וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים: מבחן הטעימה הגדול לאוזני המן 2014

5.3.2014 / 13:04

פריכות, מתפוררות, מתוקות מלוחות וטבעוניות . חברי מערכת וואלה! אוכל זללו אינספור משולשי בצק כדי לקבוע איפה תמצאו את אוזני ההמן הטובות ביותר

קטנות, גדולות, מתוקות ומלוחות - הארץ מתמלאת אוזני המן מצפון ועד דרום לקראת פורים. 23 מאפיות מרחבי הארץ השתתפו במבחן הטעימה השנתי של מערכת וואלה! אוכל, האביסו את חברי המערכת באלפי קלוריות, וזכו לדירוג מ-1 עד 10, על הבצק והמילוי, טעם ומרקם. התוצאות לפניכם.

המעולות: ביסקוטי

ביסקוטי הוא פטיסרי צרפתי בבני ברק, בבעלות אמיר פורת והשף-קונדיטורית האיטלקייה רוסלה יונה. מייצר מאות סוגים של מוצרים שונים בהם קישים, פוקצ'ות ועוד.

בקולקציה: אזני המן במילוי תמרים, אגוזים ותבלינים; במילוי פרג והדרים; מילוי שוקולד בלגי מריר; אזני מילוי חלבה, טחינה ופיסטוקים (מארזים של 300 גרם במחיר של 36 שקלים).

שולפים מזלגות: בצק פריך מושלם. מילוי השוקולד עדין, נימוח, מתקתק ולא מתוחכם מדי. יש בו גושי שוקולד טובים, וממכרים. פרג הדרים - פרג טרי ברעננות עדינה, עם טעם משובח של הדרים ברקע. מלית עדינה ונהדרת.

ציון: 10.

להשיג ב: הירקון 67 א.ת. בני ברק. 03-5704015/8

המעולות: מאפיית לחמים

לחמים היא מאפייה, קונדיטוריה ואספרסו בר של השף קונדיטור אורי שפט. לרשת המתמחה באפייה בסגנון צרפתי מספר חנויות ברחבי תל אביב.

בקולקציה: פרג ; קרם שוקולד; קרם פטיסייר וניל ושברי שוקולד; תמרים ואגוזים; כובע נפוליאון במילוי כדור מרציפן (4.5 שקלים ליחידה, 120 שקלים לק"ג), מלוחות במילוי תפוחי אדמה בעשבי תיבול; בטטות מקורמלות, גבינת פטה ואגוזי מלך (6 שקלים ליחידה, 155 שקלים לק"ג); ללא סוכר מבצק כוסמין (4.5 שקלים ליחידה, 120 שקלים לק"ג).

שולפים מזלגות: בצק מוצלח ומאוד פריך, כמו עוגיית חמאה מושלמת שהתחפשה לאוזן המן. יש איזון מעולה בין בצק למילוי. מילוי הפרג טרי מאוד ועשיר, נימוח ונמס בפה. המרציפן חלומי וממכר, במתיקות הנכונה וכבש גם את מי שלא אוהב מרציפן.

ציון: 10

להשיג ברחוב החשמונאים 99 ת"א. 03-5618111; שוק האיכרים המקורה, האנגר 12 נמל ת"א; שוק הכרמל, הכרמל 11 ת"א.

כך תכינו בעצמכם את אוזני ההמן המושלמות של לחמים

המעולים: ארקפה

רשת בתי קפה וקונדיטוריה בכל הארץ, הפועלת מעל 15 שנה.

בקולקציה: אגוזים וצימוקים, פצפוצי שוקולד וקרם פטיסייר, פרג ותפוחי עץ (39 שקלים למארז, 11 שקלים ל-3 יחידות).

שולפים מזלגות: הבצק דק, עדין, חמאתי וקרמלי ויחס אידיאלי בין מילוי לבצק. קרם פטיסייר – המילוי נדיב ומענג, הברקה מוצלחת ומקורית, כמו מאפה מושקע מקונדיטוריה. מילוי שוקולד הצטיין בזכות השוקולד המריר האיכותי.

ציון: 10

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הטובים: דודו אוטמזגין

דודו אוטמזגין התמחה במיטב בתי הספר לאפייה בצרפת, הונגריה ובלגיה. כיום בבעלותו קונדיטוריה בעלת מספר סניפים ברחבי הארץ.

בקולקציה: אוזני המן משני סוגי בצקים פריך ושמרים. בין המילויים: פרג; שוקולד; אגוזים ;ריקוטה; ריבת שזיפים (קופסת אוזני המן במשקל 350 גרם במחיר 35 שקלים).

ציון: 9

שולפים מזלגות: ריקוטה - כמו עוגת גבינה מעולה, אבל שימוש בבצק שמרים עסיסי הוא קצת רמאות. אגוזים – מילוי במרקם מסטיקי מעולה, קראנצ'י וכיפי, שנפגם רק מהכיסוי המיותר בכמויות מטרידות של אבקת סוכר מחניקה ומלכלכת. הבצק חמאתי במידה הנכונה ואהבנו שהאוזן קומפקטית בגודל של ביס וחצי.

להשיג ב: סניפי הקונדיטוריה

הטובים: בראון

קפה-ביסטרו תל אביבי המתמחה באפייה.

בקולקציה: אוזני המן העשויים מבצק שקדים פריך ובמילוי פרג, אגוזי מלך, קרם חלבה ובמילוי חמאת בוטנים (16 שקלים עבור 100 גרם, 42 שקלים לאריזת 300 גרם).

שולפים מזלגות: בצק חמוד וחמאתי, מעט מחניק ובצקי. מילוי האגוזים לא מספיק מורגש, אנמי מדי. חמאת בוטנים –הבצק מכביד וסתמי אבל המילוי פגז. יציאה טובה שהיא לא פחות משיחוק.

ציון:8.5

להשיג ב: בראון. ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 057-9344955

הטובים: מיקי שמו

רשת שהוקמה לפני קרוב ל-20 שנה ולה מספר סניפים ברחבי הארץ. ברשת נמכרים מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, טארטים, קינוחים מאפים אישיים ועוד, מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

בקולקציה: בצק פריך במילוי פרג, אגוזים, תמר מג'הול, שוקולד, מייפל ופקאן, מרנג וברנדי, שזיפים ביין ומרציפן; בצק שמרים במילוי פרג, אגוזים, ריקוטה וצימוקים, קרם פטיסייר ושוקוצ'יפס; בצק ללא סוכר במילוי פרג או אגוזים; מלוחים במילוי בטטה או פסטו וגבינה (32-39 שקלים למארז).

שולפים מזלגות: אוזני המן פרג – מזכיר אוזני המן של סבתא בניחוח חמאתי. גודל כיפי שמתאים לביס אחד, מילוי פרג טעים ביחס נכון לכמות. בצק שמרים במילוי ריקוטה וצימוקים – מריח כמו בריוש וטעם של עוגת גבינה נהדרת בתוך בצק של אוזני המן. הבצק מעולה, טרי ומפנק.

ציון:8.5

להשיג ב: סניפי הרשת

הטובים: קראסט עד הבית

מאפייה של האופה ירון בן הרוש, בוגר Lenotre ביה"ס הגבוה לקונדיטוריה בצרפת. במאפייה יוצר בן הרוש מוצרי איכות בעבודת יד שנשלחים עד הבית לפי הזמנה.

בקולקציה: פרג, שוקולד, תמרים, אגוזים וקפה מרציפן (30 שקלים למארז במשקל של כ- 270 גרם (12 יח'), כ-2.5 שקלים לאזן המן).

שולפים מזלגות: אגוזים ותמרים – מזכיר חרוסת. המילוי נדיב, הבצק טוב, פריך מלא חמאה איכותית אבל אם כבר שמים תמרים מתוקים, אל תוסיפו עוד כמויות סוכר למדורה. שוקולד –כמו בראוניז ממש מוצלחים ומשדרג את האוזן. עם כאן הבצק מאוד מוצלח.

ציון: 8.5

להשיג בקרסט עד הבית. לפרטים והזמנות

הטובים: דלאל

קונדיטוריה דלאל הצמודה למסעדת דלאל בנווה צדק , מציעה מבחר מאפים, עוגות ועוגיות, מעשה ידיו של הקונדיטור ענר צלאל.

בקולקציה: מלית פרג; מלית קרם שוקולד מובחר עם שוקולד; קרם פיסטוק ודובדבן אמרנה ; קרם שקדים ותמרים (3 שקלים ליחידה, מחיר לחבילה של 14 אזני המן 39 – שקלים).

שולפים מזלגות: בצק פריך משובח אך שמנוני, החמאה בו דומיננטית מדי ומפריעה לשאר הטעמים. מלית פיסטוק דובדבנים עשירה וטעימה אבל טעם החמאה בבצק בשילוב הכבדות של מחית הפיסטוק מעניקים אפטר טייסט לא נעים שמצפה את החך בשמנוניות. מילוי הפרג טרי איכותי, עשיר ונימוח.

ציון: 8.5

להשיג ב: דלאל הקונדיטוריה. רחוב כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. 03-5109292

לא רעים: בייקרי

מאפיית הבייקרי מספקת את העוגות והלחמים המפורסמים של מסעדות מקבוצת R2M : קופיבר, בראסרי, דליקטסן, קפה 12 והוטל מונטיפיורי, כולן בתל אביב.

בקולקציה: אוזני המן במילוי פרג (29 שקלים לקופסה; אוזני המן במילוי אגוזים 29 שקלים לקופסה; 3 שקלים ליחידה)

שולפים מזלגות: מילוי נדיב, בצק דק וניחוח חמאתי במיוחד. הבצק חמאתי, פריך מאוד, דקיק ולא מתוק. מילוי הפרג היה מעט יבשושי על אף שניתן בנדיבות. מילוי האגוזים היה טוב ומשמעותית מוצלח מהפרג, עשיר באגוזים טריים וקרנצ'יים.

ציון: 8

להשיג ב: יד חרוצים 13, תל אביב. 03-5371041; אבן גבירול 72, תל אביב. 03-6961050 .בייקרי דליקטסן. רחוב יהודה הלוי 81 תל אביב

לא רעים: נומילי

נומילי פטיסרי נפתחה בסוף 2010 בלב כפר סבא, בבעלות הקונדיטור דן קלי, המתמחה באמנות הפטיסרי הצרפתי. במקום מאפי בוקר מתוקים ומלוחים, קינוחים צרפתיים קלאסיים, עוגות, עוגיות, קישים ועוד.

בקולקציה: מרציפן; חלבה; פרג טחון; תמרים ושקדים גרוסים; אגוזי מלך ופקאן; שוקולד באוזן המן קקאו (32 שקלים לקופסה, 34 שקלים לאוזני המן ללא סוכר).

ציון: 8

שולפים מזלגות: אוזני המן טובות מאוד, הבצק פריך וכיפי . מרציפן טוב, עדין, בצק של פעם, פריך ולא חונק. ההפתעה הכי טובה שיכולה להיות במילוי של אוזן המן. אגוזים ללא סוכר מילוי מעולה, מתקתק במידה ולא מורגש העדרו של הסוכר. אהבנו.

להשיג ב: נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-7662616

טאטי

טאטי בוטיק פקטורי הוא חלק ממתחם טאטי לופט באזור התעשייה של יהוד המספק לחמים לחנויות רשת טאטי ולמסעדות. במקום נאפים מאפים, בריושים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, טארט פירות, עוגות גבינה, עוגיות קישים ועוד.

בקולקציה: אוזני המן במילוי גבינה מלוחה בתיבול אורגנו; קפה; פרג והדרים; אגוזים ותבלינים; גבינה מתוקה; פטיסייר שוקולד בלגי; תמרים (11 שקלים ל- 100 גרם).

שולפים מזלגות: מילוי קפה – בצק מעולה, ריח חזק מאוד של נס קפה והטעם של הקפה חלש מאוד, של אבקת קפה לא איכותית. אגוזים – מאד מתובל, מזכיר עוגיות תבלינים. מילוי עסיסי אבל בצק מאכזב - לא פריך דיו ורך מדי.

ציון: 7.5

להשיג ב: קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53, גבעתיים. Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד.03-5392500

קונדיטוריה שני

רשת קונדיטוריות, שנוסדה ב-1964 ורוב סניפיה נמצאים באזור הצפון.

בקולקציה: אוזני המן סופלה שוקולד; סופלה שוקולד בצק פריך קקאו; פיסטוק ודובדבני אמרנה; קרם לימון ואוכמניות; במילוי שקדים ושברי קקאו; פרג קלאסי; תמרים וסילאן; אגוזים ופיצוחים; שוקולד מופחת קלוריות וללא סוכר; פרג מופחת קלוריות ללא סוכר (36 שקלים לקופסה של כ-400 גרם).

שולפים מזלגות: סופלה שוקולד - בצק פריך ונימוח ומורגש טוויסט של לימון. חבל שהבצק עבה מדי. המילוי מתוק ועשיר ובאמת מזכיר סופלה שוקולד אבל משאיר טעם לוואי. פיסטוק ודובדבני אמרנה סה"כ איכותי אבל לא מתחבר עם הבצק שנחות ביחס למילוי, צריך לשדרג את הבצק כדי שזה יעבוד.

ציון: 7.5

להשיג ב: סניפי הרשת

יאמי

יוזמה שמעבירה מאכלים של בשלנים מנוסים לרעבים עצלנים. המנות של הבשלנים מגיעות עם משלוח עד הבית.

בקולקציה: אוזני המן מלוחות של קונדיטורית גילי מזור: כרישה בחמאה ויין לבן עם צימוקים וחמוציות וגבינת קשקבל; בטטה, טימין, אגוזי מלך קלויים קצוצים וגבינת עיזים (11.5 שקלים ל-100 גרם), הקונדיטורית בר שובל - אוזני המן טבעוניות בטעמי פרג ( 35 שקלים ל-300 גרם) ושוקולד פרג ( 40 שקלים ל-300 גרם).

שולפים מזלגות: בצק פריך של קיש בצורת אוזן המן. המילוי נחמד ומאוד טעים, אבל מדובר פה בארוחת צהריים שהעתיקה את מקום מושבה למשולש בצק. פרג טבעוני: הבצק מתפורר במרקם חולי והפרג ממש חסר טעם. לטבעונים זה אפקטיבי אבל לא מעבר לכך.

ציון: 7

להשיג באתר יאמי

לחם יין

לחם יין הוא בית קפה-מסעדה הממוקם בשכונת קרית סביונים שביהוד. התפריט כולל בשרים, פסטות, סלטים, סנדביצ'ים, עוגות, קינוחים ומנות נוספות


בקולקציה: אוזני המן במילוי פרג; במילוי שוקולד חלב; במילוי חלבה מעודנת; במילוי תמרים ואגוזי מלך (מארז 250 גרם 28 שקלים).

שולפים מזלגות: פרג - הבצק פריך מאד, יבש, וגדוש בחמאה שמתשלטת על טעם הפרג האנמי. הרבה יותר עוגיית חמאה דנית מאשר אוזן המן. גם בחלבה טעם הבצק משתלט ולא מרגישים את החלבה.

ציון: 7

להשיג ב: דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד. 03-6321793

מתוקה

רשת בתי קפה, קייטרינג וחנויות קונדיטוריה, המתמחה בתחום החלבי ופועלת באזור המרכז. במקום מכינים מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות בחושות וטארטים, כמו גם פטיפורים שונים.

בקולקציה: בצק זברה במילוי פאדג' שוקולד; זברה כתום במילוי קרם נוגט; זברה פיסטוק במילוי חמאת בוטנים; זברה קינמון במילוי אגוזים וטופי (32 שקלים למארז קטן, 59 שקלים לגדול) בצק פריך מנוקד בפרג במילוי פרג ; פריך קינמון במילוי תמרים ואגוזי מלך; פריך במילוי קרם חלבה; במילוי שוקולד השחר ועדשים (32 שקלים למארז קטן, 59 שקלים למארז גדול) בצק פריך ללא סוכר בטעמי פרג ושוקולד (35 שקלים).

שולפים מזלגות: תמרים ואגוזי מלך – לא מתוק מדי, השילוב של אגוזים ותמרים עובד כאן נהדר. הבצק חביב, אם כי מעט רטוב. יש יחס מצוין בין מלית לבצק, אבל הקינמון דומיננטי מדי. זברה שוקול פאדג' – טעים אבל הבצק במרקם חולי, מתפורר בפה ומצמיא. חבל שיש מעט מדי שוקולד שמסתתר ביותר מדי בצק.

ציון: 7

להשיג ב: סניפי הרשת.

מובינג בייקרי

בית מאפה בתל אביב, לצד בית קפה בעל שם זהה. במקום שלל מאפים, לחמים, עוגות ועוגיות.

בקולקציה: אזן המן קלאסית במילוי פרג; מילוי אגוזים בדבש מתובל בהל; שוקולד מתערובת של שוקולד חלב ומריר; אוזן המן מלוחה מקמח מלא במלית גבינות ופטריות (12 שקלים ל-100 גרם).

שולפים מזלגות: בינוני מינוס. חור גדול מדי בבצק ולא אלגנטי, הבצק לא פריך מספיק. אגוזים - מילוי טעים וקרנצ'י, חבל שעטוף בבצק לא מספק, קרם הפטיסייר מאוד הזכיר לנו מילקי וניל, אמנם מילקי לא רע, אבל עדיין - השם קרם פטיסייר קצת יותר מחייב.

ציון: 7

להשיג ב: מובינג בייקרי. דיזינגוף 308 תל אביב. 5441174- 03

בייקשופ

בית קפה ומאפייה שכונתית במגדלי תל אביב בנחלת יצחק בניחוח אירופאי. במקום נמכרים מגוון מאפים בהם קרואסון חמאה צרפתי, לחמי ארטיזן, מאפים טריים ותפריט חלבי כגון פסטות טריות, ארוחות בוקר ועוד.

בקולקציה: אוזני המן קלאסיות עם פרג וניחוח לימוני; במילוי שוקולד; ממרח תמרים; חלבה; מילוי שקדים מרציפן; פקאן מקורמל (12 שקלים ל - 100 גרם).

שולפים מזלגות: פרג: בצק נטול מתיקות וקצת תפל, מתפורר מדי במרקם חולי. מדי פעם יש צ'אנקס מיותרים של מלח. הפרג עצמו טרי וטעים למדי. תמרים מתוק מדי ובולט ברכות. הבצק מזכיר בייגלה, ממש הורס את החוויה. דווקא מי שלא אוהב אוזני המן נהנה מהבצק.

ציון: 7

להשיג ב: BAKESHOP. נחלת יצחק 18, תל אביב. 03-6910577

ברמן

מאפייה ירושלמית וותיקה שהוקמה בשנת 1875, והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מתמחים בייצור מגוון לחמים ומאפים תחת מותגים שונים,בכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ.

בקולקציה: אוזני המן מבצק פריך במילוי קרם שוקולד; במילוי תמרים ישראלים; אוזני המן מבצק פריך במילוי חלבה; במילוי פרג; בצק שמרים במילוי קרם שוקולד; במילוי קרם רוזמרי; במילוי פרג (42.90 שקלים לק"ג), פריך ללא סוכר במילוי אגוזים; ללא סוכר במילוי פרג (25.50 שקלים ל-300 גרם).

שולפים מזלגות: פרג כמו אוזני המן של פעם, המילוי רטוב אוזן המן קלאסית, קצת חסרת טעם אבל המילוי מוסיף. בגלל שזה מחניק, קשה לאכול יותר משני ביסים. מילוי החלבה היה מחניק ולא טעים. הבצק ממש קשה, מתפורר, ושובר שיניים.

ציון: 7

להשיג ב: רחוב בית הדפוס 26, גבעת שאול, ירושלים. רחוב אגריפס 42, ירושלים. רחוב רבי עקיבא 54, בני ברק.

שף טוגו

שף יואב בר, בעלי מיזם CHEF TO GO, מציע אוזני המן לפורים.

בקולקציה: אוזני המן מבצק שמרים במילויים מלוחים של בשר טלה, צנוברים, סילאן וראס אל חנות; פרגיות, בצל מקורמל, פטריות וכורכום; ירקות אפויים ועשבי תיבול; וסלמון, פסטו ולימון (8 שקלים ליחידה).

שולפים מזלגות: אוזני המן עם צנוברים ובשר ועם פרגיות וסילאן נטעמו. האוזניים טעימות מאוד אבל כארוחת צהריים ולא כאוזן המן. אלה למעשה מין כיסוני בשר שעוצבו לצורת אוזן המן ולכן ירד הציון.

ציון:7

לפרטים

רולדין

רולדין היא רשת קונדיטוריות הפועלת בכל הארץ, החל משנות ה-80.

בקולקציה: במילויים מלוחים: תרד וגבינות, ירקות כתומים וצ'ילי מתוק; בצק פריך שקדים במילויים מתוקים: מרציפן ופירות יער; פאדג' שוקולד; תמרים מג'הול ללא תוספת סוכר וללא קמח; תמרים מסאלה; פרג; דאבל שוקולד; אגוזים בקרמל ועוד (9.90 שקלים ל- 100 גר').

שולפים מזלגות: בצק: מעולה כעוגיה אבל כאוזן המן דק מדי ושומני. שוקולד בלגי- אם זה היה מבחן טעימה עיוור היינו אומרים שזה שוקולד השחר - לא נעים שעובדים עלייך עם הטייטל שוקולד בלגי. מילוי האגוזים כבר ברמה אחרת לגמרי, טעים, מפנק, צ'אנקי, לא מתוק מדי, אחלה אוזן המן. חבל שההבדלים בין הטעמים כל כך גדולים.

ציון: 7

להשיג ב: בסניפי הרשת ברחבי הארץ

אורן בקר

הקונדיטור אורן בקר השיק לאחרונה פטיסרי בוטיק חדש במתחם שרונה הכולל 3 מפלסים: קומת בוטיק, מסעדה, ומפלס בר לאונג'.

בקולקציה: אזני המן מבוססים על חמאה, ושקדים טחונים. במילויים: מלית פרג (עם ובלי סוכר); מילוי אגוזי מלך ופיסטוק; בצק על בסיס פיסטוקים טחונים במלית קרמל-טופי-מקדמיה; בצק שוקולד במלית שוקולד; אוזני המן לטבעונים במילוי שוקולד חרובים (99-180 שקלים).

שולפים מזלגות: פיסטוק: הבצק מריח נהדר אבל מרקמו קשה מדי, חסר טעם ורכיב החמאה דומיננטי. במילוי לא מרגישים בפיסטוק, הוא נדבק לשיניים ולא נעים לאכילה. אגוזים: מילוי שאמור להיות מתוק נוטה בצורה מחשידה לכיוון המלוח ומשאיר טעם לוואי לא נעים ושמנוני. כאן הבצק יותר מוצלח ויתרון נוסף הוא שהאוזן קטנה, קומפקטית ונוחה לנשנוש.

ציון: 6

להשיג ב: אורן בקר בוטיק. רחוב רב אלוף דוד אלעזר 24, תל אביב (גני שרונה). 03-6500773

טיב טעם

רשת הסופרמרקטים שלה סניפים ברחבי הארץ מציעה לקראת פורים מארזי אוזני המן.

בקולקציה: מגוון אוזני המן במילויים שונים כמו: חלבה, שוקולד אגוזים, פרג, תמרים ועוד ניתן לרכוש גם אוזני המן ללא תוספת סוכר (27.90 שקלים).

שולפים מזלגות: הבצק מתוק מדי. תמרים: כמו אוזני המן של המכולת עם קצת יותר חמאה, רק שהחמאה באה פתאום בגל אחרי כמה ביסים ומשאירה טעם מבאס בפה שלא עובר במהרה.

ציון :5

להשיג ב: סניפי הרשת

קפה גרג

קפה גרג היא רשת בתי קפה שחולשת על עשרות סניפים בכל רחבי הארץ ומתמחה בקפה, סלטים, סנדביצ'ים ומוצרי מאפה.

בקולקציה: אוזני המן מסורתיות וללא סוכר במילויים של אגוזי מלך, מילוי חלבה ושוקולד, מלבי ופיסטוק, תמרים ואגוזים ועוד.


שולפים מזלגות: הבצק מתוק להחריד וגם המילוי מתוק מדי, חונק ומשעמם. משאיר בפה אפטר טייסט של מתיקות. מילוי פרג –החזיר אותנו לארוחות בחדר האוכל של הצבא. חנק. לא מענג בשום צורה ולא מספיק טוב.

ציון: 5

להשיג ב: בסניפי הרשת

קונדיטוריה בריוש

על קפה קונדיטוריה בריוש מנצחת הקונדיטורית חגית שטרן שהתמחתה באפייה ובולונז'ורי בצרפת. במקום מבחר מאפים, לחמניות בריוש ועוגות צרפתיות כמו גם ארוחות בוקר, קישים וסלטים.

בקולקציה: אוזני המן מבצק בריוש או שמרים, במילוי תמרים, שוקולד איטלקי, אגוזים, פרג, גבינה וריבת חלב. מלוחים: גבינה בולגרית וחצילים, בטטה וגבינות, פטריות וגבינות, תרד וגבינות, פסטו וגבינת פטה ועוד (32 שקלים לקופסה).

שולפים מזלגות: שוקולד: לוק ביתי מדי וחובבני. המילוי המתוק להחריד, נדף ממנו ניחוח של ממרח שוקולד תעשייתי וגם טעמו זהה. טעמנו אוזן המן מלוחה מבצק שמרים במרקם יבש במיוחד. המילוי המלוח היה בלתי מזוהה, קצמני והדיף ריחות לא נעימים.

ציון: 5

להשיג ב:קונדיטוריה בריוש, רח' קק"ל 16, שכונת רסקו, נהריה. 0774260520

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully