וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביר דרופ: רשת ברים חדשה ומשתלמת

אחרי מהפיכת הקפה, הגיע הזמן למהפיכת האלכוהול: תכירו את ביר דרופ, רשת חדשה שמצטרפת למקומות כמו דרינק פוינט, המציעים אלכוהול במחירים נגישים במיוחד

מערכת וואלה!
ביר דרופ. צילום: תום פורת,
תמחור זול באווירה נעימה/צילום: תום פורת

תקראו לזה מהפכה חברתית או דחף עז להתנגד לרפורמות המס, אבל במקביל לצניחה במחירי הקפה בזכות קופיקס, יותר ויותר מקומות נפתחים לאחרונה בדגש על אלכוהול בתמחור נגיש. האחרון שבהם שייך דווקא לשף דיויד לוי, ממסעדת אוונגרד הוותיקה, שפותח בימים אלה רשת אלכוהולית חדשה בשם ביר דרופ שמתמקדת בבירות מהחבית במחירים נוחים.

הרשת , שהסניף הראשון שלה נפתח בסוף השבוע האחרון ברחוב אבן גבירול בתל אביב, תמכור את המוצרים בה במחיר 10 שקלים. כך למשל ניתן למצוא בביר דרופ בירות מהחבית של מותגים כמו גולדסטאר, פאולנר או מכבי, לצד צ'ייסרים כדוגמת וודקה אבסולוט, או וויסקי בלנטיינס ועוד. המקום אמנם לא מדגיש במהותו את הפן הקולינרי אך ניתן יהיה להזמין במסגרת התפריט בו גם חטיפים כמו נאצ'וס בסלסה או פרעצל בחרדל, באותו מחיר קבוע.

ביר דרופ. צילום: תום פורת,
דגש על בירות מהחבית/צילום: תום פורת

בניגוד לרשתות אחרות שמוכרות אלכוהול במחירים זולים יחסית אך אינן מדגישות את נושא הבירה, מתמקדת הרשת של לוי במותגים מוכרים בייחוד מתחום הבירות- במקום 5 ברזי בירות (כל המותגים הנמכרים במקום הינם מבית היוצר של חברת טמפו מה שככל הנראה מאפשר את שיתוף הפעולה והמחירים האטרקטיביים המוצעים).

כל סניף כזה של ביר דרופ מתוכנן להכיל כ-25 מקומות ישיבה ובחצי השנה הקרובה עתידים לקום בין 4-5 סניפים נוספים, תחילה ברחבי תל אביב ולאחר מכן גם מחוץ לה. על פי לוי, הייעוד הוא יצירת מקומות אינטימיים בהשראת בארים קטנים באירופה, שמאגדים את האווירה הנעימה בברים השכונתיים הקיימים כיום אך לא מצליחים להציע מחירים אטרקטיביים ואת המחירים של ברי אלכוהול זול חדשים שלא מצליחים לשחזר את האווירה המהנה.

ולמה לשף מוכר להתפתח דווקא לכיוון של רשת אלכוהול?
"כי אני מאוד אוהב לשתות אלכוהול", מספר לוי, "וחושב שבמידה הנכונה והאחראית הוא תורם למצב הרוח ומשתלב בחיי היום יום בצורה נהדרת. אין אמנם קשר לכישורים הקולינריים שלי, שתמיד יהיו שם, אלא מדובר נטו באהבה לאלכוהול וברצון לתת לקהל שתייה איכותית שהם מכירים, מבלי לקרוע את הכיס".

Beer Drop, אבן גבירול 17, תל אביב. טלפון: אין. ראשון?חמישי, 16:00- אחרון הסועדים; שישי?שבת 14:00- אחרון הסועדים. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully