וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה בחור חדש: אייל שני חונך את המזנון ברמת החייל וחולם על ניו יורק

אייל שני פותח סניף נוסף של המזנון ברמת החייל בת"א עם מנות חדשות כמו כנאפה בשר, ואורז ושעועית ירושלמיים בפיתה ומכריז "רציתי להפוך את העולם עוד פעם"

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

ההתנהלות הלא קונבנציונלית של אייל שני, מבטיחה שגם כשהשף המדופלם פותח סניף נוסף ברשת, הוא לעולם לא יהיה העתק של הסניף שקדם לו. כך, גם בסניף החדש של המזנון ברמת החייל בתל אביב, שפתח בשבוע שעבר שעבר שני עם שותפו הבמאי שחר סגל. אולם מעבר לכמה מנות חדשות, יש גם קו דמיון בולט ומשיק בין הסניף הנוכחי לקודמים. בדיוק כמו בסניפים באבן גבירול וברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב (לצד סניף שנפתח השנה בפריז), המקום הפך ללהיט מרגע הפתיחה.

התפריט נותר די זהה למה שהתרגלנו לראות במזנונים האחרים- פרח כרובית או כרובית בפיתה; סטייק אנד אגז בפיתה; תפוח אדמה דרוס או מנת כבדים בפיתה. לצד אלה, יש גם חידושים כמו תבשיל במיה בפיתה עם טחינה וביצה; אורז ושעועית בפיתה עם פרפום עגבניות ושמנת ששואב השראה מתקופתו של שני בירושלים; ארוחת טעימות של שבע שורות של פיתות שמתאימה לזוג ומוגשת במקום בשעות הערב; פיתה כנאפה במילוי בשר בקר וטלה בבישול ארוך של 16 שעות וצורת הכנה הדומה להכנת כנאפה; וקינוח בהשראת האקלייר הצרפתי עם קרם פטיסייר בטעמים שונים כמו אפרסקים, משמש או שזיף, בפיתה (טווח המחירים במקום נע בין 16 שקלים למנה ראשונה ועד 50 שקלים לפיתה).

שני מספר כי בעתיד הלא רחוק, קבוצת החבר'ה הטובים (המונה את המסעדות הסלון, אברקסס צפון, פורט סעיד וכמובן המזנונים בתל אביב ובפריז) עתידה להרחיב את פעילותה גם לארה"ב, בדגש על פתיחת סניף של המזנון בניו יורק, שם הוא מתכנן לחבר את האוכל המקומי לפיתה ולכבוש את לבבות האמריקאים כאילו חיכו רק לו. עד לזלילת הפיתה המיוחלת בטיימס סקוור, נסתפק בתור המתארך במזנון רמת החייל.

המזנון. הנחושת 1, רמת החייל, תל אביב. 036541771. ראשון- חמישי 12:00-24:00, שישי 12:00-17:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully