וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המיחשוב של רפי כהן הגישה תלונה נגד השף

29.4.2014 / 16:51

פרשת רפי כהן מסרבת לדעוך. חברת המיחשוב, אותה האשים רפי כהן, הגישה היום תלונה נגדו בגין איומים והוצאת לשון הרע, לאחר שכל עובדיה עברו בדיקת פוליגרף ונמצאו דוברי אמת

במטבח של מסעדת רפאל. דייב שחר
רפי כהן/דייב שחר

חברת המיחשוב אשר שהשף רפי כהן יצא נגדה, הגישה נגדו היום תלונה במשטרת מסובים בגין איומים והוצאת לשון הרע. כהן, שסגר את המסעדה ל-10 ימים בעקבות מה שכינה "מעילת ענק", האשים בתקשורת בין היתר גם את חברת המיחשוב. לפני כמה ימים הגיש כהן תלונה במשטרה בגין הונאה וגניבה.

הסיפור החל כאשר חוסר התאמה לכאורה בין דוחות כספיים של מסעדת היוקרה התל אביבית רפאל שבבעלותו, הביאו את כהן למצוא, לטענתו, פערים עצומים בין דוחות כספיים שונים שהצליב. ההאשמה העיקרית של כהן כלפי החברה היא גניבת כספים באמצעות מערכת המיחשוב על ידי גורם אלמוני, דבר שהוביל את כהן לסגור את המסעדה המבוקשת עד ה-1 במאי ועורר אינספור הדים וסערה תקשורתית.

מתוך מסמכים שהעבירה חברת המיחשוב עולה כי כל 12 עובדיה נבדקו בפוליגרף על ידי חיים שילוח, שירותי פוליגרף וחקירות. כל העובדים שנבדקו לגבי הפרשה נמצאו דוברי אמת, כולל מנכ"ל החברה. מהכתוב בתוצאות הבדיקה עולה כי אין כל אפשרות לעובד חברה לערוך שינוי בתוכנת המחשב ולהפיק מכך רווח כספי מבלי לשתף פעולה עם עובד במסעדה.

כמו כן עולה מהמסמכים כי מבנה המערכת לא מאפשר לעובדים לשנות נתונים או לבטל הזמנה בלי אישור ממונה או אחראי משמרת. בנוסף, צוין כי נערכו בדיקות והשוואות בדו"חות של שלוש השנים האחרונות, ומתוך הבדיקות עלה כי לא חלה כל התרחשות חריגה בזמן האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully