וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות חדשות לשף סטפן ולאביב משה בת"א

לרגל שבוע האוכל הצרפתי בישלו השף סטפן ואביב משה ארוחת גורמה משותפת וחשפו: בתקופה הקרובה יפתח כל אחד מהם מסעדה חדשה בתל אביב

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט, בימוי: גיא גורן

המפגש האחרון בין השף סטפן ושף אביב משה התקיים בשנת 2009, אז התחרו ראש בראש בתכנית הריאליטי הקולינרית קרב סכינים. כעת, חמש שנים אחרי ומי יודע כמה תכניות ריאליטי בישול חדשות שצצו על המרקע, נפגשו השניים לבשל אחד עם השני בארוחה שהתקיימה במסעדת מסה, במסגרת שבוע האוכל הצרפתי שיסתיים מחר. על אף שמשה אינו דובר צרפתית, השניים תקשרו ויצרו את המנות שהגישו בעיקר על ידי שפה קולינרית והבנה הדדית לא מילולית במטבח.

את המוטיבציה של סטפן פרואדוו לשוב פעם אחר פעם לישראל מצדיק השף בחיבה שלו לאנשים כאן, הקהל החם, לעומת הצרפתים שעל פיו יכולים להיות מתנשאים לעתים. סטפן התחבר לישראל עד כי כך שבקיץ הקרוב הוא עתיד לפתוח בתל אביב מיזם קולינרי חדש, במסגרתו יארח שפים ברמה הגבוהה ביותר מישראל ומהעולם ויבשל עמם. בכל שבוע תערוך אותה מסעדה מתוכננת מספר ארוחות במסגרתן יבשל סטפן עם השף האורח ובשבוע שלאחר מכן יתחלף השף האורח ועמו התפריט.

אם כך, מסתבר ששף סטפן יבלה לא מעט מזמנו הקרוב בישראל בתכנון המיזם החדשני והוא לא היחיד שהודיע אמש על כוונתו לפתוח מסעדה חדשה בתל אביב, אלא גם השף אביב משה נידב מידע על מסעדה חדשה שיפתח ממש בקרוב. בינתיים, לפני שזוג השפים שוב יתחרו זה בזה עם המסעדות החדשות שלהם, הם הגישו יחדיו מנות כמו ברולה כבד אווז עם בריוש ומקרון טונקה; פילה לוקוס בקרם וניל וסלרי ועוד.

במסגרת שבוע המטבח הצרפתי בישראל התארחו בארץ שפים נוספים מלבד סטפן כדוגמת שף כריסטופר האש שמבשל במסעדה מכוכבת וקיים ארוחה בהוטל מונטיפיורי בתל אביב; ז'אן-איב בורדייה- מומחה לחמאה ואמן גבינות שבישל במסעדת פאסטל במוזיאון תל אביב; שף דידייה אדון שערך ארוחה מיוחדת בביסטרו וניה החדש בחיפה ועוד.

לפרטים נוספים על האירועים של שבוע המטבח הצרפתי בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully