וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: הפלאפל של מלכה עטון

17.12.2013 / 8:30

המונית קופצת לבאר שבע כדי לטעום מהפלאפל המעולה של מלכה עטון, שמתובל היטב ומגיע עם סלט חריף ותוספות של צ'יפס וחציל מטוגן. את כל האושר הזה משלימה הטרופית

אם אי פעם היה סיכוי שאלך לאוניברסיטה, הייתי בוחר בקלות את אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע היפה. בבואך מתל אביב לתוך הבירה הדרומית מתחילים להבין שמדובר בעיר עם הקשר לימודי הדוק. אפשר אפילו לזהות דגלי גאווה בכניסה, כמו באים להודיע שהגענו למעוז מודרני ומקבל, סביבה המכילה את כולם באמצע שומקום.

בכל שעות היום אפשר לזהות זרימה בלתי פוסקת של צעירים נמרצים הממהרים לאוניברסיטה הענקית שבכניסה לעיר. אני חייב להודות שאני מקנא בהם מעט. על אותן שנים ראשונות שאתה מתחיל לדמיין שאתה באמת אדון לעצמך, עסוק לגמרי בלמידה ושקידה, נהנה מרגעים אחרונים של חופש מדומה, לפני הכניסה לחיים האמיתיים והמפחידים שמחכים לך במציאות.

בינינו, אפשר להגיד בשקט, כל הסטודנטים היום ממומנים על ידי ההורים. אותם גורמים בוגרים שנושאים על גבם את עול המימון של הדור הבא, משחקי צמצום הפכו לחלק חשוב בחיינו, אתה עסוק כל הזמן בלקצץ את ההוצאות. לא סתם נפתחו כל כך הרבה מקומות זולים מסביב לאוניברסיטת בן גוריון, סטודנטים היום חיים על תקציב מתוחזק, לא מוציאים את מה שאין בארנק. מידת הבגרות נמדדת היום במספר שיחות החילוץ שאתה מבצע להורים, גם אני מכין את עצמי לעתיד ילדי, חוסך למענם כל שקל, אני לא רוצה שילדי יעבדו קשה כמוני, שאיפה מקובלת ורצויה.

פלאפל עטון באר שבע. קובי רובין
תמורה מלאה לכל שקל/קובי רובין

ולכן אני מביא לתשומת ליבכם את הפלאפל של מלכה, בוטקה קטן וצנוע, לא יותר מכך. מקום פצפון עם צוות מצומצם שנותן תמורה מלאה לכל שקל. את הרעיון הגה יניב, הבן של מלכה, שהצליח ליצור פלאפל טעים ומיוחד בזכות תערובת סודית מעולה עם תוספות משובחות ורבות.

רחוב רינגלבלום מתעקל לו לתוך ו' הישנה, פתאום זיהיתי הרבה אנשים עומדים מול הבוטקה. כשעמדתי לחנות מישהו הזהיר אותי מהפקחים שאורבים בכול פינה, אז הפקדתי את המונית בחנייה מוסדרת בודק את האיזיפארק ארבע פעמים. ניגשתי למקום רק בשביל לגלות שיש את כל התוספות האפשריות, מעבר לסלטים הרגילים: קערית צ'יפס מדושנת, למה להפריע לכדורים בפיתה, יש גם פיסות חציל זעירות מצופות קמח מטוגנות. אז מי אומר לא לאושר צרוף? מלכה עטון, טוניסאית גאה, לא יכלה שלא להציע גם סלט משאייה (על הדרך דיברנו על הבדלי ההגייה של המילה הזאת). את הסלט עצמו היא מכינה באופן יותר ידידותי לאכלן הפוטנציאלי, זה חריף רק במידה נסבלת, אתם חייבים לשים את הסלט הזה בפיתה, הוא רק מוסיף. מלכה מסדרת הפיתה בעדינות, הכדורים לא מפסיקים לזרום, מנה עולה 8 שקלים בלבד, עם טרופית 10 שקלים. אל תגידו לי שעכשיו התחלתם להיות מחושבים? ברור שלקחתי עם טרופית.


הפלאפל של מלכה עטון. רחוב רינגלבלום 2 באר שבע, שכונת ו' הישנה. מלכה 054-5244746. שעות פתיחה: א'-ה' 10:30-19:00. כשר, רבנות באר שבע.

חומוס גרוע בלוינסקי
לכל הטורים של אוכל רחוב

פלאפל עטון באר שבע. קובי רובין
בוטקה פלאפל קטן וצנוע/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully