וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הסופית של מאסטר שף 2014

רשימת המתמודדים הסופית של מאסטר שף ננעלה - זמן לערוך היכרות ראשונית עם המתמודדים והמנה המייצגת של כל אחד מהם

מתוך המספר העצום של המתמודדים שהגיעו העונה למיוני התכנית מאסטר שף והשתוקקו שמיכל אנסקי ויונתן רושפלד ילקקו אצבעות מהמנה שלהם, נבחרו 15 שהצליחו להשתחל לרשימה הסופית. את הנבחרת המאושרת הזאת פגשנו באירוע השקה במסעדת הסלון של השף אייל שני בתל אביב. מלבד הצגתו של השף חיים כהן את סיפור חייו (המרגש, ברור שהמרגש) של כל משתתף, זכינו באותו מאורע גם לטעום מנות מייצגות מידיהם של המתמודדים, הפעם בלי תיווך של מסך הטלוויזיה. אז הנה רשימת המתמודדים הסופיים:

מאסטר שף נבחרת. רועי ברקוביץ,
חברי הנבחרת הסופית/רועי ברקוביץ

איתן סלומון (30), בן קיבוץ עברון, שחי בקליפורניה החל מגיל 21 ושאב את הידע שלו בבישול משם. מתגורר כיום בתל אביב ומתחרה בתכנית בין היתר גם באחותו ליאור על תואר הבשלן הטוב ביותר במשפחה.

ליאור סלומון (25), אחות של איתן, גננת, גם היא מקיבוץ עברון. בהמשך לקו האפייה שפתחה באודישנים, סלומון הגישה באירוע ההשקה עוגה גדולה שדמתה לעוגת הסנדוויץ' שלה שהמיסה את השופטים, אך הייתה הפעם עוגה מתוקה.

אשר לוי (38), מהנדס תוכנה חיפאי שהחלום שלו הוא לפתוח מסעדה. חוץ מזה הוא גם האח של אילנית לוי. אשר הגיע להשקה אחרי שקיים את הבטחתו לאמא שלו מהאודישנים וגזר את שיערו הארוך.

סרנדה דילבסקי (31) מראשון לציון. סרנדה עלתה לארץ לפני 14 שנה בעקבות האהבה. לאירוע היא הכינה לחם הודי מיוחד עם ראיטה מלפפונים וצ'אטני עגבניות חריף.

נבחרת מאסטר שף. ריטה גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
העוגה של ליאור סלומון, הפעם מתוקה/מערכת וואלה! NEWS, ריטה גולדשטיין

עידו קרוננברג (54) מסביון. חובב מסעדות מושבע, עוסק בתחום הדלק והגיע לאירוע ההשקה עם כובע בוקרים כדי להצדיק את סטיגמת ה"גבר גבר" שדבקה בו.

מורן ששה (30) מחולון, בשלנית צעירה שמאמינה שהסירים על הגז הם סמל לבית חם ומשפחתיות. ששה מנהלת ביום יום מכון יופי ובבית היא בלבוסטה שהכינה להשקה קוסקוס מתקתק עם חציל ממולא בשר.

ג'וש סטיל (29), רב ירושלמי חייכן שעלה ארצה מאנגליה וחולם לבשל אוכל גורמה כשר. סטיל חזר בתשובה בגיל צעיר והוא בעל תארים אקדמיים בהיסטוריה, חינוך וכלכלה.

נוף עתאמנה-אסמעיל (32), מבאקה אל גרביה, דוקטור למיקרוביולוגיה שלמדה לבשל מסבתא שלה והכינה להשקה קינוח יפיפה ואותנטי בשם לילות ביירות.

לארי סוסמן (53), מפרדסיה איש הייטק שטייל המון בעולם ועלה ארצה מדרום אפריקה. להשקה הכין סירות מעלי אנדיב ממולאות בעוף אסיאתי עם פטריות שינוקי.

נבחרת מאסטר שף. ריטה גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
הקינוח של ג'וש לצד הקינוח של נוף, מה נראה יותר טעים?/מערכת וואלה! NEWS, ריטה גולדשטיין

מסרט וולדמיכאל (42) מרשפון, בשלנית אוכל אתיופי שעלתה ארצה לפני 5 שנים והיא מהנדסת בניין במקצועה. הביאה עמה לאירוע אינג'רה חמצמצה ומטבלים אתיופיים מיוחדים.

שלמה עזרן (42) מבית חנן, אמן ולו 9 אחים ואחיות. האודישן של עזרן זכור במיוחד בגלל הוויכוח הקולני בינו ובין השופט רושפלד, אשר באירוע ההשקה בלע את הכובע בהקשר להצהרותיו לגבי עזרן ואמר שהשנה ההימורים לגבי המנצחים מתחלפים כל הזמן, כמו במרוץ סוסים שלא נגמר.

צילה עופר (67), פנסיונרית חריפה ודומיננטית שבזמנה הפנוי מחפשת אהבה. בין התבדחות להתבדחות הכינה עופר באירוע ההשקה מאפה עם בשר וצעקה על כולנו שלא נשכח לזלף עליו גם טחינה.

שי טובול (40) מעצב אופנה מתל אביב שמתחזק נוכחות דומיננטית במטבח בעקבות בן זוגו והילד המשותף שלהם.

ריקי סוויסה (55) מאשדוד, נשואה פלוס 3 וסבתא במשרה מלאה. לאירוע, הכינה סוויסה תבשיל מוח בלחם וקינוח של בקלאוות מגוונות אותם היא חילקה בהתרוצצות בין כל האורחים.

נבחרת מאסטר שף. ריטה גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
אוכל אתיופי צבעוני/מערכת וואלה! NEWS, ריטה גולדשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully