וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: פסטה טריה שנראית כמו מנת קרב

24.2.2014 / 12:54

ארוחה מוכנה של פסטה טריה משומן, הטריק שאמור להוציא לכם עוגת שמרים חמה מהתנור וגרנולה אלגנטית בלי סוכר. כל מה שחדש על המדף בסופר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה של וילי פוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטה מיה, ויליפוד

חברת ויליפוד, החלה לייבא את Pasta Mia- ארוחות מוכנות של פסטה טרייה במגוון רטבים, המוכנות לאכילה לאחר חימום במיקרוגל למשך כ-60 שניות (בהתאם לעוצמת המכשיר). טעמים: נפוליטנה- פסטה פנה ברוטב עגבניות; פרימוורה- פסטה פנה ברוטב עגבניות וחצילים; ים תיכונית- פסטה פנה עם שמן זית בתוספת עגבניות וזיתים.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים (מחיר היכרות).

שולפים מזלגות: לאחר חימום במיקרוגל נראתה פסטה פרימוורה סמרטוטית כמו מנת קרב של חיילים איטלקים. המרקם היה גושי, ג'לי ומזיע משומן. בלשון המעטה - זה לא נראה מפתה ונדמה שהמנה עברה בישול יתר. המצער מכל – היה חסר מלח שיטשטש את העקבות כנהוג במזונות מסוג זה, מה שגרם להעדרותו של המימד הטראשי הנדרש. מומלץ רק ללסטודנטים בעת צרה.

עוגת הבית שמרים של אסם. סטודיו אוסם,
עוגת שמרים חמה/סטודיו אוסם

עוגת הבית שמרים שמוכנה תוך 7 דקות

עוגות שמרים לאפייה בתנור בטעם קפה ובטעם שוקולד שמוכנה תוך 7 דקות.

מחיר מומלץ לצרכן: 14-18 שקלים לעוגה במשקל 340 גרם.

שולפים מזלגות: מי שהגה את המוצר ידע את הסוד הכי עתיק בהיסטוריה של עולם העוגות: אי אפשר לעמוד בפני עוגת שמרים חמה שיצאה זה עתה מהתנור ופרנסי אסם פשוט תיעלו את הפטנט לעוגת הבית. אפיית העוגה לפי ההוראות חושפת כי אין פה בשורה, זו אותה גברת בשינוי אדרת - אריזה אחרת של אותה עוגת שמרים מוכרת שנאפתה למחצה ויצאה 7 דקות לפני הזמן מהתנור במפעל החברה. למעט העובדה הזאת - אין כאן שום בשורה. באותה מידה אפשר לחמם גם את עוגת הבית הרגילה בתנור ולחכות דקה ולא שבע דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסטיק מאסט חדש תפוז ותות. סטודיו שטראוס,
מסטיקים חדשים של מאסט/סטודיו שטראוס

מסטיק בטעם תפוז

טעמים פירותיים חדשים למסטיק Must - טעמי תות ותפוז במהדורה מוגבלת.

Muמחיר מומלץ לצרכן- 4.46 שקלים לאריזה 28 גרם

שולפים מזלגות: בביס הראשון זה נראה מבטיח אבל בהמשך התפשט בחלל הפה טעם חמצמץ של לימון תעשייתי, טעם מאוד מוזר. אף שכתוב במפורש על האריזה שאין כאן סוכר, זה הזכיר לנו מסטיק של פעם, שהוטבל באמבט עתיר גושי סוכר שמתפצפץ בפה בצורה מטרידה בכל ביס.

גרנולה טוסו. צילום: ירון וינברג,
גרנולה בלי סוכר/צילום: ירון וינברג

גרנולה ללא סוכר

המותג טוסו משיק גרנולה תפוחי עץ ואגוזי לוז ללא תוספת סוכר .

מחיר מומלץ לצרכן: 19.99 שקלים לאריזת 375 גרם.


שולפים מזלגות: זה אמנם לא נראה מפתה כמו בתמונה (אולי די עם האוכמניות הטריות שעושות פלאים לפריים אבל בפועל אין להשיג בישראל) אבל מדובר בגרנולה טובה. היא טריה מאוד, פריכה, ולא מתוקה מדי בניגוד לווריאציות ממותקות להחריד שמציפות את השוק. התפוח נחמד ומהווה ממש הפתעה, חבל שהוא מגיח להופעות אורח בודדות. מה שכן, אנחנו רגילים להרפתקאות בגרנולה שלנו עם בלאגן של מרכיבים, וכאן ההרפתקה מינורית, היינו שמחים אם היה מעט יותר גיוון במרכיבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שושים בטעם קרמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שושים עם קרם בטעם קרמל

שושים קרמל - חטיף בוטנים במילוי קרם בטעם קרמל של עלית.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.60 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: חטיף תירס שמזכיר במראה במבה במילוי נוגט. לפני שהכנסנו פירור לפה, כבר הצהירו כל הטועמים שהוא מפיץ ריח רע. למרות הריח, הטעם טוב וממכר. החטיף הזה קרנצ'י ביחס לבמבה הנימוחה, ובעל טעם מוצלח של תירס ולא של בוטנים. יחד עם זאת, המילוי היה דל והיינו רוצים לראות יותר נוגט בחטיף.

ממרחי ירקות של אוליביה. יוליה זובריצקי,
ממרח ירקות של אוליבייה/יוליה זובריצקי

ממרח כרובית של אוליבייה

אוליביה משיקה שלושה ממרחי ירקות: כרובית, גזר מרוקאי וקרם חצילים.

מחיר מומלץ לצרכן 13.5 שקלים לאריזת 180 גרם.

שולפים מזלגות: הכרובית המסכנה פוצצה בטעמי לוואי תעשייתיים, שמקורם וודאי במכלול חומרים משמרים שהאפילו על טעמה העדין הטבעי. הממרח היה תפל, אבל גם בתפלות הורגשה חוסר נעימות בפה. אם כבר אנחנו מעדיפים לבשל כרובית ולטחון למרק בעצמנו. אולי מדובר בעוד קצת טירחה במטבח אבל לא נרגיש פראיירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully