וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול, לטייל ולאהוב: טיולים קולינריים ברחבי העולם

אין כמו תקופת האביב ופסח בפרט בכדי לארוז מזוודה ולצאת להרפתקה קולינרית בחו"ל. כל טיולי האוכל השווים ברחבי העולם שלא כדאי להחמיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דובוש הונגרי בטיול של עופר ורדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד היותו של פסח חג האוכל הלאומי, הוא גם הזמן בה"א הידיעה לטוס לחו"ל, לנצל את ימי החופש הפנויים ולהעלות כמה קילוגרמים. בשנים האחרונות, הולכים וצוברים תאוצה טיולים קולינריים, שמציעים מגוון רחב של אלטרנטיבות לגרגרנים באשר הם.

החל מטיולים עם אנשי אוכל ושפים ישראלים מוכרים בין מסעדות ושווקים באירופה או באסיה ועד לטיולים שמכניסים אתכם עמוק למטבחים הפרטיים המקומיים, לסדנאות מעשיות ואפילו לקטיף עשבים בנבכי החורש האיטלקי. הנה כמה אופציות מומלצות לטיולים קולינריים טעימים מסביב לעולם.

ברוך שניר. ברוך שניר, באדיבות המצולמים
מתוך טיול קולינרי של שניר בטוסקנה/באדיבות המצולמים, ברוך שניר

ברוך שניר: מסעות קולינריים ברחבי העולם

באתר האינטרנט של מדריך הטיולים ברוך שניר (שפועל במסגרת קבוצת נתור-ישראייר תחת השם "טועמים עולם עם נתור"), ניתן למצוא מגוון הצעות למסעות קולינריים במקומות כמו רומא, טוסקנה, פריז, ברלין, הרי הקרפטים ועוד ועוד. כל טיול כזה, שבו משתתפים בממוצע כ-16 נוסעים) מתרכז באוכל ואף מארח אושיות קולינריות כמדריכים כדוגמת אשת הקולינריה הילה אלפרט, מחבר ספרי הבישול ואיש הטלוויזיה גיל חובב, השפים שאול בן אדרת ואבי שטייניץ ועוד. בכל מוקד שנוחתים בו נלקחים למוקדים קולינריים שווים בטווח רחב של אופציות- משווקי אוכל וחומרי גלם, לדוכני מזון מהיר, מסעדות יוקרה או בתי קפה שכונתיים אינטימיים ורומנטיים.

משך טיול ממוצע:4-5 ימים (1200-1500 אירו לנוסע בחדר זוגי).

לכל הפרטים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איטלקי אמיתי באברוצו/מערכת וואלה!, צילום מסך

וילה איטליה: איטליה האותנטית

טיולי הבוטיק הקולינריים של רבקה גלנטה כוללים את אזור דרום איטליה בחבלים כמו אברוצו ופוליה. תכנית הטיול הקולינרי כוללת למשל סיורים בשווקי אוכל אותנטיים, סדנאות וארוחה עם דייגים מקומיים, כניסה למטבחים של מאמות איטלקיות שמסבירות על רזי המטבח המסורתי ועוד. הטיול מוגבל לעד 12 משתתפים. שווה במיוחד למי שאוהב ללכלך את הידיים לפני שהוא אוכל.

משך טיול ממוצע: שבוע ימים ( 1780 יורו ליחיד בחדר זוגי).

לפרטים

נופי חבל אברוצו, דרום איטליה. ShutterStock
דרום איטליה/ShutterStock

אמסלם טורס: בליווי מומחי גסטרונומיה

אמסלם טורס מציעים טיולים קולינריים וורסטיליים החל מטיולים למחוזות קרובים יחסית כמו דרום איטליה או חבל בורדו שבצרפת ועד ליעדים אקזוטיים למקומות כמו יפן, וויאטנם, מרוקו או סרי לנקה. הטיולים נערכים בליווי של מומחית גסטרונומיה שאחראית על ההסברים ומשלבים גם לימודים מעשיים של רזי הבישול המקומי- עם סדנאות מידי שפים וטעימות מאורגנות ומודרכות של אלכוהול ואוכל מקומי על שלל גווניו. חלק מהטיולים (בעיקר ליעדים מרוחקים יותר)מותנים בהרשמה של מינימום 20 משתתפים.

משך טיול ממוצע: 4-11 ימים (460-3500 דולר לטיול, בהתאם ליעד)

לכל הפרטים

טיול קולינרי לסקוטלנד. אילן אביצור, מערכת וואלה! NEWS
שותים וויסקי קסום בסקוטלנד/מערכת וואלה! NEWS, אילן אביצור

אילן אביצור: טיול בעקבות הוויסקי בסקוטלנד

אילן אביצור, מומחה לוויסקי שעובד בתחום האלכוהול למעלה מ-20 שנה, עורך טיולי וויסקי ברחבי סקוטלנד. מדי יום מבקרים חובבי הוויסקי במזקקות וברי וויסקי משובחים כדוגמת מזקקת גלנפידיך, בלוויני, בלייר את'ול, גלנקינצ'י, אדרדור (בעונה) ועוד. כל ביקור ילווה בהדרכות, סדנאות וטעימות ומלבד האלכוהול, יזכו המשתתפים לטעום גם אוכל סקוטי מסורתי, לבקר באי הוויסקי המעושן, ואפילו לירות בצלחות חרס. הטיול מותנה בהרשמה של מינימום 14 משתתפים.

משך טיול ממוצע: 4 ימים ( 2150 דולר לאדם בחדר זוגי).

לפרטים

טיול קולינרי לסקוטלנד. אילן אביצור, מערכת וואלה! NEWS
ממבשלה למבשלה/מערכת וואלה! NEWS, אילן אביצור
פיצה בקפה קמפנלו. דניאל לילה
פיצה של שף מנה שטרום/דניאל לילה

גיל להב: סיור בעקבות הפיצה עם מנה שטרום

מרבית הסיורים הקולינריים שמציע גיל להב מתרכזים אמנם בארץ בערים כמו נצרת וירושלים, אך מדי פעם הוא מוציא גם טיולים מסקרנים לאיטליה (החל ממינימום של 8 משתתפים בכל טיול). הטיול של להב מתקיים באזור נאפולי ורומא ומסייר בעקבות הפיצה. על החלק ההדרכתי אחראי השף מנה שטורם, מומחה מוכר לאוכל איטלקי. מלבד פיצות ופסטות יכולים המשתתפים להיחשף גם ליינות וקפה איטלקיים משובחים, גלידה איטלקית ושוק דגים מיוחד.

משך טיול ממוצע: 4-7 ימים (החל מ-1600 יורו).

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכלים בין נופי הונגריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עופר ורדי: טעימות מהונגריה

העיתונאי, איש האוכל ומחבר ספר הבישול " גולאש לגולש - מטעמי המטבח ההונגרי"- עופר ורדי עורך טיולים מיוחדים להונגריה סביב האוכל המקומי. במהלך הטיול הקולינרי יחוו המשתתפים (קבוצה של עד 14 משתתפים) סדנאות בישול ואפייה הונגרית, ביקור במבשלת פלינקה וטעימות של בירות הונגריות, ביקורים ביקבים מקומיים ו-20 סעודות במסעדות הונגריות בהן מסעדות מכוכבות במדריך מישלן וכן ארוחות בבתים פרטיים.

משך טיול ממוצע: 6 ימים (2845 יורו לאדם בחדר זוגי).

לפרטים נוספים: 054-4459914

אוכל הונגרי.
אין הונגריה בלי גולאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלקט בארץ ובחוץ- מאיר צ'יזיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי מאיר-צ'יזיק: סיורי ליקוט באיטליה

אורי מאיר צ'יזיק הוא חוקר מוכר של רפואה לוקאלית ומומחה לתזונה מקומית. מלבד הפעילות הענפה שהוא מבצע בישראל שכוללת סיורי ליקוטים ברחבי הארץ, הרצאות וסדנאות, צ'יזיק מציע גם טיולים באזורים הכפריים של איטליה. במסגרת הטיול לאיטליה יעביר גם ם צ'יזיק סיורי ליקוט צמחי בר למאכל, סדנאות בישול והדרכות על אוכל מקומי אצל בעלי מקצוע רלוונטיים. הטיולים של צ'יזיק אינטימיים ומערבים גם הכנה של ארוחות יחד עם יתר חברי הקבוצה וכן למידה משותפת של טקסטים בתזונה ורפואה. הטיולים מוגבלים ל-12 משתתפים ומתאימים גם לטבעונים.

משך טיול ממוצע: כ-9 ימים (1200 יורו)
לכל הפרטים

חצ'פורי של אירמה. אפיק גבאי
חצ'פורי של אירמה קזר/אפיק גבאי

אירמה קזר: טיולים קולינריים לגיאורגיה

אירמה קזר מתמחה במטבח הגיאורגי. בארץ היא מעבירה סדנאות בישול המתמחות במטבח העשיר והצבעוני ומדי פעם היא מוציאה קבוצות לטיולי אוכל ונופים בגיאורגיה. במסגרת הטיולים מבקרים המטיילים במסעדות, שווקים ובבתי אוכל כפריים, מסיירים בחבלי יין וטועמים ויש אפשרות גם לסדנת בישול בקולג' קולינרי. בנוסף מעבירה קזר את הידע שלה למטיילים על המטבח המקומי, המסורות המיוחסות לו, חומרי הגלם והתבלינים.

משך טיול ממוצע: 8 ימים (הטיולים מתבצעים בקבוצות של בין 10-24 משתתפים ומחירם החל מ-1580 דולר ליחיד)

לפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully