וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקומות החדשים והלוהטים של מתחם שרונה בת"א

מתחם שרונה התוסס בת"א ממשיך להתמלא. היום נפתחו להרצה מסעדת ברנז'ה בניצוחו של השף אופיר וידבסקי מסיטארה, לצד פיצריה חדשה מבית רוסטיקו ורשת המבורגרים חדשה של אגאדיר

מתחם שרונה ממשיך להפגיז במסעדות חדשות, שנפתחו לפעילות לפני פסח ויתחרו על לבו של הזללן הישראלי בתקופת חול המועד. אחרי פתיחתה המדוברת של מסעדת ז'אז'ו וינו של השפית עדי לוי ועובד זיתוני ומתחם ליטל איטלי, המתחם נותן גז עם 3 מצטרפות חדשות: ברנז'ה, פיאצה רוסטיקו ורשת חדשה שנקראת בורגר 110.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוטשילד לשרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברנז'ה

מסעדת ברנז'ה, נוסדה על ידי הראל בלו, בעלי מסעדת סיטארה בתל אביב ביחד עם השף בפועל של סיטארה, אופיר וידבסקי שגם כאן מנצח על הסירים. המסעדה ממוקמת במבנה טמפלרי בעל שתי קומות וחצר. הישיבה בקומת הקרקע של המסעדה היא מסביב למטבח פתוח, כאשר הקומה העליונה מכילה בר רחב לישיבה באווירה נינוחה יותר. בינתיים, פתוחה ברנז'ה להרצה כל היום החל מהשעה שבע בערב, כאשר בשבוע הבא אמור המקום להתחיל לפעול גם בשעות הצהריים. את המסעדה, שבה 180 מקומות ישיבה, פתחו בלו ווידבסקי לאחר שנתיים של סיורים קולינריים באירופה על מנת לשאוב משם השראה. "הבאנו משם את כל הדברים הכי טובים כדי ליצור מקום טוב ונכון", מספר בלו.

ולמה בעצם לפתוח עוד מסעדה דווקא עכשיו?
"אני יזם בנשמתי והיה חשוב לי להיכנס גם למקום שנמצא במרכז תל אביב", מסביר בלו, "הרעיון שלנו כאן בברנז'ה הוא ליצור משהו אחר. מקום שמגיע מחוויית מפגש שהיא מעבר רק לאוכל. יצרנו מסעדה באווירה נכונה, עם מוסיקה מזמינה, שכיף להגיע אליה וירדנו כאן לפרטים הכי קטנים בכל ההיבטים. גם השם של המסעדה שלנו מכוון למובן של קבוצת אנשים עם מכנה משותף. כל אחד מאיתנו שייך לאיזושהי ברנז'ה וזה מה שאנחנו רוצים ליצור פה, מסעדה שתשמש מקום מפגש".

ברנז'ה. דן פרץ,
באווירה משוחררת/דן פרץ

התפריט שבנה וידבסקי למסעדה החדשה מכיל מנות חלוקה רבות, שמתומחרות על פי מספר האנשים שמזמינים את המנה. כך, ניתן למצוא בו למשל מנות כמו אנשובי על לחם ספרדי עם משאושה ירקות צלויים; איקרא ביתית; אספרגוס על הגריל עם חמאת כמהין, ביצה עלומה וגבינת מנצ'גו; כנאפה תרד תורכי עם תפוחי-אדמה מדורה, פטה כבשים עם יוגורט צאן, עגבניות ופלפל חריף; סלט ברווז עם שומר, צנוניות, תפוחים וויניגרט תפוחים; שרימפס קריסטל, קלמרי, וירקות צרובים על הפלנצ'ה (מתומחר לפי משקל); קלמרי במילוי גבינת טולום תורכית ורוטב סגנקי; אורז שחור עם קלמרי מהים התיכון, וביצת עין; שישברק טלה עם בהרט וגבינת עזים; שייטל קצוץ עם אנשובי, עגבניות ופסטו כוסברה ועוד.

Branja. דוד אלעזר 15, תל אביב. 03-6562626. ראשון- שבת 12:00-24:00. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה בפיאצה רוסטיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיאצה רוסטיקו

מצטרפת נוספת למתחם היא פיאצה רוסטיקו- שילוב בין טרטוריה איטלקית לפיצרייה בסגנון רומאי שנוצרה בשיתוף פעולה עם רשת אליצ'ה האיטלקית, לה סניפים רבים של פיצריות ברומא. בתפריט החנות של פיאצה רוסטיקו ניתן למצוא פיצות סטנדרטיות וכן כאלה עם תוספות מיוחדות כגון פיצה עם תפוח אדמה, מוצרלה, שמן זית ופטרוזיליה; פיצה מתוקה עם נוטלה וריקוטה; פיצה עם תפוחים וסמבוקה; כריכים על בסיס בצק פיצה דק או מגולגל ועוד. בתפריט המסעדה עצמה, שמונה בין 80-100 מקומות ישיבה, נתן למצוא מנות כמו סקולפיני שייטל עם רוטב מרסלה ושעועית ירוקה; קרוסטיני של פוקצ'ה ביאנקה עם טופינגים שונים; קינוח סקיצ'אטינה אלה נוטלה ועוד. טווחי המחירים במקום- 30-45 שקלים למנה ראשונה; 45-75 שקלים לפסטות ופיצות כמנה עיקרית; 100-120 שקלים למנות דגים ובשר.

פיאצה רוסטיקו שייכת לבעלים של מסעדות רוסטיקו האיטלקיות משדרות רוטשילד ומתחם באזל בתל אביב- איבו וליאור גווילי. המקום מתחלק לשניים, חלק אחד בו ניתן לשבת והוא ממוקם ברחבה החיצונית ומציע ארוחה מלאה או חנות בה ניתן להזמין פיצה בטייק אווי מתנור אבן. "פיאצה רוסטיקו היא חלק ממשפחת רוסטיקו אבל היא לא דומה למסעדה המקורית", מסביר איבו גווילי, "המסעדה מציעה תפריט חדש ומגוון עם מנות בודדות שהמשיכו את דרכן של מנות מרוסטיקו ועוד חלק ניכר בתפריט שהוא חדש".


פיאצה רוסטיקו. קפלן 22, תל אביב. 03-5588654. ראשון-שבת 9:00-אחרון הסועדים. לא כשר

110 המבורגר. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

רשת חדשה: בורגר 110

מסעדה נוספת שנחנכה בשרונה היא רשת פאסט פוד חדשה מבית אגאדיר הנקראת "בורגר 110". לרשת החדשה והעצמאית שתעבוד בשיטת זכיינות מתוכננים להפתח השנה עוד 3 סניפים. הקונספט המרכזי כאן הוא המבורגר שמוכן תוך 110 שניות בדגש על חומרי גלם טריים. בין המנות בתפריט: בורגר קלאסי (44 שקלים), בורגר צ'יקן - חזה עוף על הגריל בלחמניה עם רוטב קיסר, חסה, עגבניה מלפפון חמוץ ובצל (44 שקלים), סטייק סינטה מיושן בלחמניה עם רוטב חרדל, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל (49 שקלים), בורגר פטריות צמחוני עם חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל (44 שקלים) ועוד. סניף הדגל ייפתח בימים הקרובים במתחם שרונה ויציע בין היתר גם לחמניות כשרות לפסח.


בורגר 110. אליעזר קפלן 34, מתחם שרונה, תל אביב. 03-6525110 שעות פתיחה: א'-ד': 11:00-02:00, ה'-ו': 11:00 עד הלקוח האחרון. שבת: 12:00-02:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully