וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרות ומומלצות: 10 מסעדות מנצחות בתל אביב

למצוא מסעדה כשרה וטובה בתל אביב זה לא דבר של מה בכך. לימי פסח המבוקשים וגם לאחריהם, בחרנו עבורכם 10 אופציות כשרות שמספקות את הסחורה

בירת הקולינריה הישראלית אמנם עמוסה לעייפה במסעדות, אך רובן המכריע אינו כשר. כל מי שהתנסה בחיפושים אחר מסעדה הגונה למשפחה בחול המועד יודע, איתור מסעדות כשרות באזור תל אביב זה לא דבר של מה בכך. לכבוד פסח, זמן שבו רבים מחפשים להתפנק בארוחה משפחתית או זוגית בחוץ, מצורפת רשימה לעשרת המסעדות מומלצות לבילוי של חול המועד.

מסעדת ווסט סייד. עודד מרום,
כשר וקלאסי, ווסט סייד/עודד מרום

קלאסיקה על הים: ווסט סייד

על המקום: בלי הרבה רעש וצלצולים, מסעדת ווסט סייד החדשה במלון רויאל ביץ' המפואר, מצליחה להציע אופציה בשרית מצוינת. השף של המסעדה גיא מלכה מבצע עבודה מרשימה באופן עקבי, עם מנות קלאסיות בצילחות יפיפה.

על התפריט: מגוון מנות דגים, בשר או פסטות. כך למשל- קרפצ'יו דג מהים התיכון עם פרוסות צנונית, פלפל חריף, זיתי טאסוס, עגבניות לחות ושמן זית (65 שקלים), טונה אדומה צרובה עם קונפי סלק, תפוז דם, שמן זית ושבבי בצלצלי שאלוט קצוצים (68 שקלים), גיוזה עוף עם סלט מלפפונים יפני (55 שקלים), שקדי עגל על קרם חצילים, מסבחה חומוס ופלפל חריף (75 שקלים), אנטריקוט פיד לוט על פולנטה תירס טרי, עדשים בניחוח כמהין וירקות מקורמלים (129 שקלים), קינוח מקפא פיסטוק עם פיצוחים, שערות קדאיף ורוטב דבש (38 שקלים).

לסיכומו של עניין: מנות קלאסיות באווירה יוקרתית ומרשימה לצד הנוף התכול של חוף הים.

ווסט סייד. מלון רויאל ביץ', הירקון 19, תל אביב. 053-710453. כשר

בלו סקיי.
בלו סקיי

מטבח עלית: בלו סקיי

על המקום: אינספור מילים כבר נשפכו על המסעדה הכשרה הראשונה של השף מאיר אדוני מהמסעדות כתית והמזללה. במסעדה הנוכחית מביא אדוני את אותה יצירתיות וורסטילית שמאפיינת אותו ואת האוכל שלו, ומכיוון שמדובר במסעדה חלבית, אל תחמיצו את הקינוחים.

על התפריט: אוכל חלבי מתוחכם ואסתטי. בר אטלנטי בבלילת בירה עם תפוחי אדמה מעושנים קריספיים ואיולי צלפים (67 שקלים), מרק ארטישוק ירושלמי עם תרד, כרישה, צ'יפס ארטישוק ירושלמי, רביולו ריקוטה וחלמון נא (79 שקלים), הממולאים של אמא סימה- קישואים ממולאים בקבב דגי ים, צנוברים, פטרוזיליה, עגבניות צלויות, בצל סגול, קציפת יוגורט וטחינת הר ברכה (75 שקלים), חריימה תאילנדי עם קארי אדום וחלב קוקוס, למון גראס, צ'ילי, שאלוט, חציל קלוי, חציל בטמפורה, בייבי לוקוס מטוגן, אננס, עגבניות, כוסברה ואורז לבן עם שבבי קוקוס (118 שקלים).

לסיכומו של עניין: למעט יצירות האמנות שנשקפות מהצלחת גם מה שקורה מחוצה לה אטרקטיבי לא פחות- מדובר באחת ממסעדות הגג היחידות בעיר, שמעניקות מראה פנורמי מהפנט של תל אביב והים.

בלו סקיי. מלון קרלטון , אליעזר פרי, תל אביב.03-5201830. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת ליליות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנים של נסיון: ליליות

על המקום: כבר מספר שנים שליליות מככבת כאחת הכשרות הטובות בארץ ובלוקיישן מוצלח סמוך למוזיאון תל אביב ובתי המשפט. התפריט הוא ים תיכוני בדגש על חומרי גלם איכותיים.

על התפריט: מנות מגוונות של בשר ודגים כמו סלט ירוק עם חסה, שומר, אנדיב, שום, ויניגרט בלסמי וצלפים (38 שקלים), קרפצ'יו סינטה (49 שקלים), סשימי דג ים עם פודינג סויה, קציפת לימון, אנדיב, אפרסמון וצ'ילי (48 שקלים), חזה אווז בדבש הדרים וקינמון עם קרם תפוחי עץ ירוקים ומנגולד (98 שקלים), פילה מוסר עם ניוקי צרובים, סלק, פטריות יער, הדרים ומרווה (115 שקלים).

לסיכומו של עניין: אם שנים של נסיון לא מספיקות לכם יש גם תרומה חברתית - המסעדה עוסקת בפעילות חברתית ועוזר לשיקום בני נוער ושילובם בחברה.

ליליות. דפנה 2, בית אסיה , תל אביב. 057-6130814. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלעת בדקא/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלבית מוקפדת: דקא

על המקום: אם לעסקית צהריים או לארוחת ערב רשמית, דקא היא אופציה מרעננת באזור המוסכים הלא אטרקטיבי של העיר. המסעדה מציעה תפריט חלבי מעניין שממוקד במנות דגים.

על התפריט: מרק בויאבז בניחוח תפוז פרנו וכוסברה (42 שקלים), לוקוס לבן (450 שקלים לקילוגרם), פילה טונה אדומה צלויה בליווי גראטן סלק ותפוחי אדמה, מוקרמים בתערובת שלוש גבינות (145 שקלים), קינוח טירמיסו עם מקרון (60 שקלים) ועוד.

לסיכומו של עניין: לארוחה רשמית ומוקפדת.

דקא. התעשייה 10, תל אביב. 03-562-9900. כשר

ארנצ'יני גבינת המאירי בטרנקווילה. דניאל לילה
כדורי אורז מטוגנים בטרנקווילה/דניאל לילה

לא מחייבת: טרנקווילה

על המקום: בניגוד להרבה מסעדות אחרות, טרנקווילה היא לא מקום שלוקח את עצמו יותר מדי ברצינות ומציע אופציה נינוחה יותר לארוחת צהריים או ערב, באווירה צעירה ומרעננת. בתפריט החלבי של המקום יש מגוון מנות איטלקיות נעימות, החל מדגים ועד לטירמיסו איכותי.

על התפריט: במקום מוגשת ארוחת בוקר (בימי שישי), צהריים וערב. בתפריט מוסר ים על הפלאנצ'ה (110 שקלים), ריזוטו פטריות קלויות (39 שקלים), סלט איולי איטלקי (33 שקלים), מרק עגבניות עם ריקוטה (33 שקלים) ועוד.

לסיכומו של עניין: איטלקי קלאסי באווירה לא מחייבת.

טרנקווילה. מקווה ישראל 1, תל אביב. 03-6850002. כשר

פאדג' שוקולד במרק מנגו. רותם דרוב
שוקולד במרק מנגו/רותם דרוב

חביבת הקהל: גשן

על המקום: גשן היא אחת המסעדות החביבות על הקהל שומר הכשרות בתל אביב ומחוץ לה. מדובר במסעדת בשר שדוגלת בתפריט של אוכל פשוט וטעים. ניתן לבחור כאן נתחים שונים או להתנסות בארוחת טעימות בה ניתן לאכול מגוון רחב יותר של סוגי בשרים.

על התפריט: כאן אוכלים בשר. בין המנות שניתן למצוא בתפריט המסעדה- צלעות כבש על פירה ירקות שורש (130 שקלים), פריים ריב עם פאפאס פריטס ושעועית ירוקה מוקפצת (42 שקלים ל-100 גרם), פילה רוסיני (150 שקלים) ועוד. ארוחת הטעימות במקום כוללת 500 גרם בשר לסועד עם טעימה של אנגוס, צלעות, נקניקיות מרגז ועוד.

לסיכומו של עניין: בלי הרבה קשקושים ופנפונים, ועם לוקיישן מנצח על נחלת בנימין.

גשן. נחלת בנימין 37, תל אביב. 03-5600766. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעימות בסנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנוסטלגית: סנדר

על המקום: המסעדה הכשרה של זמי שרייבר (דור שלישי למקימי המקום), מספקת את המענה המושלם למי שמתגעגע לקצת אוכל נשמה יהודי ישן וטוב. אחת הכשרות הוותיקות בעיר החולשת על תפריט מגוון של אוכל יהודי מסורתי משובח.

על התפריט: אוכל של חגים, כל יום. בין המנות בסנדר ניתן למצוא למשל טחול ממולא (24 שקלים), רגל קרושה (24 שקלים), מטיאס (24 שקלים), מרק עוף (23 שקלים), גולש (39 שקלים), קורקבנים ברוטב גולש (39 שקלים), קינוח לפתן (20 שקלים).

לסיכומו של עניין: אין הרבה מקומות בתל אביב שמציעים כל כך הרבה נוסטלגיה בתפריט אחד.

סנדר. לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872. כשר

ניניהאצ'י. יואב ולין,
מגוון מנות סושי וסשימי/יואב ולין

האסייתית: ניניהאצ'י

על המקום: התוספת החדשה למסעדות הכשרות בתל אביב, מציעה דווקא תפריט אסיאתי כשר בדגש על סושי. את המקום החדש פתחו השותפים יואב ולין ואודי רומנובסקי שהמירו את פירות הים בתפריט בדגים כמו סלמון, טונה, דניס, בס ועוד.

על התפריט: מרבית התפריט מציג מגוון רולים של סושי, קונוסים ומנות סשימי (30-48 שקלים לרול). מלבד הסושי ניתן למצוא כאן גם שלל מנות אסייתיות כמו סלט אצות, מרק ראמן, אגדאשי טופו, מנות אטריות מוקפצות ועוד (50-70 שקלים למנה עיקרית).

לסיכומו של עניין: המקום שהצליח לגייר את הסושי.

ניניהאצ'י. בן יהודה 228, תל אביב. 03-6249228. כשר

בורי אפוי באוליב ליף. ארן חן,
בורי באוליב ליף/ארן חן

המשפחתית: אוליב ליף

על המקום: המסעדה במלון שרתון מגישה אוכל ים תיכוני ומצליחה להוות אופציה כשרה נהדרת מתחת לרדאר כבר זמן רב. השף של המקום, צ'רלי פדידה, לא מנסה להמציא פה את הגלגל אלא לספק מגוון רחב של מנות בשר ודגים שכל אחד יוכל למצוא מתוכו משהו שהוא מתחבר אליו.

על התפריט: סלט דלעת וחמוציות מיובשות, בתוספת רוקט ואגוזי פקאן קלויים, מתובל בחומץ תפוחים ודבש (45 שקלים), קבבוני טלה על מקל קינמון, טחינת חצילים על האש וסלט פלפלים קלויים (85 שקלים), חזה מולארד צרוב במחבת, מזוגג ברוטב תפוזים עם פירות הדר וגרידת תפוז (80 שקלים) ועוד.

לסיכומו של עניין: תפריט רחב ומגוון שמתאים לכל המשפחה.

אוליב ליף. הירקון 115, תל אביב. 03-521-9300. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה בלחם בשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההומה: לחם בשר

על המקום: נמל תל אביב הוא אחד המקומות ההומים תמידית באנשים ובייחוד באנשים שמחפשים אחר אוכל טעים. לחם בשר היא בין האופציות הכשרות היחידות במתחם ומהווה בהחלט אפשרות לגיטימית לעצור לארוחת צהריים עם הילדים או ארוחת ערב בשרית רומנטית לצלילי רחש הגלים והנמל ההומה.

על התפריט: תפריט מצומצם בדגש על מנות בשר שונות ביניהן קישואים ממולאים בשר טלה קצוץ וצנוברים בציר בקר (58 שקלים), שניצל הבית (76 שקלים), סינטה מיושנת 300 גרם (138 שקלים), פילה בקר (159 שקלים), סינייה טלה (88 שקלים).

לסיכומו של עניין: בשר טוב באחד האזורים המבוקשים בתל אביב.

לחם בשר. יורדי הסירה 1, תל אביב. 057-9427409. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully