וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל נודלס בסין מעורר סנסציה קולינרית

מצלמה נסתרת תיעדה עובדים במפעל אטריות אורז בסין כשהם דורכים על הנודלס ברגליהם היחפות, ואף מנמנמים עליו. מה עובר על האוכל שלנו בלי שאנחנו רואים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הרגליים באטריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרבית האוכל שאנחנו צורכים כיום עובר תהליכים מסוימים עד שהוא נוחת לנו על הצלחת. בין אם מדובר במנה שמוגשת במסעדה ומכינים לנו אותה במטבח של המקום ובין אם מדובר בחומר גלם או מוצר שאותו אנו רוכשים אחרי שהוכן במפעל, נארז והגיע אלינו.

לכן, כצרכני אוכל, אנחנו נאלצים לסמוך על מי שמכין או מוכר לנו אותו, בין אם מדובר בטבח במסעדה או בעובדים במפעל מזון. מה שלא תמיד מסתמן כצעד חכם, כי כשאנחנו לא רואים, יכול להיות שהאוכל שלנו עובר תהליכים מאוד לא מעוררי תיאבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרה בוטה של חוקי ההיגיינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בידיעה שפורסמת אתמול בדיילי מייל הוכיח מפעל סיני לאטריות אורז בשם Tongcheng Rice Noodle, כי האמון הזה הוא שברירי ביותר, ושמאחורי גב הצרכנים עשוי האוכל לעבור התעללות של ממש. אותו מפעל עורר סנסציה וגועל ברחבי סין, כשבתמונות שצולמו במצלמה נסתרת ופורסמו לאחר מכן ברשת, רואים את הצוות במקום דורך בכפות רגליים יחפות על האטריות הדקיקות בטרם הן נארזות, כאשר עובד אחד אף צולם כשהוא מנמנם על ערימת אטריות אורז.

מדובר בהפרה חמורה של תקנות בריאות והיגיינה, ולמרבה ההפתעה זוהי אינה הפעם הראשונה שבה מואשם המפעל המדובר בעבירה על החוקים הללו. גם בשנה שעברה נמצאו הבעלים של המפעל אשמים במחדלי היגיינה דומים, אך הבטיחו לשפר את התנאים הסניטריים במקום והמשיכו בהפעלתו. כעת, צפויים בעלי המפעל לעונשים כבדים בדמות קנסות כספיים ואף מאסר, מה שכנראה לא יעזור לצרכנים שכבר התנסו במוצר ולאחר מכן נתקלו בתמונות הלא מגרות הללו ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully