וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת מוצרי יין

יונתן ברנשטיין

4.5.2014 / 15:58

עונת הפיקניקים נפתחת רשמית עם המנגל של יום העצמאות, אירוע שפשוט לא שלם בלי כוס יין טובה. הכירו את אביזרי היין שאתם חייבים לעצמכם

מעבר לבשר איכותי, מנגל מוצלח נופל וקם גם על דברים קטנים יותר כמו סוג היין, או הפותחן ששכחתם להביא. מסתבר שעולם הכלים החד פעמיים ובמיוחד אלה המוקדשים ליין הוא עשיר מאודו יש לא מעט כלים שיידרגו את החוויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשדה ירוק: כוסות מתקפלות

אז החלטתם לאסוף כמה חברים או אפילו לעשות מפגש של אחד על אחד ולצאת לפיקניק בפארק הקרוב או בחוף הים. ברשימת המצרכים דאגתם לבשר, לפיתות, לצלחות ובלי ששמתם לב או שכן הכנסתם לרשימה גם את היין שיש לכם בבית כדי שיעזור להשלמת מצב הרוח. אבל מה עושים עם עניין הכוסות?

תמיד יש את האופציה של שימוש בכוסות רגילות, אבל בכל זאת בא לכם את החוויה של כוס יין. בשביל זה יש את הכוסות הקלאסיות. הן לא פלצניות מידי אלא פשוטות ויעשו יופי את העבודה. הן מגיעות במארז של שתיים עשרה כוסות, כאשר הגביע מופרד מהרגל וכל שעליכם לעשות הוא להרכיב אותם על ידי נעיצת הכוס ברגל. מחיר חבילת כוסות הינו 9.90 שקלים (הילולה)

פיקניק משודרג: כוסות יין מהודרות

מכאן אנחנו מתחילים לעלות ברמה של ההשקעה. מי שמעוניין שהפיקניק שלו יהיה טיפה יותר מפונפן ולא רואה את עצמו מתמקם בסתם גינה ציבורית ליד הבית אלא ממש נכנס לרכב ולוקח את הפיקניק ואפילו את העל האש למקומות יותר מעניינים, קיימת סדרת הכוסות עם פס הכסף. נכון זה עדיין לא ברמת משחקי הכס ושל איזה מסדר אבירים, אבל בכל זאת יש כאן איזה תחושה של יוקרה. בסדרה ניתן למצוא כוסות יין לצד גביעי שמפנייה אשר מעוצבים עם פס כסף על שפת הכוס ובעלי רגל כסופה אשר נותנים חוויה מהודרת.

חבילת גביעי השמפניה מכילה 12 כוסות ומחירה 18 שקלים. כוסות היין מגיעות במארז של 6 כוסות ומחירו 14 שקלים (הילולה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשדה ירוק

אז החלטתם לאסוף כמה חברים או אפילו לעשות מפגש של אחד על אחד ולצאת לפיקניק בפארק הקרוב או בחוף הים. ברשימת המצרכים דאגתם לבשר, לפיתות, לצלחות ובלי ששמתם לב או שכן הכנסתם לרשימה גם את היין שיש לכם בבית כדי שיעזור להשלמת מצב הרוח. אבל מה עושים עם עניין הכוסות?

תמיד יש את האופציה של שימוש בכוסות רגילות, אבל בכל זאת בא לכם את החוויה של כוס יין. בשביל זה יש את הכוסות הקלאסיות. הן לא פלצניות ויעשו יופי את העבודה. הן מגיעות במארז של שתיים עשרה כוסות, כאשר הגביע מופרד מהרגל וכל שעליכם לעשות הוא להרכיב אותם על ידי נעיצת הכוס ברגל. מחיר חבילת כוסות הינו 9.90 ש"ח (הילולה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי הכסף

מי שמעוניין שהפיקניק שלו יהיה טיפה יותר מפונפן ולא רואה את עצמו בסתם גינה ציבורית ליד הבית אלא ממש נכנס לרכב ולוקח את הפיקניק למקומות קצת יותר מעניינים, קיימת סדרת הכוסות עם פס הכסף. נכון זה עדיין לא ברמת משחקי הכס ושל איזה מסדר אבירים, אבל בכל יש כאן איזה תחושה של יוקרה. בסדרה הזאת ניתן למצוא כוסות יין לצד גביעי שמפנייה אשר מעוצבים עם פס כסף על שפת הכוס ובעלי רגל כסופה אשר נותנים חוויה מהודרת.

חבילת גביעי השמפניה מכילה 12 כוסות ומחירה 18 ש"ח. כוסות היין מגיעות במארז של 6 כוסות ומחירו 14 ש"ח (הילולה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוסתן טוסקני: אבל זה קריסטל גברת

לפיקניק הזה צריך מקום עם ניחוח כפרי אריסטוקרטי, משהו שהוא קצת יותר בוסתן טוסקני או איזה טברנה יוונית. מדובר בסדרת כוסות דמויות קריסטל. הן מאוד מהודרות ונותנות הרגשה של הדבר האמיתי.

ואם כבר השקעתם בקריסטל אז צריך משהו שייתן את הטאצ' האחרון ויראה למוזמנים שבאמת הלכתם רחוק עם החשיבה על כל הפרטים. מדובר בשמפניירה קריסטלית ומהודרת שבעיני היא לגמרי כבר לא בקטגוריה של החד פעמי. רק לפני שתגידו שאתם שותים יין אדום ולא בעניין של צינון היין, הנה טיפ . כאשר אומרים לנו שיש להגיש יין אדום בטמפרטורת החדר, לא מתכוונים לחדר עם 40 מעלות כמו בארץ, אלא יותר לחדר צרפתי שבו הטמפרטורה מגרדת את העשרים מלמטה. ולכן, אפשר להניח את בקבוק היין האדום בשמפניירה ולפני שפותחים אותו להוציא מהצינון. הדבר תקף גם עם קירור היין בבית. ואם בכל זאת החלטתם שאין צורך בצינון, השמפניירה יכולה לשמש ככלי לקרח מהודר במיוחד.

הכוסות מגיעות בחבילה של 10 כוסות ומחירה 19.90 ש"ח מחיר השמפניירה הקריסטלית הוא 16 ש"ח. את כל אלה תוכלו למצוא בהילולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפניירה להניח עליה את הכוסות/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתה יין

במשתים של ימי רומא, יוון וגם בתקופת ימי הביניים, אם היית לרגע מסיר את מבטך מהכוס, רוב הסיכויים שהלגימה הבאה שהיית לוקח הייתה גם האחרונה. הדרך הנפוצה ביותר והאלגנטית ביותר להרוג מישהו הייתה באמצעות מהילת רעל בכוס היין. כדי למנוע זאת נהגו להחזיק את הכוס כל הזמן.

הפריט הבא משכלל את אותה חשיבה של הנחת הכוס ומוריד לכוסות את הרגליים כך שלא ניתן להניח אותן. לכן האופציות היחידות שיש לכם הן או להחזיק את הכוס כל הזמן, או להניח על השמפניירה. ולענייננו: מדובר בשמפניירה בעלת שוליים מחוררים בהם ניתן להניח את הכוסות וכדי שגם לא יהיה בלבול של מי הכוס, לכל אחת מהכוסות יש צבע שונה. בגרסה הזאת ניתן למצוא או שמפניירה ואיתה שש כוסות יין רגילות או שש כוסות שמפנייה. מחיר הסט הזה שהוא כבר לא בגדר פריט חד פעמי אלא עשוי מפלסטיק הוא 120 ש"ח, ואגב הלוקיישן המתאים הוא איזה פיקניק על שפת בריכה או ג'קוזי. אם כבר - אז כבר. (אדריה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשים כחול לבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוספת קטנה ומגניבה

נכון שזה נשמע קצת מוזר, אבל יצא לי לא מעט לראות אנשים שותים יין עם קש. יכול להיות שזה בעיקר נשים שלא רוצות לפגוע בליפסטיק אשר על השפתיים, ויכול להיות שזה סתם בקטע של מגניבות. לשם כך וברוח האווירה הפטריוטית של יום העצמאות. קבלו קשים מגניבים במיוחד, העשויים מנייר וצבועים בדגל הלאום שלנו. הם מגיעים באריזה ובה 20 קשים שעולה 12 ש"ח. ואם רוח החג לא נחה עליכם, ניתן למצוא אותם גם בצבעים אחרים. (הילולה)

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully