וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הלזניה ששוברת את הכללים

27.1.2014 / 14:39

האם הוספה אינטנסיבית של מלח מעניקה לאצה טעם של ים? יש דבר כזה, לזניה קפואה וטעימה? ולמה לכנות בשם צ'יפס מוצר בלי טיגון ומלח

לזניה עגבניות של טבעול. יוסי סאליס,
לזניה עגבניות של טבעול/יוסי סאליס

לזניה עגבניות מוצרלה של טבעול

לזניה ב-2 טעמים: עגבניות ומוצרלה ולזניה תרד וגבינות משכבות עלי לזניה מחיטת דורום ומגבינות, עשירות בירקות וברוטב בשמל. ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 שקלים ל- 600 גרם.

שולפים מזלגות: לפי הכתוב על האריזה הלזניות מגיעות קפואות במגשית למטרת חימום בשיטת "חמם והגש". מה ששכחו לציין זה שבין ה"חמם" הזריז לבין ה"הגש" חולפות 40 דקות שלמות, זמן שבמהלכו אפשר לטרוח ולאפות לזניה טרייה מאפס. עם זאת, אחרי 40 דקות, ייאמר לזכות הלזניה, היא באמת נראית כמו דוגמנית מפתה. אבל, נעיצת מזלג חשפה פספוס. הבצק אמנם חביב אבל רוטב העגבניות מחריב כל חלקה טובה ומלא בטעמי לוואי. גבינת המוצרלה שמטבעה חסרת טעם, ממש אנמית כאן. בסיום הארוחה נותר טעם לוואי עז בפה.

כדורוני שניצל של מאמא עוף. צילום :ארז בן שחר,
כדורוני שניצל של מאמא עוף/צילום :ארז בן שחר

כדורוני שניצל של מאמא עוף

כדורוני שניצל קטנים ופריכים בשלושה סוגי ציפויים: כדורוני שניצל צ'יפס; כדורוני שניצל תירס; כדורוני שניצל שומשום.

מחיר מומלץ לצרכן: לאריזת 500 גרם: 27.90-29.90 שקלים.

שולפים מזלגות: אם כבר אוכל אינסטנט לילדים, זה פתרון מעולה. אפינו את כדורי העוף עם התירס בתנור והם יצאו ממש פריכים מבחוץ ועשויים היטב בפנים. בגלל שהם כל כך קטנים, אין תחושה שאוכלים את הדבר הכי תעשייתי בעולם, אלא זה מרגיש כמו נשנוש עסיסי. המינון של התירס היה נדיב ונטול טעמי לוואי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט אצות של חברת סיקורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלט אצות של חברת סיקורה

סיקורה (Seakura), חברה ישראלית לגידול אצות ים אורגניות, משיקה אצה טריה ארוזה וסדרת סלטי אצות: סלט אצות טרי בסגנון צפון אפריקאי עם בורגול, עדשים שחורים, אצה אדומה (גרצילריה) בצל וחמוציות ברוטב שמן ולימון; סלט אצות אסייתי טרי בשילוב אטריות (נודלס), חסת ים אורגנית טריה, פטריות סיניות שחורות ושומשום ברוטב סויה וג'ינג'ר. הסלטים נמכרים בסניפי עדן טבע מרקט.

מחיר מומלץ לצרכן: 19 שקלים לסלט, 18 שקלים לחסת הים.

שולפים מזלגות: חסידי הבריאות שבינינו התלהבו מהרעיון וששו לנסות אבל היה מאכזב לגלות שהסלטים יכולים להחזיק מעמד כמה ימים טובים בזכות שני אויביו הגדולים של האלמנט הבריאותי - מלח וסוכר. סלט הבורגול היה טעים אבל סבל מעודף מתיקות. הסלט האסייתי הלהיב אותנו ויכול לשמש פתרון חביב כשאין כח לחתוך סלט אם כי גם כאן בלט טעם מלוח מטריד. אצת הים כבר הגדישה את הסאה והתפוצצה מטעמי מלח. לא מליחות עדינה של ים, אלא מלח תעשייתי שנועד לשמר באגרסיביות.

יוגורט גרנולה דנונה. צילום: שלומי ארביב,
יוגורט גרנולה דנונה/צילום: שלומי ארביב

יוגורט דנונה בוקר טוב בטעם גרנולה

יוגורט דנונה בטעם וניל עם תוספת בצד של גרנולה ופירות אדומים.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.58 שקלים.

שולפים מזלגות: מוצר מעולה. הגרנולה טרייה, מתפצחת בפה ומגיעה בכמות נדיבה בניגוד למה שנהוג לתת לצרכן במארזים מסוג זה. היוגורט עצמו איכותי, טעם הווניל עדין מאד, וזה אשכרה נותן תחושה שזה בריא, מזין וגם טעים.

יוגורט יופלה תות. צילום: הדמיה,
יוגורט יופלה תות/צילום: הדמיה

יופלה REAL בתוספת תות

יופלה REAL מתרחבים עם טעם חדש: יוגורט קרמי בתוספת תות.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.99 גרם לגביע.

שולפים מזלגות: מרקם קרמי וטעים, עם צ'אנקס יפים של תות איכותי שמתפצפץ בפה. .יש אלף דרכים לאכול את היוגורט הזה, ממש כמו מלקי. אפשר לערבב אפשר להשאיר את השכבות, אפשר לטעום מכל שכבה ולהנדס את הביס. בקיצור – לשחק עם האוכל כמו שאנחנו אוהבים.

חטיף קריספי. צילום: סטודיו אסם,
חטיף קריספי/צילום: סטודיו אסם

קריספי צ'יפס של אסם

חטיפי קרקר קריספי אפויים בתנור ומגיעים בשלושה טעמים:
חטיפי קרקר נפוחים בטעם שמנת בצל; קריספי מיני גריסיני – חטיפי קרקר מאורכים עם שומשום וקצח; צ'יפס - חטיפי קרקר עם תפוח אדמה

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים ליחידה של 60 גרם.

שולפים מזלגות: הקריספי צ'יפס היה טעים קראנצ'י וכיפי לנשנוש. מה שכן, המושחתים שבטועמים טענו, ובצדק, השם צ'יפס מטעה כאן מאוד. זה אולי נראה כמו תפוצ'יפס עבה מאוד, אבל מה בין צ'יפס למוצר הזה, נטול המלח או כל אלמנט של טיגון. הציפייה מייצרת אכזבה מסוימת. דווקא הטועמים שבאו בלי ציפיות אהבו את הקרנצ'יות ואת זה שהוא נטול שמנוניות, ונהנו לנשנש עם גבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully