וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: פתיבייגל זה הקרונאט החדש?

16.6.2014 / 13:07

הטרנד ההיברידי הגיע לרשתות השיווק עם פתיבייגל, שילוב של פתי בר ובייגל, סדרת מאנצ'יז חדשה למונדיאל והנסיון של אנרג'י לייצר ערגליות בתחפושת של עוגיות בריאות

פתי בייגל. אפיק גבאי
פתי בייגל/אפיק גבאי

פתי בייגל

חברת מאיר בייגל משיקה: פתי בייגל - שילוב בין פתי בר לבייגלה בצורת לבבות. פתי בייגל מיוצר בשלושה טעמים – שוקולד, וניל וקינמון.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.50-6.90 שקלים למארז במשקל 180 גרם.

שולפים מזלגות: טרנד המתוקים ההיברידיים העולמי הגיע כנראה גם לרשתות השיווק. קינמון: הרבה יותר בייגלה מפתי בר בטעמו. המרקם היבש הזכיר לנו עוגיות כריסמס מתובלות ותוספת הקינמון המוגזמת משכה אותו לכיוון של בייגלה מתוק. מסקרן לטעום את החידוש אבל לא עושה חשק להמשיך ולכרסם. מה שכן, אהבנו את העניין הקלורי, על המצפון שלנו זה עבד, לפחות פסיכולוגית.

שוקו הטעם השוקולדי הוא כבר סיפור אחר. העוגיות האלה צלחו בלי מאמץ את המבחן, הן ממש טעימות ומזכירות להפליא פתי בר שוקו. לכל מי שמכור לפתי בר, מומלץ לעבור לפתי בייגל כי בינינו, הרבה יותר מביך לנשנש עוגיית פתי בר יבשה מאשר עוגייה מעוצבת. מה שכן, חשוב להדגיש, גם זה לא ממש מוצר היברידי ויותר כקוריוז חביב, כי בכל זאת, כאן העוגייה היא בעיקר פתי בר והבייגלה לא מורגש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיסטר קורן: מיקס מאנצ'יס חמוץ

מיסטר קורן- MisterCorn מציע סדרה של 3 מוצרי מיקס מאנצ'יס שונים: Mister Corn- New York Mix- מיקס מאנצ'יס ברביקיו עם בוטנים, Mister Corn- Orient Mix- מיקס מאנצ'יס הודי עם שקדים, Mister Corn- Latin Mix- מיקס מאנצ'יס חמוץ פיקנטי עם בוטנים

מחיר מומלץ לצרכן: מיקס מאנצ'יס אריזות גדולות ( 155-170גרם) 11.99 שקלים, מיסטר קורן מיקס מאנצ'יס אריזות קטנות (50 גרם) 5 שקלים.

שולפים מזלגות: אהבנו את פירורי האפרופו הצ'אנקיים, זה באמת נחמד וממכר, ומתאים מאד לצפייה במונדיאל. כמובן, עם סייג אחד: יש לחטיף הזה, שהוא מונוסודיום גלוטומט טהור, טעם לוואי חמצמץ לא נעים לאניני הטעם מומלץ להגיש עם בירה קרה שתטשטש את הארומה המתועשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עוגיות בוקר אנרג'י. סטודיו שטראוס,
עוגיות בוקר אנרג'י/סטודיו שטראוס

אנרג'י - עוגיות בריאות

סדרת עוגיות דגנים מלאים בשלושה טעמים: אנרג'י עוגיות דגנים מלאים עם מיקס אגוזים; אנרג'י עוגיות דגנים מלאים עם אוכמניות מיובשות; ואנרג'י מאפה עם דגנים מלאים במילוי קרם בטעם שוקולד

מחיר מומלץ לצרכן: בממוצע 16.5 שקלים למארז. (דגימה שאינה בהכרח מייצגת, המחיר לצרכן נקבע אך ורק על-ידי הקמעונאי בנקודת המכירה).

שולפים מזלגות: עוגיות דגנים עם אוכמניות - יש לזה קצת טעם לוואי יבשושי, משהו במרקם מזכיר לחמית. פתרון טוב לקפה של הבוקר. האריזות הקטנות זה מעולה ופרקטי גם לטיול וגם למי שבדיאטה, אפשר פשוט לזרוק לתיק ולנשנש כשצריך. אנרג'י מאפה במילוי קרם שוקולד - כאן כבר איבדתם אותנו. מדובר בערגלית לכל דבר, ממולאת בשוקולד ולא מוצלחת במיוחד. זה שיש בה קצת פחות קלוריות לכאורה והיא ארוזה באופן יותר בריא, פשוט לא משכנע.

טילונים חדשים של ויליפוד. אימג' ארט,
טילון חדש של וילי פוד/אימג' ארט

טילוני גלידה של ויליפוד

ויליפוד משיקה טילוני גלידה חדשים של המותג "Gelato" הנמכרים ביחידות. טילוני הגלידה מוצעים ברשתות המובחרות בטעמי שוקו-וניל, תות-וניל ווניל עם בוטנים מקורמלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: שוקו וניל - הרבה פעמים בטילון הוופל נרטב ופה הוופל נחמד וקריספי, מרגיש ממש טרי וגם הגודל קומפקטי ונחמד, הרבה יותר אהוב עלינו מאשר טילוני הענק שמסיימם מכוח האינרציה. הגלידה עצמה לא הייתה מספיק איכותית, סתמית, וחסר בה טעם עשיר של שמנת אמיתית. במקום זה, נותרנו עם טעם לוואי לא נעים בחיך ותחושת צמא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully