר השקשוקה, שצפויה להסתער על ארה"ב בעתיד הקרוב. מלבד השקשוקה חזו באתר מגמות גסטרונומיות לוהטות נוספות כמו למשל צוואר כבש; אוכל פיליפיני; כוסמת; תמנון; קייל; וויניגרט בעבודת יד; תפריטים צמחוניים יוקרתיים במסעדות; הפחתה בבזבוז מזון; מסעדות היפסטרים אסיאתיות; גלידות חנקן נוזלי; אפליקציות משלוחים חכמות ועוד ועוד.

ראמן בורגר. GettyImages
המבורגר ראמן/GettyImages

סיכום 2013 באמריקה: ההיברידים שולטים

באתר באזפיד היטיבו לסכם את 2013 עם 30 המאכלים שנולדו בשנה החולפת והצליחו להרעיד את אמות הסיפים. כל המנות הן היברירידיות ומלבד המתבקש, הקרונאט, מופיעות שם יציעות מסעירות כמו לחם דוריטוס, חטיף טוויקס בטעם ג'ינג'רברד והמבורגר שהלחמניות שלו עשויות מאטריות ראמן. בכלל, הנציגות הנדיבה של ההמבורגרים ברשימה מוכיחה שטרנדים כאלה או אחרים לא יכולים לקרות מבלי להציע וריאציה כלשהי למנה האמריקאית האהובה בכל הזמנים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מסעדת אל בולי. GettyImages
מסעדת אל בולי ז"ל/GettyImages

אנציקלופדיית האוכל של אל בולי

העובדה שהשף פראן אדרייה ממסעדת אל בולי המפורסמת עתיד להשיק בקרוב אנציקלופדיית אוכל אינטרנטית מרהיבה בשם Bullipedia אינה חדשה. השבוע עם זאת, פורסם וידיאו אינטראקטיבי מקדים שרומז כיצד ייראה הפלא הזה, שבוודאי יגרור אליו פודיז רבים מרחבי העולם. מדובר מעין תוכנה שמדגימה בוויזואליזציה את תהליך יצירת המתכונים באל בולי. אנחנו יכולים לבחור חומר גלם מרשימה מוצעת והוידיאו ממחיש לנו את חשיבותו במתכוני המסעדה (חומרי גלם גדולים יותר הם כאלה שמשתמשים בהם יותר במתכוני המסעדה- כמו למשל שמן זית). בהמשך ניתן לראות אילו חומרי גלם שולבו עם אילו ועוד. מרתק.

קרונאט – קרואסון ודונאט. ShutterStock
מתי ישלחו גם אלינו?/ShutterStock

משלוחי קרונאט בכל רחבי ארה"ב

כן. שוב הקרונאט. דומיניק אנסל השף קונדיטור שיצר את התופעה לא מראה סימני עצירה וכך גם הביקוש לקינוח שלו. כעת, כדי להשביע את רעבונם הבלתי פוסק של האמריקאים לגוש הבצק המטוגן והסקסי, השיק אנסל שרות חדש במסגרתו ניתן יהיה לקבל משלוחים של קרונאט טרי לכל רחבי ארה"ב (כמות ההזמנה עדיין מוגבלת לזוג קרונאטים ללקוח בלבד). אנסל השיק את השירות יחד עם חברת Goldbely.com במטרה לענות על הביקוש לבליסת הקרואסון דונאט שדובר עליו כה רבות, גם מחוץ לניו יורק. במשך חודשים עבדו אנסל וחברת השליחויות על מנת לפתח טכניקת משלוח במהלכה טעם הקרונאט ומרקמו לא יפגמו. השיטה שנבחרה: הקפאה במכת קור עוצמתית, לאחר האפייה. אנסל ציין שהרעיון לשלוח את הקרונאט ברחבי אמריקה נולד לאחר ששמע כי רבים מהצרכנים מטיסים את הקרונאטס לבני משפחתם, לאחר רכישתם במאפייה שלו. המחיר אגב, זהה בדיוק למחיר הקרונאט במאפייה: 5 דולרים ליחידה, ללא עלות נוספת של משלוח. שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully