וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט פטריקס: מבוא לוויסקי

אין תרוץ טוב מסנט פטריקס דיי להתחבר לשתיין הפנימי ולהתחיל לשתות וויסקי. רשמים אפופים באדי אלכוהול מתערוכת הוויסקי הראשונה בישראל

וויסקי לייב/צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן, בימוי: גיא גורן

בסרטים אמריקאיים, גיבורים מסוקסים אחזו מאז ותמיד בכוסית וויסקי טובה בעודם יושבים בתוגה על הבר. שתיין ישראלי ממוצע, לעומת זאת, מכיר את הוויסקי רק כצ'ייסר שצריך להוריד ומהר ונוטה להדיר את המשקה המפורסם מהכוס שלו לטובת יין, קאווה ובירה, וחבל שכך. סנט פטריקס דיי מהווה תרוץ אידיאלי להעשיר את ארון המשקאות ולעשות בונדינג עם אחד המשקות היותר סקסיים עלי אדמות.

כחלק מהנסיון לפתיחת אופקי שתיינות חדשים בישראל, נפתחה לפני כשבועיים לראשונה בארץ, תערוכת וויסקי. התערוכה, שמתקיימת באופן מסורתי במדינות רבות מסביב לעולם כמו יפן, הולנד, אנגליה, אירלנד, ארה"ב ועוד, הציעה לצד הטעימות גם כיתות אמן וסדנאות שונות בנושא וויסקי.

התערוכה חשפה שלל סוגי וויסקי תחת לייבלים מוערכים שקשה למצוא בארץ. גולת הכותרת הייתה האופציה לטעום ולהיחשף לשלל סוגים של ויסקי איכותי , וויסקי שיקר מדי או כלל לא אפשרי להזמין בבר או מסעדה. הישראלים, בייחוד הגברים שבהם, ניצלו את ההזדמנות ושטפו בהמוניהם את גלריה מאירהוף בתל אביב.

במהלך התערוכה, הסביר אילן אביצור, אחד המארגנים, מהי הדרך הנכונה ביותר לשתות וויסקי. בניגוד לקונספציה, דווקא כוס עם פיה צרה וחלל פנימי רחב יותר היא המתאימה יותר למשקה החום והמוערך. את הוויסקי יש למזוג לכוס במנות קטנות, על מנת ליהנות מהמשקה ומהארומות שלו ולכבד את איכותו. על מנת לשחרר את מלוא הארומות מוויסקי איכותי רצוי למהול אותו קודם לכן במספר קטן של טיפות מים, לערבב, להריח ורק לאחר מכן לשתות.

לפרטים נוספים על תערוכות וויסקי לייב ברחבי העולם

  • עוד באותו נושא:
  • וויסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully