וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטיש לפחמימות: מאפיית בייקרס נפתחת בת"א

שלל מאפיות נפתחו לאחרונה ברחבי הארץ. ממלכת הפחמימות הבאה היא מאפיית בייקרס של הקונדיטור אלכס לביד, שפותחת סניף שני

גל גדול של בתי מאפה שוטף את ישראל בחודשים האחרונים, כשהמוקד המרכזי הוא בתל אביב עם מקומות חדשים וכאלה שיפתחו בקרוב כמו מאפיית לחם ושות ברחוב בן גוריון, מאפיית בית לחם ברחוב אחד העם ועוד. כעת, נפתחת בעיר מאפייה נוספת בשם בייקרס, סמוך לגינת שינקין. תפריט המאפייה החדשה נע בין קו בולנז'רי צרפתי קלאסי למטבח אירופאי והבעלים שלה הם איש העסקים ליאור גליקמן והשף קונדיטור אלכס לביד.

לביד החל את דרכו בתחום הקונדיטוריה לפני כעשרים שנה. הוא עבד ברשתות כמו ארקפה ולחמים והקים את בייקרס בשכונת רמת חן לפני 4 שנים. כעת, פותחים לביד וגליקמן סניף שני, שונה מהאח הגדול, בעיצוב מודרני, ניו יורקי וחדשני שמדגיש קווים נקיים ואת הצבעים שחור ולבן. בנוסף, במקום החדש יש מטבח ומאפייה שקופים כך שניתן יהיה לחזות בתהליך האפייה וכן דק המונה 32 מקומות.

בייקרס. דניאל לילה,
עוגה בבייקרז/דניאל לילה

"הסניף ברחוב שנקין יהיה צעיר ובועט יותר", אומר גליקמן, "גם המוצרים שימכרו בו יהיו אחרים, כאלה שהם יותר נכונים לקהל המקומי והשכונתי כמו לחמי כוסמין ומאפים, כשבהמשך נוסיף מוצרים לפי דרישות הקהל". בניגוד למאפיות אחרות, בייקרז עתידה להיות פתוחה גם במהלך סופי השבוע על מנת להציע לתושבי השכונה פיתרון גם בשבת.

בין המוצרים במאפייה ניתן למצוא מגוון לחמים, עוגות ומאפים בעבודת יד כדוגמת מאפה גבינת צאן; מאפה ממולא בקרם וניל ותפוחי עץ; חטיף שיפון חמוציות וצימוקים; שבלולי פוקצ?ה; לחמי שאור כמו לחם כוסמין ולחם שיפון ועוד. בנוסף יוגש במקום תפריט אוכל ובו מנות כמו קרואסון מחיטה מלאה עם ביצה עלומה; פרנצ? טוסט מבריוש קלוי; סלט פנצנלה; כריך סלק וגבינת ברי עם ממרח פטריות כמהין; מנות ילדים כגון כריך מלחם קמח מלא עם ממרח שוקולד ובננות ועוד.

"אנחנו רוצים להביא לתל אביב מוצר מאוד שונה בנראות ובטעמים מיתר בתי המאפים שנפתחים בעיר", אומר גליקמן, "אנחנו מאוד בטוחים באיכות המוצרים שלנו ולא מתפשרים על חומרי הגלם. בינתיים גם התגובות שמתקבלות מתושבי השכונה הן נלהבות מאוד ויש ציפייה גדולה לבית מאפה איכותי ואטרקטיבי".

BAKER'S. יצחק נפחא 3, תל אביב. 03-6771770. ראשון- חמישי 7:00-22:00, שישי 7:00-19:00, שבת 10:00-22:00. לא כשר

בייקרס ספיבק תקשורת. דניאל לילה
מאפים מותאמים לתושבי השכונה/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully